Johanna Tukiainen Vol. 218

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 218

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,021 total)
  • Author

Tuksu pohtii asunnottomia. Jep. Kannattaakin, jos se Velli tulee järkiinsä. Tuksuhan on jo heivannut Vellin moneen kertaan. Muka.

Sontakasa diivailee toisen maksamassa kopissa. Kyllä se itserakkauden määrä vielä kostautuu, Jeppe hoitaa. Valheilla on yhtä lyhyet jäljet, kun sorkan heittäjän pituudella.

#208374 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Miten sekaisin tuo Tuksu oikein on? Siis kun sillä menee jo asteikotkin sekaisin. Jos puhutaan richterin asteikosta, niin silloin kyse on maanjäristyksistä. Myrskyille on ihan omat asteikkonsa, esim tornadoille (ja meille tuttavallisemmin trombit) se on fujita asteikko (f1-f5(tämä siis sen mukaan, miten suurta tuhoa myrsky aiheuttaa)) ja hirmumyrskyillä/hurrikaaneilla taas omat asteikkonsa.

Tuksu, miten olis, jos painuisit takaisin kouluun ja tarkemmin sanottuna mantsan ja bilsan tunneille, kun sulla on näemmä ne opit päässy pahemman kerran unohtumaan mielestä, siis jos siellä sun päässäs, päihteiden, pinkkien tutujen ja glämöyr haaveiden lisäks mitään muuta mahtuu edes olemaan.

#208375 Ilmoita asiaton viesti
    Turpea persikka
    Participant

Mutta jos se myrsky olikin niin voimakas, että lähestyvä jyrinä sai kurtturuusun pyörimään aikaansaaden 4 Richterin orgasmin??

Olen DI, minäni tietää nämä asiat, paitsi ei tiedä. Mitään.

#208376 Ilmoita asiaton viesti

Tuo Lapin-matka meni täysin pieleen. Paksu mm. halusi lomakohteessa bussin omaan käyttöönsä. Ämmä ei todistanut mitään, eikä jakanut varmasti kuin 10 esitettä. Paksu haukkui matkanjohtajan ja bussikuskin. Haistatteli bussikuskille jne. Paksu ei ole enää tervetullut ko. matkoille.

Tuolla aikaisemmin Paksu kehui Lappia siksi, että hän voi hiihtää ja pujotella siellä. Ämmä ei ole ollut rinteessä vuosiin. Taisi yrittää pujotella noin viisi vuotta sitten, mutta ei pystynyt laskettelemaan, vaan piti kantaa sukset alas….ja sitten ylös ja alas??? Miten se aivopieru menikään?

Tuksun yleissivistykseen ei kuulu Richerin asteikko, vaikka hän vaahtoaa jatkuvista maanjäristyksistä. Eikä hän tiedä pyörremyrskyjen/tornadojen, hurrikaanien, taifuunien ja hirmumyrskyjen jne eroja. Lukioaikoina meidän piti nuo opetella, ja tietää mitä nimeä missäkin maassa käytetään, ja miten ne eroavat toisistaan. Richerin asteikko kerrottiin myös ja kerrottiin esimerkkejä tunnetuista maanjäristyksistä. Mm. San Fransisco 1906, Lissabon 1700-luvulla, Sisilia joskus 1800-luvun lopussa, Tokio 1920-luvulla jne. Taisi Paksu lintsata aika monelta tunnilta?

#208377 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Niin kai sitten. Tutkimattomia ovat herran tiet ja Tuksun aivoitukset. Mä en oo käyny lukiota, eikä peruskouluaikoina noita sen kummemmin käyty läpi, mutta ihan omaksi ilokseni noita juttuja oon opetellut, kas kun nuorena likkana tykkäsin (ja tykkään vieläkin) luuhata kirjastossa ja lainata kirjoja. Lisäksi kun mua kiinnosti just tollaset asiat kuin myrskyt ja dinosaurukset oli suosikkeja. Tosin tykkäsin myös kauhusta, paranormaalista ja kummitusjutuista, vaikka se tiesikin usein unettomia öitä, kiitos erittäinkin vilkkaan mielikuvitukseni.

Valitettavasti taas se romantiikka osasto on jäänyt koskemattomaksi, eli täytynee joskus paikata tämä ja lukaista vaikka joku niistä Angelica kirjoista, jos saan aikaiseksi tai ehkä jos joskus erehdyn ostamaan jonkun nyyhkypokkarin kaupasta. Mieluummin kun luen Tolkienia, Kingiä, Christietä, Sir Arthur Conan Doylea ja Cornwellia. Joo, dekkarit, fantasia ja kauhu rulaa.

#208378 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

” Kun olin Mount Sinai sairaalassa hoidossa Miamissa noin 3-4vrk ajan syksyllä 2015; niin suuri osa miehistä lähtivät sieltä hoidosta suoraan kadulle, he sanoivat ”että Miami on sentään lämmin osavaltio olla kodittomana” mutta itkuhan mulla siinä pääsi; kun tulvat nousivat nopeasti siellä; ja pääsin viime tipassa suomalaisen miehen kanssa juoksemaan matalasta hotellihuoneestani kadun toisella puolella olevaan korkeaan rakennukseen, ja otimme sieltä ylimmän huoneen; ja katsoin ikkunasta kuinka autot tulvivat vedessä (eihän ketään kiinnostanut ne kodittomat, vaikka he hukkuisivatkin jne.) Olen kirjoittanut tästä aiemminkin; että vesi nousee erittäin nopeasti tulvassa (silloin kyseessä oli Karibialta tullut hurrikaani, muistaakseni Richterin asteikko 4 eli erittäin vakava) ja vesi nousi sekunneissa ylös.”

Saatana, että voi olla tyhmä ämmä. En paljoa arvosta yo-todistusta, mutta luulisi siellä sen verran saanut yleissivistävää opetusta, että tietäisi, mikä on maanjäristyksen  tai hirmumyrskyn ja mitä asteikkoja käytetään niistä puhuessa. Aikana, jolloin Tuksu oli Miamissa ei siellä esiintynyt minkäänlaista myrskyä tai maanjäristystä, josta olisi seurannut tsunamin kaltaiset hyökyaallot.

#208379 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Nooh, tuo ”Richterin asteikko nro 4” on samaa sarjaa, kuin ”diapeetes nro 1” eli se glamourisempi sokrutauti.

Alkoholismiakin on eri asteita. Toiset tissittelee jokapäivä, kun Tunkki ryyppää kunnolla kerran viikossa – maanantain ja sunnuntain välisen pätkän…

#208380 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Tunkin Jumala on alkoholi.

Tuo Jumala on aina etusijalla.

#208381 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mitä te höpisette, Johanna ei käytä alkoholia! Siitä hän antoi väkevän todistuksen 12 päivää sitten:

xxxx xxxxxx Johanna taitaa olla yhtä juoppo kun minäkin

johannatukiainen Olen raitis, miten niin?

#208382 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Ainoa henki, joka on koskettanut Tunkkia, on pullon henki. Se puhuu hänelle sateenkaaren muodossa lampusta käsin.

#208383 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Tunkilla ei ole aikomustakaan lopettaa alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä, ehei.

#208384 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Parikymmentä vuotta jatkunut päivittäinen juominen + kolmiolääkkeiden napsiminen ovat vieneet Tunkin kuilun partaalle, josta ei ole enää paluuta.

LÄÄKÄRIT ANTOIVAT JOHANNA TUKIAISELLE RAJUN UKAASIN: KUOLET, JOS VIELÄ JUOT!

Kohublondi Johanna Tukiainen, 38, laittoi elämänsä täydelliseen remonttiin kolme kuukautta sitten, kun hän luopui kokonaan alkoholista.

– Raitistuin 2. syyskuuta 2016, eli 2. joulukuuta tuli kolme kuukautta täyteen absolutismia. En juo alkoholia enää ollenkaan, mutta otan päivän kerralla.

– Ei voi liian nopeasti riemuita, enkä voi uhota, etten enää koskaan joisi alkoholia, koska en voi tietää varmasti, Johanna kertoo Seiskalle.

Johannan alkoholismi oli ehtinyt edetä siihen tilaan, että lääkärit antoivat hänelle vakavan varoituksen.

– Kävin erilaisissa kokeissa, ja kaikki arvot olivat hyvin hälyttäviä. Minulle sanottiin, että jos en lopeta alkoholin käyttöä tai ainakin ihan selkeästi vähennä, niin menehdyn. Se oli hirveä järkytys. (Seiska-lehti 15.12.2016)

Tunkin pääprinsiippi edelleen: ollahan pöhönäs.

#208385 Ilmoita asiaton viesti

No, menehtyikö?

Puheidensa mukaan käynyt monta kertaa siskoaan moikkaamassa. Maanpäällinen helvetti taitaa kuitenkin voittaa, kun niin hyvin tänne lentää takaisin ja vielä parjattuun Suomeen.

Mikäs sillä täällä ollessa, valmiissa katetussa pöydässä. Nytkin vaahtokarkkeja vetää etanahuiviin, että pysyy hyytelöt notkeassa nostokunnossa.

#208387 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

1 t ·

tiedoksi yksi asia; mun ”julkisuustoimisto” on loppunut!! Eli mun kautta EI kukaan enää änkeä mihinkään mediaan, sen sanon!

Johanna Mia Tukiainen Ei Jonit, ei Juhat, ei Ollit, ei Sofiat, ei Jasminet, ei Juusot, eikä kukaan muukaan.

#208388 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Enpäs menekään nukkumaan takaisin; valmistan itselleni tällaisen suklaisen kahvin vaahtokarkeilla, NAMS! Valmistelen tässä samalla Joulun ja Uuden Vuoden 2020 suunnitelmia! PINK IS NOT JUST A COLOUR; IT IS AN ATTITUDE! 🙂 Sweet!

Kuvan mahdollinen sisältö: sisätila

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,021 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 218’ is closed to new replies.