Johanna Tukiainen Vol. 216

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 216

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,145 total)
  • Author
    vanha juappo
    Participant

Satans jävlä, että alkoikin pirun kusi maistua jo tänään…nooh, sou vat.

#204574 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Alkoi laulattaakin ja minuni mielestä minuni ääni on niin upea, naapurit on varmaan samaa miältä kun seinään koputtelevat kuin tahtia lyöden. Oisko joku kiinnostunut upeasta joulushousta? Laulan ja tanssin niimmaan perkeleesti.

#204575 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Maiskis.

#204576 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Kela myöntää asumistuen. Onko vielä olemassa asunnottomien sossua? Roisto???

#204577 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Vai että pitsalle Bellaan? Ei taida enää onanistua.
    http://www.bellaloviisa.fi/

#204578 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Saatana sulki tietysti Bellan, kun kuuli että Jumaleissonin morsmaikku on sinne tulossa. On se aika epeli.

#204579 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu tietää, ettei kukaan lähde pizzalle. Muistelee menneitä, tulee siihen kirjaan, kohtaan pizzat: pakaste-lätyt, muut lätyt.

#204580 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Lähettikö Helsingin sossu hakemaan jotain Loviisasta ? Vai tarvitseeko mannaryynistä itselleen taas saattajan ?

#204581 Ilmoita asiaton viesti
    Pertta Paholainen
    Participant

Roisto

Sen toki tiedän, että Asso eli Esto tms. on siellä, mutta muu sosiaalitoimi sijaitsee Kalasatamassa.

Mahdollisesti myönnetyt maksarit, jotka täytyy noutaa paikanpäältä, täytyy hakea sieltä H- rapusta, eli linjojen puolelta. Yleisesti ottaen proseduuri hoidetaan nykyisin Kalasataman kautta, koska kaikki palvelut, sekä sos. – että terveydenhuolto on kohdistettu sinne. Jos sitten erikseen myönnetään esim. maksari, joka täytyy itse lunastaa, niin täytyy asioida Asson kautta.

Tämä tieto on mulla, vaikkakin n. vuoden takainen, kun olen joutunut siellä itse asioimaan. Päätähteelle kuitenkin ylivoimainen prosessi.

#204582 Ilmoita asiaton viesti
    Pertta Paholainen
    Participant

P. S. Roisto

Olen itsekin joskus ollut sellaisessa tilanteessa, että jouduin tukeutumaan Astun apuun. Elämä oli solmussa kaikin puolin, mutta siitä se lähti sitten kulkemaan. Nyt on kaikki ollut hyvin jo monta vuotta.

Kaikkea hyvää sinulle!

#204583 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Eiköhän se Lovviisan reissun tarkoitus ole se, että koirat viedään sinne Vessukan ”iloksi”, eli  jatkosijoitettavaksi entiseen malliin saunatiloihin Vessukan työpäivien ajaksi.
    Suuri illallisttapahtuma Loviisassa taitaa Tussukalta kylläkin kuivua kokoon ja joutuu viettämään eines maksalootan ja Vessukan kanssa iltapalansa.
    Että eiku bon apetiittia.

#204584 Ilmoita asiaton viesti
    Roisto
    Participant

Kiitos! Hommat rullaa jo oikein hyvin enkä häpeä tilannettani.

Siellä kallion virastotalossa (nimenomaan rakennuksessa) on jotain  ongelmia josta syystä eri sossut muuttelee toimistosta toiseen. Näin ainakin mun sossut on joutuneet viimeisen vuoden aikana tekemään, en nyt muista mikä oli selitys.

Mutta lienette oikeassa Kalasataman suhteen, en ole siitä vielä kuullutkaan eikä toiv tarvii tutustua?

#204585 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Homeessa varmaan. Tai vähintään sisäilmaongelmia. Niitähän on suoraan täysillä jokapuolella.

#204586 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Sopulisko
    Entäs ulosveto? ??

Luuletko että Tuksu antaa vetää ulos jos jotain joskus vielä sisälleen saa?? ?

#204587 Ilmoita asiaton viesti

Suoraviivaista

Tunkki oli menossa sisustamaan jouluiseksi Loviisan Antinkylän taloa. Siis Sateenkaaren tiililätisköä. Jotkut tiesivät ja eivät tienneet että marenkivirtuoosi budjaa siellä. Miksi Velli ottaisi vaivoikseen ne piskit kun pahimmassa tapauksessa kirkonkylän baareissa kiertää kohta huhu Froikkareita lainaten:”Ne on haudattuna alle Lallilan pihapuun”.

Pitää ryhtyä miettimään jotai yksinkertaisempaa. Vaikkapa saiko Josef Potifarin vaimolta, vai oliko unennäkijä impo.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,145 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 216’ is closed to new replies.