Johanna Tukiainen Vol. 216

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 216

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,145 total)
  • Author
    vanha juappo
    Participant

Brunokin pällistelee mölisijää. Mölli-Olli kraakkuu lumoutuneena omasta äänestään ja Tuhnu vinkuu ohuella epävireisellä ulinalla taustalla. Mahtava jouluspektaakkeli tulossa, buahahahaha, missä tämä upeat esiintyjät saava räkälä sijaitsee?

#205575 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Meäe harrjoitellaaeen …hitusen lespaa taustaenkeli ja koiralla on paskahätä. ”Et lähtis heittään tonne ulos”.

#205576 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Nyt ollaan huipulla, Hymyn otsikoissa Tuhnu komeilee omana itsenään, tihrusilmäinen, pulloposki vinoilla lerppahuulilla. Taatusti tulee taas väkevä juristi nostamaan miljuunakorvaukset kun Tuhnun herjauksista on tehty herjaus 😀

#205577 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

..ja kuvakin niin vitun ruma 😀

#205578 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

En ole itse kokenut , eikä kukaan tuntemaNI tuttuNI sairaaloissa huoneita , joissa on miehii ja naisii sekaisin ….tai ehkä sekaisin , muttei molempii samassa huoneessa samaan aikaan , jos osastol ollaan . Toimenpiteeseen menossa tai siitä tulossa olen itsekin ollut odotustilassa samaan aikaan eri sukupuolisen kanssa – verhot välillämme . Ei ole kokemusta , mutta vahvasti henkeni kuvittelee , ettei harhoissaan olevaa alkoholipsykootikkoa laiteta samaan huoneeseen ihan helpolla . Sellainen henkilö saattaapi olla melkoinen riski toisen potilaan terveydelle ja hengelle . Ei tule ainakaan minun kanssa samaan , jos vähänkään olen tajuissani .

#205579 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Kattokaas näätykäiset Seiskan sivuilta, kun Tuhnumme on Tallinnassen re

isulla ja kuvakin ihan kaksoisleualla löytyy 😀

#205580 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Mitä vit se katselee niit demonisii ohjelmii ? Sama kun tunkisi ripulipaskaa saappaisiin ja valittaisi koko ajan , kun haisee ja on hankala kävellä . Heitä tunkki se televiissio pihalle ! Se on pirun keksintö levittää saatanallist sanomaa ja saada ihmiset maallistumaan ja palvomaan mammonaa . Jotkut älykääpiöt haluu olla niin kuin jotkut filmitähdet tai muut idolit – pukeutuu kalliisti ja hankkii demonisii esineit . Jopa satuhahmot kelpaa esikuvaksi pukeutumiseen ja hiusmalliin . Ja jotkut käy kirurgisissa toimenpiteissäkin ja laittaa jotain huultentäytteit ja tekoripsii muistuttaakseen kuuluisuuksii tai satuolentoi . Hyi hitto . Ethän sä Tukiainen sellasii tee ? Ethän ?

#205581 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Olen käynyt leikkauksissa kolmeen kertaan viime vuosina. Ekoilla kerroilla toivuttiin kahden ihmisen huoneessa ja sitten tilassa, jossa vuodepaikkoja oli viisi. Eikä silloin vikalla kerrallakaan siinä huoneessa ollut muita kuin minä ja karmeasti piereskelevä emäntä jostain Varkauden läheltä. Miehiä ei näkynyt.

#205582 Ilmoita asiaton viesti
    Krääh!
    Participant

Niin mutku mutku sielt telkusta tulee ne hääkolttuohjelmat! ?

#205587 Ilmoita asiaton viesti

Useasti ollut sekahuoneessa. Eikä missään mentaalisairaalassa edes. Kait ne pyrkii kuuden hlön tai alle huoneissa jakoon mutta ei käytännössä toimi.

#205588 Ilmoita asiaton viesti

Kun Paksu oli asunut jonkin aikaa asunnossaan, kanakopissa, niin hän kehui kerran naapuriinsa muuttanutta ihanaa, uskovaista nuorta naista josta tuli melkein sydänystävä peräti pariksi päiväksi. Ihania naapureita ei ole juuri enää mainittu. Koska olikaan Paksun pikkujoulut? Onko kukaan teistä saanut jo kutsukortteja? Toivottavasti naapurit osaavat jättää jo avaamatta oven, kun Paksu soittelee naapuriensa ovikelloja.

”Hei! Mä oon Johanna Tukiainen, malli, somepersoona ja julkkis. Sä varmaan tunnet mut? Mä vietän pikkujouluja, mutta moni mun ystävistä sairastui juuri nyt flunssaan, eivätkä ne pääse mun luo. Mulla on kakkua ja muita herkkuja. Tuu mun luokse viettää pikkujouluja, jooko?!”

Vielä sairaalamaailmaan. Mm. päivystyspolilla, päikkärillä, on sekahuoneita, koska mm. valvontahuoneeseen (sisätaudit) otetaan mm. delikka-ja diabetespotilaat. Kaikki ne joita joudutaan tarkkailemaan ja hoitamaan enemmän. Vieretysten on niin miehiä ja naisia. Verhot ovat välissä antamassa yksityisyyttä. Ei siis ihme jos Jullen vieressä on ollut deliuriumtapaus. Kaikki delikat sijoitetaan yleensä samaan ”pisteeseen”. Jossun ongelmana oli yleensä alko ja ”diapetes”.

#205602 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

23.11.2019 13:11

Kohublondi Johanna Tukiainen nähtiin viime perjantaina rauhallisissa merkeissä Tallinnan-risteilyllä.

– Tuksu viihtyi vanhemman herrasmiehen seurassa. Satamaan tullessa hän ryntäsi yllättäen vessaan, kun me kaikki muut jalkauduimme maihin, Seiskalle ihmetellään.

Johanna Tukiainen risteilyllä.
    RETKAHTI JUOMAAN

Seiska uutisoi syksyllä, että Johanna oli joutunut sairaalahoitoon. Hoidosta päästyään Johanna paljasti Seiskan haastattelussa sairaalareissun syynä olleen alkoholin ja olleensa pitkään raittiina, ennen kuin hän retkahti juomaan elokuussa.

Lue lisää: Kuukausia raittiina pysynyt Johanna Tukiainen retkahti juomaan: ”Lankesin, kun ystäväni toi viinaa!”

#205603 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Ihan muistan lukeneeni, että jonkun valittaneen, kun huoneessa käsitellään intiimialueen asioita lääkärinkierrolla ja samassa huoneessa on äijiä potilaina ja vierailijoita. Siinä ei verhot paljon ääniä pitele.

#205604 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Jos olisin uskovainen, niin ajattelisin Tuksun olevan suurta jumalanpilkkaa.

#205605 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija866
    Participant

Johanna Mia Tukiaisen uusin blogi

heti mainosten jälkeen sivulla:

http://wwnet.fi/users/veijone/

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,145 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 216’ is closed to new replies.