Pidän NUPIN esille tuomaa Tukiaisen persereikäkalenteria varsinaisena innovaationa kalenteriskenessä. ??Vain taivas on rajana sille, miten kalenterikuvat voisi toteuttaa.
Hei, minä haluun ostaa äshoulen. Tietääks täällä joku, mistä niitä saa? Nykyisin käytettävissä olevassa on tuskallinen haavauma, joka aina välillä ottaa pahasti ihteensä.
Kalasatamassa kauppakeskus Redissä on persereikien erikoisliike. Sieltä saa asholeja ja niitä kuuluisia venäläisiä perseensuristimia. Hyvällä onnella sieltä tapaa myös Hemmon, joka toimii konsulenttina. Päätoimisesti hän toki hakee täältä syytä uhriutumiseen.
Näitä kutsuttiin joskus verstaskielellä perserei’iksi.
Näädät ei mua mahdollisesti Näädäksi katso mutta koska kysyt, nii luultavasti ainoana vastaan. Elätän itseni ihan itse, mulla ei oo euroakaan velkaa ja luottotiedot on puhtaat. Ootko sä Hemmo muuten Veijo.
Pizzalle Bellaan huomenna; se on ihana idyllinen ravintola, ja todella herkulliset pizzat!!!!! 🙂 Käyn enää harvemmin Loviisassa, viihdyn parhaiten kaupungeissa.
Lähetän kalentereita huomenna perjantaina postitse; JOS postinlakko on ohitse. Muussa tapauksessa kalentereiden lähetys siirtyy siihen; kun postin lakko on ohi. JOHANNA TUKIAINEN SEINÄKALENTERI 2020 TILAUKSET: JOHANNA@DOLLSDANCERS.FI. SAMAAN OSOITTEESEEN ENSI VUODEN 2020 KEIKKATARJOUKSET!
Tottajohannes persläpeä myydään, mutta tiskin alta, senkin hölmöt. Ei kai nyt 110 % uskovainen nyt ala sitä siinä heti kertomaan. Malttakaa! Kysykää yksityisviestejä, ASAP.
Kaksi iskua yhdellä kärpäsellä, eli fattareissun kerrokseen nro 5 ohella voi piipahtaa myös rectum- kaupoilla. En tosin tiedä, missä Redin kerroksessa persläpiä on kaupan, mutta siellähän hissit kulkee, kuten myös vastapäisessä rakennuksessa, jossa jäi 15 hlöä hissijumiin. Praise the Lord ja sama kielillä puhuen. ?