Johanna Tukiainen Vol. 216

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 216

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,145 total)
  • Author

Niillähän voi pyyhkiä persreiän. Mutta 20 egellä saa kyllä luksusta vessapaperia.

#204559 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Pidän NUPIN esille tuomaa Tukiaisen persereikäkalenteria varsinaisena innovaationa kalenteriskenessä. ??Vain taivas on rajana sille, miten kalenterikuvat voisi toteuttaa.

#204560 Ilmoita asiaton viesti

Rectum shop

miettinen:

Hei, minä haluun ostaa äshoulen. Tietääks täällä joku, mistä niitä saa? Nykyisin käytettävissä olevassa on tuskallinen haavauma, joka aina välillä ottaa pahasti ihteensä.

Kalasatamassa kauppakeskus Redissä on persereikien erikoisliike. Sieltä saa asholeja ja niitä kuuluisia venäläisiä perseensuristimia. Hyvällä onnella sieltä tapaa myös Hemmon, joka toimii konsulenttina. Päätoimisesti hän toki hakee täältä syytä uhriutumiseen.

Näitä kutsuttiin joskus verstaskielellä perserei’iksi.

#204561 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Tai jos se 15hklö hissi olikin sairaalan hissi.

#204562 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Hemmo.

Näädät ei mua mahdollisesti Näädäksi katso mutta koska kysyt, nii luultavasti ainoana vastaan.  Elätän itseni ihan itse, mulla ei oo euroakaan velkaa ja luottotiedot on puhtaat. Ootko sä Hemmo muuten Veijo.

#204563 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Hemmo on ihan selvästi sofistikoituneempi, kuin Veijo.

#204564 Ilmoita asiaton viesti
    Matti5
    Participant

mistä niitä assholeja saa ostaa?

JOhannahan tuossa hiljattain sanoi, että sisääntulo 10 €.

”voisin laittaa pääsymaksuksi 10e kiitos per sisääntulo”

#204565 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Entäs ulosveto? ??

#204566 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Siunattua iltaa; olen Loviisassa jos joku haluaa tavata (huomenna) ja la lähden Tukholmaan! 🙂 Going to Stockholm on Saturday

#204567 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Pizzalle Bellaan huomenna; se on ihana idyllinen ravintola, ja todella herkulliset pizzat!!!!! 🙂 Käyn enää harvemmin Loviisassa, viihdyn parhaiten kaupungeissa.

#204568 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Lähetän kalentereita huomenna perjantaina postitse; JOS postinlakko on ohitse. Muussa tapauksessa kalentereiden lähetys siirtyy siihen; kun postin lakko on ohi. JOHANNA TUKIAINEN SEINÄKALENTERI 2020 TILAUKSET: JOHANNA@DOLLSDANCERS.FI. SAMAAN OSOITTEESEEN ENSI VUODEN 2020 KEIKKATARJOUKSET!

#204569 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Xxxxxx xxxxxxx

Oot sen verran kaukana, että en uskalla pyytää kahville ?? Muuten olisin voinut tarjota ruuat,tai hyvät kahvit. Lohjalla asun?

#204570 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Tottajohannes persläpeä myydään, mutta tiskin alta, senkin hölmöt. Ei kai nyt 110 % uskovainen nyt ala sitä siinä heti kertomaan. Malttakaa! Kysykää yksityisviestejä, ASAP.

#204571 Ilmoita asiaton viesti
    Pertta Paholainen
    Participant

TapsaTakajalka

Kaksi iskua yhdellä kärpäsellä, eli fattareissun kerrokseen nro 5 ohella voi piipahtaa myös rectum- kaupoilla. En tosin tiedä, missä Redin kerroksessa persläpiä on kaupan, mutta siellähän hissit kulkee, kuten myös vastapäisessä rakennuksessa, jossa jäi 15 hlöä hissijumiin. Praise the Lord ja sama kielillä puhuen. ?

#204572 Ilmoita asiaton viesti
    Roisto
    Participant

On se asumisen tuki ainakin edelleen toisella linjalla. Mulla on sinne ens viikolla aika, Pertta Paholainen 🙂

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,145 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 216’ is closed to new replies.