Johanna Tukiainen Vol. 219

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 219

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,243 total)
  • Author
    Kalapata
    Participant

”millä tavalla se on pahempi että minä toivon tuksun kuolemaa kuin se että pastori toivoo minun kuolemaa.”

Kukaan ei ole huomatakseni sanonut niin. Toki voin olla väärässä,  näytä toisin. Sinähän se tulit valittamaan, että sait tuollaisia kehoituksia kun toivoit Tuksulle samaa.

#211517 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Muut on saatanast ja itse on perseest . Tarttis varmaan tehrä jotain .

#211519 Ilmoita asiaton viesti
    Aija
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1t

Shalom! Laitetaanpas tähän vuotta 2019 kasaan, miten se minulla……..HMmmmmmmm……….No ensinnkäkin: HYMYN ”ennustaja” on IHAN VÄÄRÄSSÄ kaikessa mitä hän sanoo, ja vaikka hän sanoisi tottakin, niin se tulee demoneista; ja mitä he ovat; NO VALEHTELIJOITA TOTTAKAI! Hymyn ennustajan mukaan (en lue sitä; mutta yksi kaverini luki sen mulle lehdestä ennenkuin ehdin estää) että ”Vuodelle 2019 minun piti löytää rakas ulkomailta, sekä pysyn kuulemma täysin raittiina koko vuoden.” No kumpikaan EI tullut todeksi. Olen täysin KYPSÄ ihmisiin; jotka ovat ”ystäviäni” niin kauan aikaa kun menee hyvin; mutta heti kun joku mättää; niin lähdetään karkuun kuin kani!

Vuosi 2019: Rakkautta EI tullut (toisaalta HYVÄ niin; koska Jumala suojeli minua huijareilta ja miehiltä jotka sulavasanoisesti kuin joku saakelin Auervaara puhuivat mulle täyttä puuta heinää!!!!!) Aina kun ehdin kiinnostua jostain miehestä; niin heti kun evankelista Bryan Melvin alkoi rukoilla asian puolesta; niin mies PALJASTUI samantien! Yleensä siinä ei kauan mennyt, ei todellakaan. Jos haluatte TOTUUDEN (VAIKKA SE SATTUU) Niin ottakaa yhteyttä evankelista Bryan Melviniin! Raamatussa sanotaan rakkausasioista että ”YLI KAIKEN VARJELE SYDÄNTÄSI SILLÄ SIELTÄ ELÄMÄ LÄHTEE.” Ja lisäksi sydän on myös hyvin petollinen, eli nimenomaan sitä EI tule kuunnella, vaan Jumalan mielipidettä.

Mulla on niin kovat seksihalut, että joudun nyt vakituisesti syömään lääkettä joka salpaa ne pois täysin kokonaan. En Usko, että tämä on ihan Jumalan tahto; mutta koska miehistä on nykyisin tullut akkamaisia, niin parempi näin kuin elää synnissä. Siitä ei paljon tietoa ole; olen elänyt viimeiset 5 vuotta selibaatissa, mikä on täysin luontoni vastaista. VUOSI 2019……..HMMMMMMM………….TÄYTYY MIETTIÄ………..SAIN UUDEN PERHEENJÄSENEN: BLUE NIMISEN MAAILMAN SULOISIMMAN CHIHUAHUAN!!!!!! 🙂 Ja Bruno maailman upein poika tuli perheeseeni myös!!!!! 🙂 (Muistaakseni se oli tosin 2018.) Pääsin muuttamaan maalta takaisin kotikaupunkiini Helsinkiin, jossa olen nyt virallisesti asunut yli vuoden, ja SIITÄ TODELLAKIN KIITÄN JUMALAA, ETTÄ PÄÄSIN TAKAISIN STADIIN!!!!!! Huh huh…………! Olen edelleen hengissä, ihme sekin. Sain UPEAN uuden hiustenpidennyksen vuonna 2019; joka oli kerrankin Platinum BLOND, tämä on kiitoksen aihe!

Kiitoksen aihe; että Jumala poisti ihan vääriä kavereita mun ympäriltä ja toi tilalle aivan mahtavia uskovia (tosin vain muutaman, mutta se on paljon parempi kuin suuri lauma huijareita.) Paino nousi ja laski vuonna 2019; mutta raskaaksi en edelleenkään tullut; siihen tarvitaan mies, joka on kyvyliäs sellainen. Mut on testattu 100% hedelmälliseksi, mikä tekee tästä asiasta vieläkin surulisempaa.

Vuonna 2019; matto vedettiin jalkojeni alta totaalisesti mutta tosin se oli vedetty jo kauan aiemmin. NS: ”ystävät” pettivät mut ja puukottivat suoraan selkään, uskovaiset hylkäsivät mut ja puhuivat julkisesti pahaa musta, nettiherjaukset jatkuvat vaikka ne on SUOMEN LAIN VASTAISIA. Kun yritän päästä pahasta pois, niin tulee vielä pahempi vastaan.

Mitä muuta jäi mieleen vuodesta 2019………..siis no se todella kaunis koti ydin Helsingissä. Ja mun ihanat koirat. Ja kiitos Herra, että isäni on saanut vielä jatkoaikaa! Ja kiitos että kokoajan on ollut katto päänpäällä ja ruokaa. Kiitos Jeesus; että olet pitänyt minut varjeluksessasi kaikin tavoin; olet pitänyt minut poissa eksytyksistä ja paljastanut ne minulle. Kiitos uusista upeista uskovista ystävistäni USA:ssa!!!!!!

Vuoden 2019 kohokohta: en muista. AINIIN; muistanpas; se oli se tietysti kun lensinmme Norjaan ja mulle lennätettiin New Yorkin Kleinfeldilta CINDERELLA puku huntuineen!!!!! Tosin sulhanen puuttuu; mutta tanssin itsekseni se upea puku päälläni! Aika kalliiksi vaan tuli, lievästi sanoen………..

Kiitos vihaajistani Herra; sillä Luukkaan evankeliumin mukaan, taivaassa tulee olemaan suurempi kruunu ja palkinto jos maanpäällä saa vihaa osakseen Jumalan Sanan tähden. Kiitos erittäin upeista unenlahjoistani; on ollut AIVAN IHANAA NUKKUA viimeiset vuodet kuten Prinsessa Ruusunen konsanaan, kiitos hyvistä unista. Eipä tässä sitten paljon muuta; olen kyllä todella vihainen siitä ja reklaamaatio taas sinne päin Jumala; että MIKSI otit siskoni pois mutta jätit mut tänne kärsimään!!!!! Ja täällä saa nyt vaan kokoajan vahtia; milloin koko kansa räjähtää ja mopsit lentää! Että kiitos vaan! Se siitä vuodesta 2019 ja pahempaa on tulossa!!!!

Johannan Mia Tukiainen Tämä Prinsessa Ruusunen herätetään sitten JEESUKSEN 1000 VUOTISEEN VALTAKUNTAAN, nukun siihen asti. Kiitos ja näkemiin!

#211521 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Ensin selittää että on ollut 5 vuotta seliselibaatissa ja vähän myöhemmin ihmettelee ettei tullut raskaaksi 2019 vaikka on testattu 100 % hedelmälliseksi.
    Mustasukkaisella jumalalla on ilmeisesti ollut kiireitä muualla kun ei ole ehtinyt pamauttaa Tunkkia neitseellisesti raskaaksi. Reklamaation paikka ehdottomasti.

#211522 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Millähän keinoin tuollaisen 100 prosentin hedelmällisyyden saa selvitettyä? Tosin tämän henkilön kohdalla luku on varmasti kohta 500.

Reklamaatiot jumalalle ovat jotakin vallan merkillistä. Onkohan taivaallinen asiakaspalvelu vastannut mitään?

Mitäköhän varten ne uskovaiset kuppikunta toisensa jälkeen ”hylkäävät” evankelistan? Tulisiko mitään itsellään mieleen?

Vaan onhan se vuosi 2019 sisältänyt erittäin tärkeitä tapahtumia kuten uuden hiustenpidennyksen saaminen.

#211523 Ilmoita asiaton viesti

Tammikuulle myyty kolme keikkaa ?

Mitä lie mielikuvitus-shaibaa taas kerran, jumittaa vanhempiensa siivellä vielä pitkään Ruottinmaalla.

Aika kun nopeutunut, niin tammikuu on kohta ohitse. Vai meinaako heittää kuperkeikkaa?

#211524 Ilmoita asiaton viesti

Mustis-Bryan

Aina kun ehdin kiinnostua jostain miehestä; niin heti kun evankelista Bryan Melvin alkoi rukoilla asian puolesta; niin mies PALJASTUI samantien! Yleensä siinä ei kauan mennyt, ei todellakaan.

Ei sitten tullut mieleen että Bryan on ns. pillukade? Kysyppä Herralta, kun olet seuraavan kerran linjoilla.

#211525 Ilmoita asiaton viesti

”Pillukade” onkin hyvä nimi. 😀  Kiitos Tapio. Kun Bryan ei saa rakastamaansa ja himoitsevaansa kaunista Johannaa, niin Bryan järjestää päälle ns. neitsyyden suojelun. Koska Paksun ympärillä rikkaita miehiä pyörii ASAP, kokoajan ja suoraan, niin ei ihme, että Bryan on mustasukkainen.

Taisi tuossa Paxun vuodatuksessa tulla ainakin yksi reklamaatio Jumalalle? Onneksi Jumala antoi upeat muovihiukset Paxulle. Niiden hiusten, ja sen kauppaan jääneen yli 5000 euron Fenolin hääasun luulisi olevan varma merkki Jumalalta, että ko. tanssitaiteen maisterin kannattaisi hakeutua hoitoon. Jutut ovat sitä luokkaa.

Kumma kun hän kelpasi ”vapaaehtoistyöhön”. Vankilassa hänen nuppiaan olisi voitu hoitaa.

Koska Paxu lentää Dubaihin? Eikös hänen pitänyt olla siellä muun kerman kanssa ihailemassa ilotulitusta kun vuosi vaihtuu. Asumassa taas maassa ainakin vuoden (on viikon lomatka).

#211527 Ilmoita asiaton viesti

Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.

En voi omia sanaa pillukade, kun olen lukenut sen Lasse Lehtisen kirjasta ”Valkoinen ihmissyöjä”. Siinä insinööri Immo sanoo oman vaimonsa rakastajalle: ”Pillukateus on sielun home. Jos mies miettii kuka nai ketäkin, jää itseltä elämä elämättä. Ja tarpeeseensa se nainenkin yleensä naiskentelee.”

#211529 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Pitkä viesti ylöstempaistiin, so long.

Tuksun paska vastoinkäymiset loppuu kuin ihmeestä, kun jättää päihteet ja ottaa vastuun itsestään. Eli ei milloinkaan.

Ei sitä kiinnosta. Helppo elämä, muut elättää ja itse voi keskittyä olennaiseen:20 vuotta kestäneeseen valittamiseen, photoshopattujen kuvien myymiseen, loputtomaan itsekehuun ja ihailuun ja muiden haukkumiseen.

Vuosi 2020 saattaakin jäädä Tuksulle viimeiseksi maan päällä, iäisyys odottaa Malmilla. Edes Jullen kuolema ei saanut Tuksua tajuamaan, että tarttisko tehdä jotain? Niin makaa kuin petaa. Soita Railille joutessasi.

#211530 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Hymyn ennustajan mukaan (en lue sitä; mutta yksi kaverini luki sen mulle lehdestä ennenkuin ehdin estää)

I hate when that happens. Pikalukijaystäväni on aina kuiskuttelemassa kaikenmaailman artikkeleita korvaani.

#211526 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija856
    Participant

Käyttäjän johannatukiainenofficial profiilikuva

johannatukiainenofficial
    Vuosi 2020 lahestyy; niin julkaisen muutamia kuvia vuodelta 2019 juhlan kunniaksi! ???✨✨✨✨?????? Asuin kaksi vuotta Loviisassa noin vuosina 2016-2018 ja olin sairaslomalla koko sen ajan. Kuva on otettu Loviisassa kesan 2019 lopulla; kauan haaveilemani Zimmermannin mekko paalla seka rakkaani Bella ja Bruno! ? Olen ollut tekemisissa HYVIN julman ihmisen kanssa mutta en kirjoita enempaa; koska Suomessa on niin paljon pahoja ihmisia. KOIRAT ei ole koskaan mua pettaneet! JUMALA on nro 1 elamassani, sen jalkeen tulee kaikki muu! Kiitos Herra; etta olen viela elossa nyt vuoden vaihtuessa lukuun 2020!!!!! ???✨✨✨????????? Vuoden 2020 jalkeen alkaa tapahtua todella kovalla rytinalla asioita, seka kristittyjen yhtakkinen katoaminen seka lasten myos; tulee tapahtumaan (uskovat ystavani USA:ssa uskovat eniten ydinsotaan jonka kautta ylostempaus tullaan “selittamaan” jaljeille jaaneille. Yksi parhaimpia kavereitani Jenkeista sanoi; etta kolme maata tulee hyokkaamaan USA:han ja siita syntyy ydinsota.) Ydinsota olisi yksi parhaimpia selityksia ihmisten yhtakkisesta katoamisesta. Lukekaa kirja: TEIJO-KALEVI LUSA “LOPUNAJAN SALAISET KANSIOT” kuva ja sana 2004. #johannatukiainen #publicfigure #zimmermanndress #brunothebulldog? #bellathepug #englishbulldog #mopsi #finnishlady #singlegirl #sinkkunainen #naisellinen #naisellinennainen #femininestyle #contactme #christianwoman #christiansingles #august2019 ?

5 t
    2v ?????

#211528 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija856
    Participant

Käyttäjän johannatukiainenofficial profiilikuva

johannatukiainenofficial
    Vuosi 2020 lahestyy; niin julkaisen muutamia kuvia vuodelta 2019 juhlan kunniaksi! ???✨✨✨✨?????? Asuin kaksi vuotta Loviisassa noin vuosina 2016-2018 ja olin sairaslomalla koko sen ajan. Kuva on otettu Loviisassa kesan 2019 lopulla; kauan haaveilemani Zimmermannin mekko paalla seka rakkaani Bella ja Bruno! ? Olen ollut tekemisissa HYVIN julman ihmisen kanssa mutta en kirjoita enempaa; koska Suomessa on niin paljon pahoja ihmisia. KOIRAT ei ole koskaan mua pettaneet! JUMALA on nro 1 elamassani, sen jalkeen tulee kaikki muu! Kiitos Herra; etta olen viela elossa nyt vuoden vaihtuessa lukuun 2020!!!!! ???✨✨✨????????? Vuoden 2020 jalkeen alkaa tapahtua todella kovalla rytinalla asioita, seka kristittyjen yhtakkinen katoaminen seka lasten myos; tulee tapahtumaan (uskovat ystavani USA:ssa uskovat eniten ydinsotaan jonka kautta ylostempaus tullaan “selittamaan” jaljeille jaaneille. Yksi parhaimpia kavereitani Jenkeista sanoi; etta kolme maata tulee hyokkaamaan USA:han ja siita syntyy ydinsota.) Ydinsota olisi yksi parhaimpia selityksia ihmisten yhtakkisesta katoamisesta. Lukekaa kirja: TEIJO-KALEVI LUSA “LOPUNAJAN SALAISET KANSIOT” kuva ja sana 2004.

2v Loviisassa ????

#211504 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

pravuurina flamingotanssia
    Participant

”OT OT OT

Jos tuhkataan, niin silikoneja ei tarvitse poistaa. Kun isäni joutui krematorioon (sitä toivottuaan vielä eläessään), jäljelle jäi vain hieman terästä (vai titaania?) koska hänet oli lonkkaleikattu. Taisi löytyä myös jokin koteloitunut pala metallia sota-ajalta. Luovutimme teräksen ”kierrätykseen”. Ei se olisi ollut kovin kaunis koriste-esineenä.”

—-

Silikonit pitää kyllä leikata pois ennen tuhkausta kun räjähtävät uunissa muuten.

https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-146348

#211475 Ilmoita asiaton viesti

Saakelin suuret luulot itsestään

Vai että tuottaja ja ASAP! Tuottaja tuolle nuotin vierestä kimittävälle epelille, joka ei osaa ulkoa edes tuttujen laulujen sanoja. Luulee olevansa laulaja. Luulemisesta ei tuottajat oikein tykkää. Jokainen tuottaja tuntee arvonsa ja heillä on maine. He eivät varmasti halua pilata uraansa jonkun epävireisen suuruudenhullun takia.

Jokainen tekee sitä mitä osaa. Tuksu leikkii prinsessaleikkiä, etsii aviomiästä, valehtelee, ryyppää ja rypee mokelluksesta toiseen. Paasaa uskonasioita ihan vituralleen eikä ymmärrä raamatun sisällöstä mitään. Sekoilee omiin juttuihinsa, on tuomittu sohjopääksi koko loppuelämäkseen.

Kyllä noita on kovia rantojen miehiä ja naisia. On yleisesti todettu, että miehellä kroppa kestää kokoaikaista ryyppäämistä enimmillään noin 15 vuotta, naisella alkaa maksimi olla 20v. Vaikka sitkeä se possu on, silti voi ylöstempaukseen mennä vielä tovi jos toinenkin. Sikälimikäli päänuppi kestää eikä joudu pehmeeseen kuutioon.

Miksi ei Jumala auta moista rypevää porsasta? Miksikö auttaisi? Kova on Luojan hylkäämän kohtalo. Se on nyt se Karma kun kopsuttelee posanderia päähän. Miksi ei arkkienkelinä viuhtova rakasparas auta poloista possua? Ei varmaan huvita, kun olisi tykännyt saada vielä elää.

Ei ole Tuksun jutut muuttuneet kymmenessä vuodessa miksikään. Leikit on vaan saaneet jotenkin vakavamman muodon. Nyt ollaan tosissaan ja oikeesti prinsessaa.

https://yle.fi/uutiset/3-5609826

Lähdenpä tästä juomaan rähinäviinaa minänikin. Olen paljusta ylösnoussut. Jäi vielä muutama nallejaffa joululta kumoamatta.

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,243 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 219’ is closed to new replies.