Johanna Tukiainen Vol. 218

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 218

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,021 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 218 alkaa tästä.

Mode

#208343 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Heps½

#208360 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Onko se tuo ohtatukka vai mikä se tekee tuosta muovipehkosta sen Birkitta Bardoon tukan, ko sitä pitää joka päivitykseen laittaa tuo sama kuva.

#208361 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Oho 3.?

#208362 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Ja mää olin eka kertaa kakkonen. Ou jeah.

#208363 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Upeeta, hienoa; kirkko antaa kodittomien nukkua sisällä penkeillään ja antaa heille lämpimiä peittoja. Kävelin itse muutamia kuukausia sitten Töölön eräässä puistossa ilta-aikaan, ulkoiluttamassa koiriani, ja vastaani tuli eräs alkoholisti jonka tunsin entuudestaan. En ollut koskaan tiennyt että hän on koditon; hän meni nukkumaan paikalliseen vessaan. Kysyin että miten ihmeessä hän voi pärjätä siellä, niin hän vastasi ”että olen ollut tässä jo kaksi vuotta koditon ja edelleen hengissä, niin pärjää sitä jatkossakin.” Kun olin Mount Sinai sairaalassa hoidossa Miamissa noin 3-4vrk ajan syksyllä 2015; niin suuri osa miehistä lähtivät sieltä hoidosta suoraan kadulle, he sanoivat ”että Miami on sentään lämmin osavaltio olla kodittomana” mutta itkuhan mulla siinä pääsi; kun tulvat nousivat nopeasti siellä; ja pääsin viime tipassa suomalaisen miehen kanssa juoksemaan matalasta hotellihuoneestani kadun toisella puolella olevaan korkeaan rakennukseen, ja otimme sieltä ylimmän huoneen; ja katsoin ikkunasta kuinka autot tulvivat vedessä (eihän ketään kiinnostanut ne kodittomat, vaikka he hukkuisivatkin jne.) Olen kirjoittanut tästä aiemminkin; että vesi nousee erittäin nopeasti tulvassa (silloin kyseessä oli Karibialta tullut hurrikaani, muistaakseni Richterin asteikko 4 eli erittäin vakava) ja vesi nousi sekunneissa ylös. Tämä kodittomuus on myös sellainen asia; joka varmasti harvalle suomalaiselle tulee edes mieleen, ainakaan niin kauan kun itsellä menee hyvin.

#208364 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Viime vuoden Joulukuulta 2018 kuvia; Israelista ostettu pinkki oloasu on aivan ihana päällä; (pinkki oloasu kuva on Helmikuulta 2019) ulkoilutan Bellaa ja Bonzoa Tukholmassa. Upea Janita Lukkarinen kanssa hengellisessä illanvietossa evankelistojen luona pikkujouluissa 2018, sekä kuva jossa olen aamutakki päälläni; on Ylläkseltä parin vuoden takaa, jossa majoituin kylpylähotelli Saagaan ja sillä matkalla BTW; tutustuin parhaaseen ystävääni, Helsingissä asuvaan uskovaan Lauraan! 🙂 Me molemmat todistimme mm. uskostamme bussissa, ja olin tuonut kaksi suurta pahvilaatikollista ”TIE JUMALAN LUOKSE” traktaatteja, matkalla oli mukana myös kansanedustaja Mika Niikko.

#208365 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Eikö tuo bussimatka juurikin tehty kännissä.

#208366 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

(pinkki oloasu kuva on Helmikuulta 2019) ulkoilutan Bellaa ja Bonzoa Tukholmassa. 

Et muuten ulkoiluta. Pällistelet kameralle Sollentunassa.

#208367 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ei se osaa puhua totuuksia edes sinnepäin. AINA ja JOKAPAIKASSA pitää puhua paskaa. Edes vähän.

Tuo Miami hukkuu – tarinakin on muuttunut niin monesti, että pelkästään siitä aiheesta saisi paksukantisen kirjan – kiiltävällä paperilla tottakai…

#208368 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Nauratti tuo matalasta hotellihuoneesta poistuminen.

#208369 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Jaa että Karibialt tullut hirmumyrsky oli muistaakseNI 4 richterin asteikolla ???….Okei , taas saimme erittäin tärkeää tietoa ???

#208370 Ilmoita asiaton viesti

Kun olin Mount Sinai sairaalassa hoidossa Miamissa noin 3-4vrk ajan syksyllä 2015; niin suuri osa miehistä lähtivät sieltä hoidosta suoraan kadulle, he sanoivat ”että Miami on sentään lämmin osavaltio olla kodittomana” mutta itkuhan mulla siinä pääsi; kun tulvat nousivat nopeasti siellä; ja pääsin viime tipassa suomalaisen miehen kanssa juoksemaan matalasta hotellihuoneestani kadun toisella puolella olevaan korkeaan rakennukseen, ja otimme sieltä ylimmän huoneen; ja katsoin ikkunasta kuinka autot tulvivat vedessä (eihän ketään kiinnostanut ne kodittomat, vaikka he hukkuisivatkin jne.) Olen kirjoittanut tästä aiemminkin; että vesi nousee erittäin nopeasti tulvassa (silloin kyseessä oli Karibialta tullut hurrikaani, muistaakseni Richterin asteikko 4 eli erittäin vakava) ja vesi nousi sekunneissa ylös. 

Voi v-tu mitä pashaa! Mt. Sinai on yksityissairaala, eikä sinne pääse ilman vakuutusta. Toki sairaala voi pitää muutaman paikan hyväntekeväisyyden takia, mutta kodittomat kulkurit eivät saa siellä kalliita hoitoja. Aikaisemmin Paksu ei maininnut sairaalassa olleen kodittomia. Siellä oli mm. eräs latinotyttö joka itki kun Paksu pääsi pois niksulan puolelta.

”Matalasta hotellihuoneestani”??? Toki pätkälle riittäisi vaikka 180 cm:n huonekorkeus. 1. versiossa velli kantoi Tuksun. 2. versiossa Paksu kantoi vellin. 3. Nyt kuitenkin juostiin omin jaloin, eikä kukaan kantanut ketään. Tuskin tuo hotelli oli niin matala, että siellä ei olisi voinut olla. Paksu halusi vain kalliimpaan hotelliin, vellin rahoilla. Kas kun et paksu et auttanut noita hukkuvia, kodittomia kulkureita?

Tuksu! Richerin asteikolla mitataan maanjäristyksiä, ei myrskyjä, eikä varsinkaan nousuveden korkeutta. Vai erittäin vakava 4 richterin asteikon hirmumyrsky??!!  😀 Vesi nousi sekunneissa ylös. Ei kuitenkaan tuullut tai myrskynnyt, eikä kaupunkia oltu evakuoitu? Yleensä kaupungin asukkaita pyydetään ajamaan pois kaupungista, tai hakeutumaan turvallisiin paikkoihin. Sen lisäksi täytyy varata ruokaa ja juomavettä.

#208371 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Takajalka, yritän ny tosissani opetella uudestaan tuota yhdyssana sääntöä. Lapsenikin nauraa mulle ku en osaa kirjoittaa, vaikka äidinkieleni numero oli 9. Puhuessa yhdyssanojen sanominen ei onnistu sen paremmin koska siellä tuo vittu sana tulee aina väärään kohtaan.

Mutta oppia ikä kaikki.

Ja sitäpaitsi demoni välillä sotkeutuu kirjoituksiini. Elossa oleva siskoni on niin samaa mieltä.

#208372 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kade on ollut nyt työttömänä vuoden.

Siksi aikaa roikkua täälä enemmän. Olen yrittänyt harrastaa kaikkea ja elää nuhteettomasti. Olen harkinnut josko lähtisin hyrräämään baareihin. Vaatteet ei olisi noin kalliita kuin päätähteellä, vaan vetäisin vitsillä kierrätyskeskuksen kuteilla. En laulais play bakkinä vaan karaokena.

Huomaatteko että oon kade megasuositulle shoehannalle.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,021 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 218’ is closed to new replies.