Johanna Tukiainen Vol. 220

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 220

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 892 total)
  • Author

Janitahan korostaa koko ajan sitä että kuinka on sääli että niin kaunis kuolee. Kun ottaa huomioon että sekin käyttää filttereitä, meikkiä, täytettä, tekoripsiä ja -tukkaa niin voisi olla kauneudestaan ihan hiljaa. Ei se ilman niitä ole kuin ihan normaali pullaposkinen vähän alle kolmikymppinen.

Janitan instassa Tuhetoon varmaan viitataan, ja yhden Tuheroa komppaavan mt-potilaan facessa, hienoa et jälkimmäinenkin näkee mikä tuo ”evankelista” oikeasti on; kaikkea muuta mutta ei heidän jumalan edustaja.

#212184 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, oikeesti, housut (ei pelkästään alkkarit) tai sopiva mekko(ei siis kusirajan mittanen, koska sellanen ei sulle sovi) päälle, sillä toi sun villapaitas ei ole niin pitkä että sitä vois käyttää mekkona. Sun villapaidasta menee leveyteen niin paljon, että se on pois pituudesta(ja oot muutenkin tynkä, joten älä edes yritä väittää olevas pitkä). Olisit ees legginsit vetässy päälle, mutta kun ei. Ai mut sullahan on huonon pukeutumisen armolahjan ohella myös perse paljaana hillumisen armolahja.

#212185 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Mulle ei ihan auennu mihin Tunkki on ”kypsä”?

Että Janita ei lankea Tunkin tahtoon?

Miksi kenenkään pitäis tehä mitä Tunkki käskee, vaikka muuten odottaisi helvetti?

Mä oon ihan kypsä siihen että Tunkki on kypsä.

#212186 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Tuhnu, sä olet noloakin nolompi. Antaisit nyt vakavasti sairaan ihmisen olla, tuo sinun mölyämisesi lähentelee jo kunnianloukkausta. Oikea uskova on tässä pupusen asiassakin lempeä, eikä huuda suu vaahdossa silmät selällään niinkuin sinä tuhnu teet. Et sinä ole ketään tuomitsemaan mihinkään ja totuushan on se, että tuhnu itse on itse pelsebuupin leivissä tekeytyen hurskaaksi, mutta voi voi me tavalliset harmaat varpusetkin nähdään sinun lävitsesi, sinun tekouskosi ja nämä muutamat komppaajat joko irvivät sinua tai ovat itsekin eksyneet paholaisen pauloihin. Etkö tuhnu osaa hävetä, no vanha kansahan sanoo, että ennemmin maa repeää kun hu**a häpeää. Moukka mikä moukka, taitaa olla kateellinen toisen sairaudestakin.

Toivottavasti pupunen ei näe tuota tuhnun paasausvideota, se ei ole sairaalle hyväksi.

Pupuselle itse toivon hyviä päiviä ja Jumalan siunausta, ihmeitäkin on tapahtunut.

#212187 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun viimeinen kypshä-video oli sellainen veto, että ihme on jos siihen ei puututa.

Se onnistui myös siihen mihin en uskonut Miamarin enää pystyvän: nostattamaan paatuneen ja mielestään jo kaiken nähneen näädän raivon.

Videolla sähisee laskuhumalainen hirviö manaajaäänellä kirouksia ja ennustuksia. Ja silmistä paistaa viha ja pahuus ja sysipimeä ilkeys.

Koen inhonväristyksiä tuota naamaa katsoessani. Eikä asia koske minua mitenkään. Silti video nostattaa tunteita isosti. Järkytyksensekaista raivoa: Miten se kehtaa!

Voi vain toivoa ettei tuo helvetillä pelotteleva kähinävideo tavoita JL:a. Jos se saa kaltaiseni terveen ja ulkopuolisen ihmisen ahdistumaan, mitä se tekee elämänsä kanssa kamppailevan ja sairauden väsyttämän nuoren ihmisen psyykelle!

Toivon vilpittömästi että JL:n lähipiiri ei jätä tätä tähän. On korkea aika että Johanna Tukiainen joutuu tilille sanomisistaan ja tekemisistään. Jo tällä puolen helmikirjailtuja taivaanportteja ja ennen palavaa kuutiota joissa mato ei lepää.

#212188 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Millä helvetin oikeudella toi haureellinen lortto kuvittelee että sillä on oikeus toisia tuomita?! Usko on ihmisen ja jumalan välinen asia ja siihen ei pitäis kenenkään muun puuttua tai sitä epäillä!

Kuvottavaa käytöstä!

#212189 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ei riko facen yhteisönormeja. Joten repikää siitä. Rikosilmoitus olisi varmaan paikallaan.

#212190 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tuohon Tuksun viimeisimpään videoon voisi shopata kaksikärkisen käärmeen kielen, joka sähisee ja sylkee myrkkyä.

#212191 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Älykkö mopsi.

Juu Suonenjoen reissu oli just se jonka mä ajoin. Velliltä oli kortti hyllyllä ja piti päästä töihin, siksi majaili Tölikässä. Loviisasta Porvooseen ei ole kuulemma julkista liikennettä (vai missä se duunipaikka nyt oli). Eikä varmaan olekaan.

Suonenjoella Tuhero majaili yhden helarin kodissa 2vkk. tämä kundi asui rukoushuoneen siipirakennuksessa ja hoiti talonmiehen tehtäviä siellä. Sieltä Tuhero lähti sitten ruotsiin.

Kiitän myös kaikkia kopsaajia jotka viitsitte tuoda tänne palstalle Tuheron touhut 🙂

#212192 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Let me put You down. But I’m going to heavenlyfields

O ou och ou mai gaad ! Vanhat alkkismuijat mesoo just tollei . Ääni karheena huutamisest . Montako alarajaa voi alittaa 🤔🤔 Taitaa olla Töölösen bajamaja mennyttä . Ja jos , niin paljonko Antti Ristuksen pitää maksaman tätille korvauksii 🤔 Tätin mielest !

#212193 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Aijai kun mieleni minun tekevi , aivoni ajattelevi . Eräälle kertoakseni , hälle kehoitusta laittaakseni . Housuihin jos katsahtaisi , alapäätään tutkailisi . Toteaisi ; ei se ole kuollut , se nukkuu 😏

#212194 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kas kas , yksi Tuksun helvettikommentti poistui.

#212195 Ilmoita asiaton viesti
    Tukkajatkekriisi
    Participant

Viesti hävisi. Taidan tietää miksi . Jos kirjautuu sisälle, kirjoittaa viestin, lähettää sen ja kirjautuu ulos, viesti häviää.

Piti vain todeta, että räävitön horo joutaa itse sinne helvettiin 😈👹

#212196 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Se muuten tuli ihan ekana, raha! Ei mikään raha pelasta sua. On se kade. On se.

#212197 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Raidallinen villapaita, liekö alushousuja? Eipä ihme, että karvaiset setämiehet villiintyy, kun Tuhnu on irti yökerhon lattialla.. Ne moovit on nähty, kyllä on perse vilkkunut kun kädet on huispannu. Liekö koreografiaa kuulunut kuuluisa selällään, jalkojen päällä taaksepäin lattiaan kurotus.. Siinä on sitten näkymää ollut Ruottalaisille kerrakseen. Videosta näkyy hienot hamsteri roikkuvat posket ja höllyvä leukaläski. On se mahdoton epeli.

😂😂.

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 892 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 220’ is closed to new replies.