Johanna Tukiainen Vol. 216

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 216

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,145 total)
  • Author

Yle lopetettava

Puoli seiskassa oli Minna Parikka. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi syytä antaa vähän kurinpalautusta kun kuitenkin parempiakin tyylitaitureita olisi.

Pitää sanoa että jos Minnalla on samanlaiset markkinointikeinot kenkiinsä, mitä Tunkin hankintamenetelmät, tilaan kuvaston justiin.

#206288 Ilmoita asiaton viesti

Veijonenhan on kuin saatanan palvojat. On niitä muitakin joilla sama motto, eli tarkoitus pyhittää keinot. Tulee mieleen  Juha”Watt” Vainion mainiosti laulussaan Saarnamies kuvailema uskon levittäjä. Löytyy Youtubesta. Ei onnistunut tällä uudella softalla linkittäminen.

Juu, jesuiitat tuon moton mukaan toimii, mutta ei vissin niin nokon nuukaa, kunhan viesti menee perille. Jesuiitat Tunkin mielestä samaa sakkia sarvipään palvojien kanssa.

#206290 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Kuvan mahdollinen sisältö: ainakin yksi henkilö

Kuvan mahdollinen sisältö: ainakin yksi henkilö ja lähikuva

• 72

xxxxxx xxxxxxx 
    Muistutat kovasti 90 day fiance-tähteä Darcey Silvaa, käypä kurkkaamassa sivunsa

#206292 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Kappas, kun ? ei ole tuota vielä itse huomannut. Ainakin on yhtä pöhö sekä pumpattu  ja kuka tahansa ukonkutale kelpaa ikään katsomatta.

couch_potato_panini
    Muistutat kovasti 90 day fiance-tähteä Darcey Silvaa, käypä kurkkaamassa sivunsa?

22 t2 tykkäystäVastaa

#206293 Ilmoita asiaton viesti

Virrestä viis minä veisaan

Millä Commodorella te touhuatte?

#206294 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

TARKENNUS JOHANNAN BLOGIIN

14. Teknologia kehittyy alyttomalla vauhdilla ja tieto lisaantyy (Daniel 12:4)

Daniel 12:4: Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.

Kaarlo Syvännön käännöksen mukaan monet matkustelevat edes takaisin ja tieto kasvaa.

Ei 38 käännöksessä ole mitään vikaa. KIRJAA kuljetaan edes takaisin eli tutkitaan ja ymmärrys lisääntyy. Alku vielä vahvistaa, että Sana on aluksi lukittu ja vasta lopun aikana avautuu sitä tutkiville ja heidän ymmärryksensä lisääntyy niinkuin onkin tapahtunut. Ei tässä teknologian kehittymisestä puhuta. HV

#206295 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

J??????✨✨✨???? Mun PINKKI joulukoristelu alkaa kohta; tosin joulukuuseni on valkoinen joka hohtaa siniseen! Siihen tulee ihania lasipalloja ja kimaltelevia upeita nauhoja! Amaryllikset ja Joulutähdetkin ovat PINK ??? Sain idean kun olin 2014 Hawaijilla “Royal Hawaiian ? Village” pinkissä, maailmankuulussa hotellissa! Nyt joku mies; joka on hyvä sähköhommissa; tartten jonkun asentamaan jouluvalot ikkunoihin, joulutähden jne; kirjoittakaa mulle YV! Paikka on siis stadin keskusta! ✨

Tosin Joulun tulen viettämään ulkomailla, en Suomessa. Äitini lähtee huomenna New Yorkiin; ja pyysin että jos hänellä on aikaa; niin hän menisi tapaamaan Randy Fenolia sinne maailmankuuluisimpaan Kleinfeld morsiuspukuliikkeeseen! 🙂 Ne puvut ovat ihan MIELETTÖMIÄ; suurimmat ja upeimmat luomukset ovat Pnina Tornain tekemiä! ✨✨Pidän noin yleisesti ottaen joulusisustuksessa punaisesta väristä; se on oikea kunnon Joulun väri! Nämä ovat vaan niin IHANIA; olen nähnyt taivaassa miljoonittain kimaltelevia kukkia useaan otteeseen!!!!

I´m planning to decorate my home as ”PINK CHRISTMAS” it´s not a traditional colour, but I will not spend a lot of time at my home; cause I start to do the Christmas Shows around Finland starting at 4.12.2019. I got this pink idea, when I was staying in the famous Royal Hawaiian Village, pink hotel in Hawaii (Oahu, Honolulu) in December 2014. I´ve seen millions of shining flowers in Heaven also (as well as the big Lions!) Usually I like the traditional colour RED as Christmas colour, but I will not spend the Christmas in Finland, I´m going abroad, so I will pick up from the storage the Christmas decorations from the last year; and just buy few things, like these Flowers etc.

#206297 Ilmoita asiaton viesti

Puhutaan

Jos Tunkki sanoo että teknologian kehittymisetä siinä puhutaan, niin asia on näin! Persläpi! Melkoista tietämättömyyttä profeetalta.

#206298 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Blocked

Tuksu ei koskaan majoittunut siinä pinkissä hotellissa ja ei sitä randya tuosta vaan randomit suomalaiset pääse tapaamaan. Ja mihin vuittoniiin se tarvitsee sähkömiestä laittamaan jouluvalot? Kai se osaa niihinkin vetää jatkojohdolla sen sähkön rappukäytävästä

#206300 Ilmoita asiaton viesti

Historiallista

Näinköhän Mamma pääsee ensimmäiseksi suomalaiseksi jolle Randy Fenoli hakee lähestymiskiellon.

tuktuk:

Kai se osaa niihinkin vetää jatkojohdolla sen sähkön rappukäytävästä

Kun se teknologia kehittyy eikä raamatussa ole ohjeita. Jollei Vellikään osaa, niin Borealiksella olisi syytä rohkaista äijää uusien haasteiden pariin.

#206224 Ilmoita asiaton viesti
    Carlos
    Participant

Hoi.

Johanna Mia Tukiainen
    2 tuntia · 

Juttelin juuri äitini kanssa; niin tämä oli todella hieno profetia joka oli annettu mulle ihan lapsuudessani ja lisäksi toisen profetian sai pikkuveljeni. Mulle oli annettu profetia; että ”Jumala valaisee tieni.” Ja veljelleni oli annettu profetia, että ”hän tulee olemaan suureksi siunaukseksi perheellemme.” Profetian saaja oli eräs Olga niminen uskovainen vanhus, joka on edesmennyt jo kauan sitten.

I talked with my mother on the phone; and she told me the thing, which came to my mind; there was really old Christian woman; who had got prophecy when all the children were really young in our family; she got the prophecy for me that ”God will light up my way.” And she got a prophecy for my little brother; that ”he is going to be a really big blessing for our whole family.” Amen!

3Johanna Mia Tukiainen ja 2 muuta

1 kommentti

Tykkää

Kommentti

Kommentit

• Johanna Mia TukiainenAktiivinen nyt

Johanna Mia Tukiainen In some case for sure; I am also using Instagram (the third page that I have now, as I have forgotten the passwords for the other sites, and my phone changed.)

#205916 Ilmoita asiaton viesti
    etupers
    Participant

Jostain syystä muljahti mieleeni Juicen joululaulu ”Sika”.

Johanna Mia Tukiainen
    14 tuntia · 

???⭐️⭐️???????❤️ Ja nyt lähtee Pikkujoulu keikkojen alku käyntiin; 4.12 Pudasjärvi ja 7.12 Kemi. 13-14.12 Jyväskylä, ja 20.12 Lohja ja 21.12 Lahti ??❤️✨✨ Äitini tilasi mulle tallaisen suloisen viitan Ruotsissa ?? Siis; vaikka olen uskossa, niin kyllä minä joulua vietän; ja muutaman päivän sisällä laitan kuusen pystyyn ja tartten miehen asentaa jokapaikkaan jouluvalot tunnelmaan! Musta mekko: Ted Baker, saappaat: Ferrer ja meikki: Urban Decay ja Lancome. Jouluviitta: äitini lahja mulle! 🙂

Now I´m starting to the get ready for the Christmas Shows all around in Finland: ”even” that I´m Christian; I still celebrate Christmas; I will decorate the Christmas tree and having beautiful lights everywhere! My mom actually bought this outfit for me (it´s just for the Shows all around in Finland)……….I´ve always loved December and the Christmas time! 🙂

Kuvan mahdollinen sisältö: Johanna Mia Tukiainen, hymy, seisoo
    Kuvan mahdollinen sisältö: Johanna Mia Tukiainen, hymy, seisoo ja sisätila

20Marja Tukiainen ja 19 muuta 

#205917 Ilmoita asiaton viesti
    etupers
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    14 tuntia · 

???⭐️⭐️???????❤️ Ja nyt lähtee Pikkujoulu keikkojen alku käyntiin; 4.12 Pudasjärvi ja 7.12 Kemi. 13-14.12 Jyväskylä, ja 20.12 Lohja ja 21.12 Lahti ??❤️✨✨ Äitini tilasi mulle tallaisen suloisen viitan Ruotsissa ?? Siis; vaikka olen uskossa, niin kyllä minä joulua vietän; ja muutaman päivän sisällä laitan kuusen pystyyn ja tartten miehen asentaa jokapaikkaan jouluvalot tunnelmaan! Musta mekko: Ted Baker, saappaat: Ferrer ja meikki: Urban Decay ja Lancome. Jouluviitta: äitini lahja mulle! 🙂

Now I´m starting to the get ready for the Christmas Shows all around in Finland: ”even” that I´m Christian; I still celebrate Christmas; I will decorate the Christmas tree and having beautiful lights everywhere! My mom actually bought this outfit for me (it´s just for the Shows all around in Finland)……….I´ve always loved December and the Christmas time! 🙂

Kuvan mahdollinen sisältö: Johanna Mia Tukiainen, hymy, seisoo ja sisätila

20Marja Tukiainen ja 19 muuta 

#205921 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Sähköpostiosoitteista Protonmail on turvallinen. Perussetti on ilmainen ja sen saa heti.
    Joskus vuosia sitten kun liityin kehiin, sain uniikin osoitteen. Nyt ne ovat kiven alla.
    https://protonmail.com/

#205922 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,145 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 216’ is closed to new replies.