Johanna Tukiainen Vol. 217

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 217

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,523 total)
  • Author
    Hymy7+
    Participant

Ai jai jai kuin tukiaisen silmät loistaa kuvissa kuin pirun katse pimeässä .

Laittaakohan TätiTanakka Kakkonen matkakulut verotukseen ansionhankkimiskuluina ?….ja kuitit esiintymisasusta työvaatevähennykseen ym ?….Vai tuleeko pelkkää tampion karvasta kalkkii nieltäväksi ?….Kulkeekohan kaksoisagentti Mölli-Olvin tilin kautta muutakin ikuisen kiitollisuudenvelan siivittämänä ? ….Ajattelemisen aihetta antoi – alko . Eikun …

#207768 Ilmoita asiaton viesti

Otin käyttööNI etunimeni, ettei minua pastoriin sotkettaisi ? varmasti olemme samalla asialla täällä. Levittämässä ilosanomaa kaikille kanssa-näätijille ?

#207769 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Tuksu saapui epävarmasti askeltaen estraadille, Olmi peesasi. Molemmilla oli viitat päällä, Olmilla tonttulakki. Siinäkö se oli se Winter Wonderland? Eiiikä, se oli varmaan se, kun Tuksu paljasti punaisen jouluviitan hupun alta päässään olevan glitterisen poronsarvihökötyksen! Se se oli.

Kello on yli yksi yöllä. Musiikki taukoaa. Tuksu saa mikin käteensä. Alkoi Tuksun mokellus eli sanat sekaisin mennyt alkujuonto. Illan tähti ei pysty kunnolla puhumaan kuin vain ajoittain. Puhe on epäselvää puuroutuvaa pulinaa sen muutaman minuutin alkujuonnon:

”… sain kohtauksen niinku sen matkan aikana ja mä jouduin oleen mun hotellihuoneessa 2 tuntii ja mä jouduin…(tauko) mä jouduin… (tauko)… äääähh… no ei siit sen enempää. Mut mä voin kyl sanoo sen et mä sain paniikkikohtauksen ja sentakii mä en pystyny esiintymään tänään kello ykstoista. Mut sanontahan kuuluu et parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja tää on mun miälestä hyvin tärkeetä et olen ajetut tän kaheksan tuntii niin haloahan tääl nyt teitä varten ja nauttikaa nyt tästä pikkujoulushousta tai joulushousta ja nauttikaa toisistanne… jaaaa… kaksoiskäskys saaooeetaan… eee… ei siiit sen enempää mä kerron myöhenpään..”

Nuo ei ole kirjoitusvirheitä vaan kirjoitettu videolta niinkuin Tuksu mokellellen sanaili.

#207770 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Mitä järkeä on palata Hells inkiin välil , ja sielt sit kemmii lähelle norjan rajaa ?? Minäni ajelisin polvijärvelt ja pudasjärvelt molemmist suaraan mutkitellen Kemmii !! Ja vaik samoil valoil kun aamul päälle laitoin….tai no….ettei vanhus tässä nyt vähän liiottele . -Kemin rajalle kuitenkin . Ah , olen niin huumorintajuinen että maiskis . Ja slalomshaappaat salonkiin alone ?….on sentään itsepäisyyspäiväNI .

#207771 Ilmoita asiaton viesti

MPN

Varmaan sun duuni mahdollistaa tommoiseen menon. Itse en pystyisi katsomaan livenä, vaikka olisi mahdollista. Yrittäjänä teen matkoja ja itse aikataulutan menoni. Mutta en ole yökukkuja. Pysyköön tämä vain sivuharrastuksena. Kiitos kuitenkin.

#207772 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Alkaa soimaan keikan ensimmäinen biisi, Mariah Careyn All I Want For Christmas is You. Tuksu pyrähtää estraadille viitan helmat huojuen. Toikkaroi sekavasti, nostelee viittaa ja viitan huppua hiuksiensa suojana, pyörii, pyllistelee, heiluttelee käsiä, paljastaa hupun alta kimaltelevat poronsarvet, hetkuttaa päätään, pyörähtelee lisää. Olmi huojuu kauempana taustalla ja hymyilee hampaat loistaen.

Tuksu riisuu viitan pois, seuraavaksi tulee toinen iänikuinen biisi Second Day of Christmas la la lala lala la. (Destinys Child: 8 Days of Christmas) Tuksulla pää heiluu, villisti tömistää menemään koko alttian mitalta, avojaloin pitkin estraadin parkettia, loikkii ja hypähtelee mielestäni täysin holtittomasti puolelta toiselle. Väliin tulee itsensä hivelyä, polvi nousee, toinen polvi nousee, tukkahius heiluu puolelta toiselle lal la lala la lala. Askellus horjahtaa, ei osu lattiaan ihan niinkuin olisi tarkoitus.

Tuksu kiipeää estraadille tuodulle tuolille seisomaan. Kääntää persepuolen yleisöön päin, ketkuttelee siinä omituisesti itseään. Kumartuu ja pyllistää yleisöön päin, nostaa samalla mustan hameen sekä tonttupuvun helmoja ylemmäs, että perse näkyy paremmin yleisölle. Vatkaa itseään, haroo hiuksiaan. Nousee kääntäen kasvot yleisöön päin, tekee jotain ihme taiteellisia käsien ylöskohotuksia. Voi ristus mitä pskaa.

Sitten on vuorossa Hei Johanna. Tuksu saa ”laulettua” vain sen Hei Johanna- huudahduksen ja muutaman ihme mölähdyksen. Laulusta ei saa mitään selvää. Kun ei osaa laulaa kohdalleen, huutaa mökeltäen yleisölle: ”Lähteekö teistä enemmän ääntä?” Ei pysy oman biisinsä tahdissa, huutaa: ”Huvilouhos, lähteekö teistä enemmän ääntä?” On juu aika vaisua porukka ääntelemään sekavan laulubiisin aikana.

Olmi tapsuttaa taustalla laiskasti käsiään yhteen, askeltaa epätahtiin puolelta toiselle huojuen, viitta on vielä harteilla. Myöhemminhän Tuksu riuhtaisi sen lähes väkivalloin pois.

PS: kielillämolotusta on luvassa. Miamissa tehty biisi omistettiin Jullen muistolle.

#207773 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Some Dayn Tuksu spiikkaa lyhyesti Maijamisessa tehdyksi tyyliin ”Me teimme Maijamissa.”

Some Day on kieleiil molotusta mielestäni vain sen vuoksi, koska Tuksu ei vaan selviä laulun sanoista, ei pysy tahdissa eikä pysty vointinsa vuoksi laulamaan. Molottaa ne kielilläpuhumiset mikkiin melko vaatimattomalla äänellä ja varovaisen oloisesti. Huutaa väliin todella isoon ääneen OOOOOHHHH HALLELUJAAAA!!! JEESUS KRISTUS ELÄÄÄÄÄ!!!! Välillä ojentelee käsiään ja huutaa täysillä OOOOHHHHHH.

Biisi on täysin sekava kuin myös sen esittäjä.

#207774 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Jumaleisson mp-neiti, Olet mestari, oet nero, ai lav juu, never ja ever 🙂

#207775 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Väliaika. Kesti noin 01:45 – 02:18.

Sori jos jotain jää pois, korjatkaa ken tietää/muistaa.

#207776 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA NUO GLMÖÖRIN KEIKAT. 

#207777 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Thanks Mp , peukut.

#207778 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Unelma pipari, ei minua haitannut , aattelin vaan, etten ota kunniaa toisen sanomisista.  🙂

#207779 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Tunkin esiintymisaika jäi alle 30 minuuttiin:

Eka setti kello 1:20 – 1:40 (20 min).

Toka setti kello 2:18 – 2:25 (7 min).

Ajoaika Helsingistä Polvijärvelle 8 tuntia (5.12.).

Ahistus = psykoosi, hotellissa loikoillen 2 tuntia.

Keikkaesiintymiset, yhteensä vajaat 0,5 tuntia.

Paluu Helsinkiin, ajoaika 8 tuntia (6.12.).

#207780 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Voihan se keli olla hyvä, mutta jo neljältä on hämärää ja pimeys lankeaa. Itse en ainakaan aja edes tutuilla maanteillä pimeällä  nasta laudassa peurojen ja hirvien takia. Ihan tarpeeksi ainakin peuroja jaloissa pyörii ja usea todella läheltä piti tilanne plakkarissa. Ja piskit noilla vielä mukana. Joten se 8 h varmaan pitää paikkaansa. Ja Tuksu vielä viitsi mankua, kuinka kauhea matka. Itsepähän keikkansa on myynyt. Kai.

#207781 Ilmoita asiaton viesti
    Hanibani
    Blocked

Ja sehän Tässä ehkä hulluinta on ,kun kyseessä on Johanna Tukiainen ja mikä lie glamour whores  niin sen keikkapalkkio ei ole suuren suuri. Mietin että kyllä täytyy ihmisen olla julkisuuden kipeä kun persnettoaa taatusti joka keikan. Jos hän osaisi  a) laulaa , b) olisi jonkun näköinen c ) jos hänellä olisi edes JOTAIN SAATANA ANNETTAVAA MEILLE TAVIKSILLE!!!! Mutta kun ei , niin ei! Mä en oikeastaan tiedä mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella. Ei ymmärrä meikä ei. Hän ei ole mitään, hänestä ei tule mitään ( paitsi varoittava esimerkki) ,eikä hänestä olisi koskaan edes kenenkään pitänyt kuullakaan ja siellä hän heiluu, ihan niinkuin toivoisi jonkun saatana ampuvan sen. Turpaansa se tarvis , saatanan elätti!!!

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,523 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 217’ is closed to new replies.