Johanna Tukiainen Vol. 217

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 217

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,525 total)
  • Author
    mierda
    Participant

HUVILOUHOKSEN FACESTA😆😆😆😆🐽🐽

xxxxx xxxxxxx   Laittakaapas ajantasalla oleva kuva Johannasta, etteivät maksavat asiakkaat osta sikaa säkissä.

Muokkaa tätä tai poista tämä

Tykkää

xxxxx xxxxxx. JOhanna itse on vakaasti sitä mieltä, että keikka on 4.12. Pudasjärvellä.

Huvilouhos

Huvilouhos   5.12 polvijärvellä on Johanna

#207532 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Hovilouhoksen FB sivujen mukaan tämän iltaiset asiakaspikkujoulut starttaavat klo 18. Jos siihen meinaa Hesoista ehtiä niin nyt pitäisi kyllä olla jo matkalla.

#207533 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Itkeäkö vai nauraa noille aivopieruille?

Mä nauroin. En ole kerennyt seurata, mitä tänne on jo kopsattu, kun töitäkin täytyisi tehdä, mutta hekotin varsinkin sille reportaasille, missä ”Vesi nousi ERITTÄIN NOPEASTI, OLIN täysin olkapäissä vettä.” Veijolla meni taju.” ”Vedin hänet tulvan pintaan”. ”Vedin häntä käsistä, ja hän löysi ottoautomaatin, josta nostimme rahaa, ja saimme hotellin suoraan kadun edestä korkein kerron DELANO HOTELLI MIAMI, johon pääsimme juuri kun kaikki hukkui veteen!!!!!!!!!!”

WTF 😹
    OT Karismaattisenikin on Afrikassa ja mä painan tiiviisti töitä hamraassa Suomessa kuten huomaatte 👀 Eli nyt Minas pois!

#207534 Ilmoita asiaton viesti

”Kuulen sen heteronaisena.” Mitä vtua pitää korostaa tuota? Sama juttu uskonnon kanssa. Moniko teistä hehkuttaa somessa olevansa hetero? Tai toisteletteko jatkuvasti jostain uskovaisesta sukulaisesta? Uskovainen äitini, uskovainen isäni….Yäk

#207535 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Minä olen jo useamman vuoden ihaillut Delanon respanneidin työmoraalia. Kaikki peittyi veteen 50sekunnissa mutta hän ei evakuoinut itseään, ainakaan ennenkuin oli saanut myytyä vellille hotellin.

Tuohikselle kiitos kysymästä. Etäily on näätäilyssä se turvallisin vaihtoehto, siksi edessäni oleva sydämeni hakkaa aina kauhusta kun tunkki on tulossa huudeilleni.

Etäkeikkailua en ole kokeillut, pomo ei tykkää jos huispaan asiakaskäyntini kotonani. Mutta tunksterilta onnistuu varmasti sekin.

#207536 Ilmoita asiaton viesti
    a.m. Matti Laulaja
    Participant

Onnistuin kirjautumaan tänne vanhoilla tunnareilla.

Otin töistä vapaata tänään ympäri Suomea alkavan keikkakiertueen kunniaksi.

Eilen olin Pudasjärvellä Huvilouhoksessa, mutta siellä ei ollut ketään. Ei ollut shöytä, ei ravintolaa, ei mitään. Pelkkä tyhjä tontti

Tänään uus yritys.

Slalom ja murtomaahiihto.

#207537 Ilmoita asiaton viesti

Tuksuhan voisi etänä keikailla.

Kuvaa kopissa vaatteenvaihdot ja maiskuttelee. Pyytää fyrkkaa ja lähettää matskun, jota voi yleisö ihailla screeniltä.

Tuotahan se jo osittain tekeekin 🤣 erikoiskuvia papoille.

#207538 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

On harmillista, että etäkeikkailussa yleisöltä jäävät puuttumaan haju ja feromonit >> pääsylipun hintaa on laskettava.

Mutta voisiko kapakan screenin yhteydessä olla pienet suuttimet, hajukoneet = tuksuttimet, jotka täydentäisivät visuaalisen ja auditiivisen elämyksen? 😹 Tai kapakassa myytäisiin Tuksu-Wunderbaumeja? 🙂

#207539 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Jxxx Lxxxx Mä kuuntelen aina ilosia joululauluja, koska Jeesuksen syntymä on iloinen asia. Iloisempi kuin mikään muu. En viitti Jeesuksen syntymän kunniaksi mitään itkettäviä kuunnella. Tässä oikein kiva ja jouluinen esimerkki mun joulumusamausta 🙂

Louis Armstrong – ’Zat You, Santa Claus?

• Johanna Mia Tukiainen Blashmepy
    • Johanna Mia Tukiainen ei joulupukkia!!!!!

Kun ei tuksulle tule pukkia niin ei saa muillekaan tulla, niih!

#207540 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

🐖

320km edessa ajomatkaa Polvijarvelle!!!! ❄️❄️❄️💥💥💥🎄🎄🎄🎄😍

#207541 Ilmoita asiaton viesti

Erityislapsi

Oliko Laajasalon lukio taidelukio vai miksi siellä järjestettiin laulukokeita? En tiedä muita kun savonlinnan taidelukion ja siellä on kokeet pidetty ennen kun pääsee edes sisään. Itselläni olivat viimeiset laulunkokeet alakansakoulussa v. -65. Laulaa en ole koskaan osannut selvinpäin ja alkon mieslaulajien ajoistakin on jo lähes kymmenen vuotta. Musiikki numeroNI oli kyllä Tunkin luokkaa, kun kokeet olivat tyyliin vetopasuunan kuva ja vastaukseksi kelpasi joku torvi.

#207542 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Pitäisikö Lumoa infota, että siellä sortuu seinät ? Ettei nyt vaan olisi kantavista seinistä kyse ?

#207543 Ilmoita asiaton viesti

320 km Loviisasta 😂 Velli pääsee pukiksi lavalle. Ettei vaan mene pipariksi😆

#207544 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ämmä vetänyt leukoja vessan kalusteissa ?

#207545 Ilmoita asiaton viesti

Taitaa olla rattoisa ajomatka. Nyt jutut alkavat olla sitä luokkaa että ei puutu muuta kuin että epäilee pian kanssamatkustajia demoneiksi. Jos ei pian sammu niin niin ehkä eka pysähdys on kohtalokas tuolle seurueelle. Onkohan kukaan uskaltanut lähteä kaksisteen tuon kanssa? Hyökkää demonien kimppuun kesken ajon?

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,525 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 217’ is closed to new replies.