Johanna Tukiainen Vol. 219

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 219

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,243 total)
  • Author
    Minnili
    Blocked

Eikös se Matami tukiainen kerännyt jossakin uskonnon varjolla noin vuosi sittenkin rahaa? Keräystavoite taisi olla luokkaa 100.000 kruunua, mutta ei tainnut latin latia saada lahjoituksia.

.?

#211614 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Useimmat tyttönäädät ei halua Velliä, edes Tuksun kiusaksi. Tai en minä ainakaan koskis pitkällä tikullakaan mieheen joka on ollut Tuksun kanssa, Tuksu kun exiään rauhaan jätä.

#211615 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Nythän mä tajusin ??…” Jos joku haluaa ostaa tai vuokrata….” Sellaiset toisenlaiset tavallisenoloiset miehet….salaisiin prinsesssleikkeihin…Ja jos joku haluu tavata….voithan sä laittaa mun mekon päälle…ollaan asiast hys hys…..Vähän ajan päästä soitto miehelle , maksa lisää , tai mä kerron sun äidille !

#211616 Ilmoita asiaton viesti
    Ulla5
    Participant

Kuka enää nykyään ois kiinnostunut toisten seksileikeistä? Eiköhän kaikki näytetä tv:ssä ja somessa, useimmat esittää pervompaa kun mitä on.

#211617 Ilmoita asiaton viesti

”Taytyy ensin kysya lupa yhdelta TV tuotantoyhtiolta; saanko kuvata esim. Fenolin asuani paallani”

Oho! Joko Paxu neuvottelee HBO:n kanssa? Tekeekö HBO jotain uutta draamasarjaa missä Paxu on pääosassa? Ehkä aluksi on kyseessä HBO Nordic, mutta sen jälkeen ohjelma muokataan maailmanlaajuiseen levitykseen.

En todellakaan usko Veijon olevan paha ihminen. En tosin häntä tunne henkilökohtaisesti, mutta hän jos kukaan on auttanut Paxua. Eivät edes Paxun omaiset lähteneet hakemaan esikoistaan niksulasta, Miamista saakka. Hän on kai hiljainen peräkamarin poika, joka ehkä kuvittelee seurustelun olevan tuollaista. Naiselle pitää ostella kaikkea kivaa, viedä matkoille, ja kuunnella kärsivällisenä haukkumiset ja lukea herjaamiset somesta. Kaikki pitää antaa anteeksi, vaikka syy olisi ollut Paxun.

Paxun olen tavannut ja hänestä oikein huokuu ahneus ja ylpeys.

”Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.” (Eino Leino, kuuluisa ralliautoilija)  🙂

#211618 Ilmoita asiaton viesti

” Olen Prinsessa Ruusunen & Tuhkimo samaan aikaan”

Kyllä, molemmat eli samoissa harhoissa, molemmat uskoi prinssiin, joka mahdollistaa elatuksen ja mammonan.

#211619 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

??? NYT alkoi Uuden Vuoden vietto taalla Tukholmassa yhdessa vanhempieni kanssa!!!! Seka tsekkaa Dxxxxxx Sxxxxxx BLUE CHIHUAHUA on puettuna juhlan kunniaksi Miamista ostamaani pinkkiin ruusupukuun!!!!! ???? Otan isani kanssa 0% skumppaa ja aidilleni ostin seka Moet & Chandon Shampanjaa etta Lansonia huomiseksi!

Now we started to Celebrate ?????? The New Years 2020 That’s tomorrow!!!! I’m here with my both parents and I bought some Moët & Chandon Champagne ? for my mother and Lanson Champagne ? for her tomorrow; we are having 0% sparkling ✨ drink with my dad! ??? My adorable Blue the Chihuahua; I dressed her up too!!!! ?✨✨✨✨??? Greetings from here; Stockholm, Sweden

#211620 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Kuvan mahdollinen sisältö: juoma

#211621 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

”   ja aidilleni ostin seka Moet & Chandon Shampanjaa etta Lansonia huomiseksi! ”

Ostiko Tuksu äidilleen huomiseksi avatun pullon Monettia ?

#211622 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Eikös tuokin ole vanha kuva? Sama VSkassi kuin puhelinlahjakuvassa ….

#211623 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

???✨✨✨✨✨???????????????????? Askeiset kuvat ei tehneet oikeutta prinsessalleni! ? Niin vaihdoin Apple 5 kannyn Apple 7 puhelimeen; niin johan alkoi tulla kunnon kuvia!!!!

Mun uudet asut kuvataan myos uudella kannykka; jossa on A ja O pisteet!!!!

#211624 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Kuvan mahdollinen sisältö: koira

#211625 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

” Mun uudet asut kuvataan myos uudella kannykka; jossa on A ja O pisteet!!!! ”

Tulee varmaan upeita kuvia, kun puhelimessa on jopa A ja O pisteet

#211626 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Amen! Tässä on erinomainen kirjoitus niille ihmisille; jotka puhuvat minusta valeita ja pahaa, ja arvostelevat mua tuntematta minua. ”Älkää tuomitko ketään omassa lihassanne koska teillä ei ole mitään tuntemusta hengessänne” kyseisistä ihmisistä. Se on ihan eri asia; jos olen itse asunut jonkun kanssa useita vuosia ja TIEDÄN VARMASTI, että joku ihminen on demoneissa; joillakin on myös kyky nähdä HYVIN nopeasti, millainen joku ihminen on. Noin yleisesti ottaen tämä teksti pätee minun herjaajiini erinomaisesti. Mitä tulee ”yhdessä asumiseen” niin sen jälkeen kun tulin uskoon, niin en ole ollut seksuaalisuhteessa kehenkään, en myöskään Veijoon. Se olisi täysin väärin väittää, että joku ihminen on uskossa; mutta silti hän elää synnissä, esim. avoliitossa. Ihmiset ovat kovia tuomitsemaan toisiaan; JUMALA NÄKEE SYDÄMEEN!

#211627 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Tukiaisten sampanja sekä kuokkarilasivalinnat ihmetyttää.

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,243 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 219’ is closed to new replies.