Johanna Tukiainen Vol. 216

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 216

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,149 total)
  • Author
    Kade3
    Participant

Mamma tuksussa piilee vähän samoja piirteitä ko tyttäressään. Pieni hetki julkisuutta ison vauvan kuvien kautta. Typeryys paistaa pitkälle ja ehkä hän pelkää isoa vauvaa puhuakseen hänet hoitoon.

Isä maekku on niin viisas että on heti nähnyt vellin hulluuden, mutta niinhän se näki tyttärensäkin hulluuden jo aikojen alussa. Se käppänä ainaki uskalsi sanoa totuuden tyttärestään. Sitten tuli sairaus ja pappa peloiteltiin perumaan oikeudessa puheensa.

Pikkusyrrakin taitaa pelätä. Jos puuttuu ison vauvan tekoihin, isovauva rääpii siitä rahat lehtien palstoilla.

#205689 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Huomenta näätäkavereille!

Kiitos kopsaajille ja kaikkien hauskoille sutkauksille.

Kirveksen viimeisin kuva tosiaan näyttää kaunistelemattoman totuuden. Kuvassa ei ole mitään pahaa, se vaan näyttää vähän erilaiselta kuin mitä ollaan totuttu näkemään.

OT,

Henkilöllö on mielenterveysongelmainen, kun ammattihenkilö on diagnostisoinut potilaan. Se, mitä facebookissa lukee ei määrittele diagnoosia. Eli koska varmaa tietoa diagnoosista ei kellään lienee ole(?) on turha käyttää tätä mt- asiaa aseena palstalaisia vastaan. On myös aika outoa tulla itse palstalle haukkumaan itse jotain mt-potilaaksi. Kannattaa siis keksiä eettisesti fiksumpaa jankutettavaa kuin mt- potilaan kiusaaminen….

Miksi minä täällä olen. Käytän tätä ajanvietteenä esim. tässä aamukahvia juodessani. Täällä on hyviä kirjoittajia. Btw, käyn myös ennen nukkumaanmenoa katselemassa kissa- ja finninpuristeluvideoita. Vielä ei ole kukaan tullut tuomitsemaan minua niistä harrastuksista, vaikka aknesta kärsivät ja kissavihaajat voisivat hyvinkin pahoittaa mielensä.

#205690 Ilmoita asiaton viesti
    Hanibani
    Blocked

Yngvar, mä luulen ettei mikään vastaus tee sua tyytyväiseksi… Joten..Mä jätän sut ja kommenttisi omaan arvoonsa…

Öööö mikä se alkuperäinen kysymys taas olikaan????

#205691 Ilmoita asiaton viesti
    Hanibani
    Blocked

🔥🤣🤣😈😈🤣🤣😈😈🤣🤣🔥

#205692 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Koiran kostostosta teen het oitis maanantaina rikosilmoituksen, ku herjaa minua mielenterveysongelmaiseksi.

#205693 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, en antaa ”kultin” virallista lausuntoa. Luen tätä palstaa koska tuo päähenkilö on loistavaa viihdettä ja ajankulua esim. bussimatkalla tai vessassa. Vähän kuin jokin tv-sarja, jossa tulee aina uusia ja täysin odottamattomia käänteitä. Lisäksi odotan mielenkiinnolla onko tuo ensin lopullisesti pipolataamossa vai päätyykö suoraan arkkuun. Vanhoja juttuja on hauska kaivella ja verrata miten ne muuttuu eri kertomiskerroilla. Kuten nyt viimeksi tämä Vellin turvaan kantaminen Miamin tulvissa.

mites Yngvar, mikä saa sinut ylläpitämään tätä kulttia ja miksi kyselet aika ajoin yhtä ja samaa kysymystä sivukaupalla? Älä vastaa että se ettet saa vastausta kysymykseesi, luulisi kaikkien näiden kyselyjen jälkeen ymmärtävän ettet taida tulla saamaankaan vastausta joka sinulle kelpaa

#205694 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant
    #205695 Ilmoita asiaton viesti

Täällä oli yöllä keskustelua kuin Pekka Saurin ”Yölinjalla” – ohjelmassa aikoinaan. Yökukkujille ongelmineen.

Yngvar keitti soppaa, johon tuskin saa tyydyttävää vastausta. Yngvar ei puolustanut Tuksua, vaan oli kiinnostunut näätien motiiveista. Omasta puolestani en ole velvollinen vastaamaan syytäni enää kenellekään. Jokaisen oma asia.

#205696 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Hyvä herra henkilöllö, kiistän kaiken vedoten demonien laittaneen skandit päälle.

Antaudun kyllä mielelläni kuitenkin Pasila Vicen tutkittavaksi, pidätystä odottaen.😁.

#205697 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Niin tämähän on juuri jouhanna tukevainen palsta,missä voimme ja saamme vaihtaa hänestä omia mielipiteitämme. Jos hänestä oikeasti olisi jotakin positiivista sanottavaa niin senkin myös sanoisimme, mutta hän antaa itsestään niin luotantyöntävän ja ilkeän vaikutuksen, että hakemallakaan ei löydy mitään hyvää snottavaa. Jos täällä saisi vain kehuja henkilöstä kirjoittaa, niin tämä palsta olisi tyhjä.

Minä en ivaa puksua jos sanon hänestä oman mielipiteeni, jos olisi edes jotain positiivista sanottavaa niin sen myös sanoisin.

Ja jos kiusaamisesta puhutaan, niin kukahan se oikeasti läheisiään kiusaa, kuka on se joka solvaa rahoittajaansa ja haukkuu kaikki ne jotka uskaltaa sanoa poikkipuolisen sanan hänen korkeudestaan.

Toki mieleltään sairashan puksutin on, mutta kun käy täällä kuitenkin näitäkin kommentteja lukemassa, niin josko vähän osaisi nähdä niitä vikoja itsessäänkin eikä aina muissa.

Ja nämä komppaajat hänellä ainoastaan lisää puksun harhoja, he tekevät ”karhunpalvluksen” hänelle. Eihän juoppokaan parane sillä että kannetaan lisää viinaa, huonosti siinä käy, niin käy myös tässä kun sairaan ihmisen harhoja kompataan, hyvä ettei taputeta käsiä yhteen ja huudeta kuorossa ” hyvä, hyvä kaunotar”  Niistä äitimamman komppauksista ei tiedä onko sen vai puksun omia komppauksia, onhan se monen muunkin tunnareilla itse itseään kehunut….sairsta sekin.

#205698 Ilmoita asiaton viesti

Murheen päivä

Me paksujen tyttöjen fanit suremme kun Malesian viimeinen sumatran sarvikuono (naaras) kuoli. Heikkomielisten kuninkaallisten fanina taas innoitsemme kun Elisapetti Nro 2 nosti hulttion rojut rappusille.

#205699 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Haluaisin nähdä sen lempeäkatseisen elämää nähneen herrasmiehen kuvan, jossa on legioona demoneita. Saiko kukaan talteen ?

#205701 Ilmoita asiaton viesti

Sinä uskossasi heikko

Kiitos Jeesus tästä uutisesta! Nyt sitten MINÄ itse tarvitsen kovaa rukousta myös ja paljon; eipä ole tullut edes mieleen pyytää; että tarvitsen itse rukousta!

Meillä oikeilla uskovilla ei muu olekkaan mielessä. Minullakin on ollut linja auki vuosikymmeniä. Alunperin taisi olla tilaus laadukkaasta Jaguar-polkupyörästä mutta siitä on sitten päivitetty aina turhempaan sälään.

#205702 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Saatko sinä Yngvar jonkinlaista tyydytystä asettuessasi meidän näätien yläpuolelle, väheksymällä ja nimittelemällä meitä rumiksi läskeiksi, yksinäisiksi ja sairaiksi koulukiusatuiksi?

#205703 Ilmoita asiaton viesti

Samikset

Yngvar:

Vai oletteko entisiä koulukiusattuja? Nykyään työpaikalla kartettuja? Rumia, läskejä, yksinäisiä, sairaita?

Me teemme ihan Yngvarina arviointeja ventovieraista ihmisistä. Kaikissa meissä asuu pieni Yngvar.

Mitä pointin ymmärtämiseen tulee, niin ei ollut mitään ymmärtämistä. Kyllähän se jonkinlaista henkistä onaniaa on kysellä miksi seuraatte Tunkkia, mitä me kunnon ihmiset emme tee. Jos taas et ole kunnon ihminen niin mene kirkkoon ripittäytymään. Niinhän Johannakin tekisi, jos olisi syntiä tehnyt.

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,149 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 216’ is closed to new replies.