Johanna Tukiainen Vol. 217

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 217

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,523 total)
  • Author
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

KR 1933/-38

Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. > Siirry

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, > Siirry

Biblia (1776)

Ef. 6:12 Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

Ruotsi (1917)

Ef. 6:12 Ty den kamp vi hava att utkämpa är en kamp icke mot kött och blod, utan mot furstar och väldigheter och världshärskare, som råda här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarymderna.

KJV (1789)

Ef. 6:12 For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

Evankelista J Tukiaisen versio (2019)

TWIN PEAKS ON TOTTA! SAMOIN NOAH!

-kuutioita

-ufoja

-demoneja

-reptiliaaneja

-nwo

-antikristuksia

-heitetty avaruuteen

-taivas jossa on käyty pari kertaa

-helvetti maapallon sisällä

-cernin hiukkaskiihdytin on iso matojuna helvettiin, jossa mato ei kuale

#206457 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

xxxx xxxxxx  Mihis päin niit valoja pitäis asennella?

Johanna Mia Tukiainen : ympäri koko kotia; teen talvisen ihmemaan kuusineen päivineen! 🙂 rakastan koko joulunaikaa!!!!

xxxxxx xxxxxxxx  Johanna Mia Tukiainen koska tämmöinen projekti olisi käsillä?

Johanna Mia Tukiainen  No näillä näkymin sain tähän projektiin jo ystäväni! 🙂

#206458 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Päinvastoin; edelliset mieheni eivät ole millään päässeet omasta halustaan eroon musta koska rakastivat mua sängyssä; tottakai tällaisen asian voi sanoa! Eikä maailmassa olisi lapsia, ilman seksiä! Tosin; ihan oikeasti, ensimmäisen 10 vuoden avoliitossani (en ollut uskossa silloin) niin meillä oli seksiä 2-3 kertaa päivässä (mies halusi myös sekä minä) ja sen jälkeen muiden kanssa oli sama tahti.

Ainiin; israelilainen miehen kanssa oli 5-10 krtaa päivässä, jos oli vkloppu, arkena oli 2-3 krtaa päivässä, hehehehheeeeeee!

Siis mulle tuo ei ole yhtään hurjaa. Jos olen rakastunut oikeasti, niin seksiä 1-2 kertaa päivässä kyllä riittää mulle myös, mutta mielellään enemmänkin.

#206459 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Anteeksi muotoilut ja niiden puute.

#206460 Ilmoita asiaton viesti

Taivaita tavoitellen

1. Tunk.:1 Meillä on taistelu Esko Valtaojaa vastaan, konsa hän ei usko että kuu on juustoa.

Uskova Markku-pappa todistaisi näin nykykunnossaan, kun kysymys astetaan oikeassa hengessä.

#206461 Ilmoita asiaton viesti

Messiaaninen juutalainen

Ainiin; israelilainen miehen kanssa oli 5-10 krtaa päivässä, jos oli vkloppu, arkena oli 2-3 krtaa päivässä, hehehehheeeeeee!

Siinä meillä sapatinrikkoja. Pakkohan sen on olla messinkinen, kun mikään muu porukka ei tuollaista kania huoli joukkoonsa.

#206462 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Jaaha. Sinne on jo Velli pakotettu jouluvalojen asennukseen

#206463 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ehheheheeeeee maiskis. 10 kertaa päivässä, jopas. Madontappaja ei osaa edes liioitella oikeaoppisesti. Mitä raamattu sanoo valehtelusta ja huorintekemisestä Johanna?

#206464 Ilmoita asiaton viesti
    Seppo7
    Participant

Tuksu, sulla on väärä tekniikka tuossa sänkykumppanin ja elättäjän metsästyksessä. Kunnon miehiä ei kiinnosta sun panojuttusi etenkin kun niistä paistaa läpi liioittelu tai sanotaanko suoraan valehtelu. Sun historiasi, jota niin mielelläsi kaunistelet ja jakelet kertoo, että olet vailla elättäjää, haluat kaiken, mutta et itse ole valmis antamaan mitään. Lisäksi sukulaistesi avautumiset, miten olet heitä kohdellut ja kohtelet, ei näytä hyvältä vaikka miten päin asioita vääntelet.

#206465 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

edelliset mieheni eivät ole millään päässeet omasta halustaan eroon musta koska rakastivat mua sängyssä

Olen samaa mieltä että heidän oma halunsa oli varmasti päästä eroon sinusta mutta moisesta loisesta ei niin helposti irti pääsekään. Seksillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Sitäpaitsi onko hienoa olla rakastettu vain sängyssä? Weddingseistä sänkyyn ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Sinnahteleva mammamuratti on antanut kyllä hyvät ohjeet sisältörikkaaseen elämään ja parisuhteeseen.

#206469 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Vaikuttaa siltä, ettei mikään peruskaalimato enää riitä Tuksulle, vaan vaaditaan raskasta kalustoa. Agregaatilla toimiva hydraulinen jyystin.

#206470 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Aika parkkiintuneet on paikat neitosella ollut, jos 2o kertaa parissa päivässä on höylätty ?

#206473 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

No eihän siinä mitään, hyvä että Udi jyysti koko rahan edestä. Kukkakauppiaalla on ollut kortonki jos toinenkin lompsassa, heti siinä mustan amexin vieressä.

#206474 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Lahna joka ei tee päivisin muuta kuin makaa, sovittelee vaatteita tai kuvaa ja muokkaa selfieitään ehtiikin pohtia ja kuvitella paneksivansa vaikka päivät läpeensä. Mistä löytää siihen panopeetteri jolla ei ole töitä ja muita harrastuksia lienee ongelma, normaalin työssäkäyvän miekkosen voisi kuvitella omaavan muutakin tekemistä kuin pökkiä hornyä lahnaa vapaa-ajat.

Mitäs mulla oli muuta? Niin tämä suuri kukkien ystävä ja tuntija. Suurista ruusuista pitää, mutta jokusen kerran ne tunkin ruusut ovat olleet pioneja. Se on kuulkaas ihan pikkuisen eri asia.

#206476 Ilmoita asiaton viesti
    Krääh!
    Participant

Hih ja jei, teatterista kotiuduttu. Tuksukin mainittiin esityksessä ?? Nordean väellekin oli pöydät varattu. ?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,523 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 217’ is closed to new replies.