Johanna Tukiainen Vol. 220

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 220

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 885 total)
  • Author
    Kade3
    Participant

Hyvää nimipäivää veijo.

#212764 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Tukiaisen kaunolause eiliseltä:

”Kun laittomuus nousee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus”.

Mph. Jos mua mättäisi puoliso turpaan, se olisi entinen puoliso heti ja oitis. Jos puolisoni nimittelisi julkisesti mua frigidiksi mielipuoleksi, sama homma. En myöskään suvaitsisi huumekauppaa, itsensä myymistä, paritusta, heitteillejättöä, raiskausta, veropetoksia, huijaamista…no, ei varmaan tarvitse koko rikoslakia läpikäydä. Että jos laittomuutta vallankin perhepiirissä harrastetaan, niin kyllä sitä yleensä kylmetään.

Mutta eräs hra Loviisasta ilmeisesti vain kuumenee?

#212765 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Tästä artikkelista löytyy listaa haute couture designereista:

https://www.jnacouture.com/haute-couture-designers.html

Ei ole mukana esimerkiksi Mr. Fenoliinia. Rasario on käsittääkseni venäläinen tuotemerkki. Joku Zanini löytyy suunnittelijoista ainakin väitettynä sellaisena.

Kiinan suunnalta ei ole nimetty ketään.

#212766 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Keräähän jotkut aitoi muumimukejakin – made in not Finland ? nyfortiden . En ole koskaan välittänyt siitä , mikä on hot ja in , tai merkki . – Paitsi joku ent liikenneministerin nimikkofirman tuotteit en osta periaatteest . Ehkä joku muukin . Jos joku on sopiva ja hyvä tuote , on sama , vaik sen ois tehnyt jänhkäjoonaan serkun kummin kaima joonaan pajassa . Kiina ym jutut on hiinä ja hiinä . Jos olisikin kunnon materiaalii . Mut tuota tekokuituu…eihän sitä voi käyttää . Kuka haluu hengittää mitäsattuu väriaineit ja kuiduist irtoavii mikropartikkeleit . Lisäksi ne on sähkösii ja hiostavii . Vaate pitää olla myös pestävä , sen lisäksi näyttää vaatteelt myös pesun jälkeen . Oi niitä aikoja , kun piti silittää kaikki vaatteet….ja prässätä housut ??

#212767 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Hymy7+ Ei kai kukaan järkevä ihminen minkään merkin perässä juokse oli nyt sitten kyse vaatteista, kengistä, astioista, huonekaluista tms. Vallilaa ei meillä ole eikä tule ja Muumi-mukit ei voi vähempää kiinnostaa. Vanhimmat huonekalut omassa huushollissa ovat ajalta ennen 2. maailmansotaa. Jykevää ja painavaa kokopuuta.

Olen vähin erin hävittänyt vaatekaapistani kaikki tekokuituiset kledjut urheiluvaatteitta ja sukkahousuja ynnä rintsikoita lukuunottamatta. Hiostavat ja imevät itseensä hienhajun tehokkaasti.

Mutta päätähti on varmaan sen verran huoleton, ettei turhaan haute couturea pese/pesetä. Toisaalta häntä nyt jonkin aikaa seuranneena ihmettelen, mihin jotkin vaatteet häviävät parin käyttökerran jälkeen?

#212768 Ilmoita asiaton viesti

MOT

”Kun laittomuus nousee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus”.

Anne10:

Jos mua mättäisi puoliso turpaan, se olisi entinen puoliso heti ja oitis.

Näinhän Tunkki ennusti. Pahoinpitely olisi laittomuus joka on noussut valtaan ja seurauksena olisi kylmennyt rakkaus.

Taidan opetella paavien syntymäpäivät ja pyrkiä teologiaa lukemaan. Ilmeisiä taipimuksia sananselittäjäksi.

#212769 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Nimenomaan Anne10 ! Ei kukaan JÄRKEVÄ ! Mut kyl on kouluissakin tätä ollut , että mun on saatava noi . Ja oikeesti vittuillaan . Ei ole pelkkää pikku virnuilua – kuten ennen . Ja sehän lähtee vastapuolen vanhemmist jo . Vaik kuin monta kertaa peiliin katson , en opi ymmärtään , miksi tympee kuvio on hiAno , jos se on Vallila tai Marimekko….ja vaik ens mainitul ois mitä vaan , ei oo , ei tuu . Ei kyl Marimekkookaan . Minäni saa itseriittoisen ilmeen katukuvassa ilman marimekkoikin – jos on edes tarpeen .

#212770 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Niinpä, kiitos anne10 ja hanibani ja muut. Tuksulla on aina ollut huono itsetunto, lapsesta ja nuoresta lähtien ja haluaisi kovasti olla ihailtu, jopa kadehdittu. Oli varmaan kurjaa jäädä Huulian kanssa muiden tyttöjen kaveruuden ulkopuolelle nuorena, äiti kyllä osasi pukea ”suloiset” tyttäret rimpsuihin ja kukkamekkoihin, mutta tyylitajua ei oppinut kumpikaan. Kahden tynnyrissä kasvatetun uskovaisen normaali kehitys ei koskaan alkanut, kaikessa kehuttiin mitä tehtiin, tottakai, mutta Tuksu-parka on oikeasti luullut olevansa aina kehujensa väärti, ei ole ymmärrä, että kehuminen on vain tapa.

No, Julia oli kauniimpi, pidempi, laihempi ja osasi valita värinsä paremmin kuin Tuksu. Arki ja tilannepukeutuminen ei ole hallussa Tuksulla, ei ole koskaan ollut.

Tuksulle on jäänyt jostain mieleen, että Haute Couture kuulostaa hyvältä ja ajattelee, ettei kukaan vaivaudu tarkistamaan asioita, joten valheita piisaa.

Tissilätkämekko on feikki, näkee kuvasta kankaan laadun.

Olen myös itse tilannut jonkun koltun (ei mitään prinsessa hörsöjä) kiinakaupasta ja huvikseni hääkoltunkin, ei mitään älytöntä  kermakakkua vaan kauniin ja yksinkertaisen. En edes ajatellut kiinamekkojen olevan haute couturea, koska ne eivät todellakaan sitä ole. Mutta, sopivat silloin tilaisuuteen mihin ne oli tarkoitettukin joten oli ihan kiva kokeilu. Pitää tietää mitä tilaa, monesti noissa kyllä oli erikseen kuva jonkun julkkiksen päällä olleesta iltapuvusta ja kopion sai tilattua vaikka omilla mitoilla.Veikkaan tissilätkän olevan tuolla tavalla toteutettu.

Häämekon muokkasi itselleni sopivaksi suomalainen ompelija ja hän teki vielä muutaman muutoksen pyynnöstäni dekolteen ja helman suhteen. Puku tuli suomalaisen yrityksen kautta ja malleja oli muutama. Ompelija  osasi kertoa tarkkaakin tarkemmin kankaista, niiden laadusta jne.  mitä tavan kuluttaja ei edes tule ajatelleeksi.Halusin saada ihan tietynlaisen puvun ja se tuli vastaan monen vuoden etsimisen jälkeen. Tosin suomalaisesta liikkeestä.

Tuksu luulee ettei kukaan tiedä mistä tissilätkän on tilattu. Osaisin nimetä useammankin kiinakaupan, josta tilata, Tuksu kun luulee, ettei kukaan tiedä mistään mitään.

Nykyään minulla ei noita juhlatilaisuuksia juurikaan ole,suosin kirppareita ja kotimaista. Jos kauppoja ei jaksa kierrellä tai asuu korvessa, kuten itse, nettiputiikkeja löytyy jos etsiä osaa, muutakin kuin aliexpressiä. Uniikkivaatteita saa euroopastakin, jos osaa etsiä, haluaa juuri tiettyä tyyliä ja tietää mitä haluaa.Ei kaiken kivan tarvitse olla Houte Couture, tuskin Tuksu edes tietää mitä se tarkoittaa.

Muotia seuraan työn puolesta paljon, vaatetuksen ja pukeutumisen historiaa sekä mitä esimerkiksi suomalaisessa vaateteollisuudessa tapahtuu.

Joitain fiftarimekkoja saa ihanilla kuoseilla Suomen rajojen ulkopuolelta edullisemmin ja valinnanvaraa on kuoseissa, hyvälaatuisia.

Miljonääri en ole,mutta pitihän nämä Light In the boxit aikanaan kokeilla?

Mutta aika höttöisiä ja halpoja kankaita ovat Tuksun mekot ja kuumia päällä. Tissilätkämekko koristeet ja helman kukat on tosi rumasti ommeltu, ei ole todellakaan aito.

#212771 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Tapio Takajalka MOT pätee tietty sellaisissa jotakuinkin normaaleissa perheissä ja ihmissuhteissa. Mutta V.L. ei hätkähdä, vaikka turpiin tulee, silmälasit on mutkalla, somessa härskisti nimitellään, rahat kupataan jne. Jos joku onnistuisi rökittämään matamin ja repimään muovit päästään, niin siinä olisikin ainesta tarinaan jumalattomasta (väki) vallankäytöstä. Mutta ei ilmeisesti kukaan kehtaa, kun kyseessä kuitenkin on MT.

#212772 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tuksu ,sinulle Minä pelkään että kuolen ennen äitiäni, joten en saakkaan perintöä.

Vit joo minulla on jo se kaikki, asuntokin mut onko Tuksulla?

#212773 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Nyt jänskättää, mitä tapahtuu, kun harras uskovainen, Leivonmäen Rutalammessa uppokastettu, uudestisyntynyt kristitty Saalispossu palaa takaisin Näätälandiaan?

Noin vuosi sitten hän kertoi, että hänen tuleva surmaajansa on kuulua piispantappajasukua:

Sitä vielä; että JOS kuolisin; niin tekijänä on Veijo Lalli. Kirjoitan ylös; jotta ihmiset tietää tämän. Lalli oli ajanut autolla yhden vähän mun näköisen Emelien yli noin 20v sitten; ja Emelie lensi konepellin yli maahan ja ihme; että jäi henkiin!

Sen jälkeen mustalaiset hakkasivat Lallin, ja se oli huutanut kuin nainen. Mun isä Markku kysyi viime vuonna; että “mistä me saadaan mustalaisia nyt myös pamputtamaan Lalli?” No…… luotan siihen että Jumala pitää huolen musta. Noi persläpimiehet pitäisi kanssa saada kuulla kunniansa!!!! (JTuk Fb 3.2.2019)

#212774 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Niin, Tuksu haluaa myös pamputusta, toki häät ensin.

#212775 Ilmoita asiaton viesti

Liikeratojen ihme

Lalli oli ajanut autolla yhden vähän mun näköisen Emelien yli noin 20v sitten; ja Emelie lensi konepellin yli maahan ja ihme; että jäi henkiin!

Minkälaisen auton alta lentää konepellin yli  maahan? Siinä Tunkki on oikeassa että ihme on.

#212776 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Mahtaa Tunkin kämpässä olla mahtavat aromit. Nämä tekokuidut on just hyviä tuollaiselle, joka ei osaa pestä vaatteita, vaan pitää viikon-kaksi samaa ja laittaa sen sitten nurkkaan seisomaan. Sieltä sitten sama rätti päälle kuukauden päästä ja rinki jatkuu. Samoin tuo ylisuuri tukkalaite; pitäis varmaan muutaman kerran viikossa pestä ja huoltaa kunnolla. Ja mitä tekee Tunkki? Niimpä, ei yhtään mitään. Haju on jotain karmeaa… ?

#212777 Ilmoita asiaton viesti

Vai toivoi harras uskovainen Markku-iskä, että pitäisi löytää romaneja hakkaamaan velli?!

En usko, että pappa voisi tuollaista toivoa, mutta kyllähän esikoinen on ennenkin saanut isänsä sekaisin ja hoitoon.

Ei siinä romaneja tarvita. Tarvitaan vain yksi 42-vuotias munahaukka. Hoitaa pahoinpitelyt ja herjaukset ammattitaidolla. Kun Paxua on kuljetettu usein valtion miekkataksilla, niin poliisit ovat saaneet osansa raivottaren vihasta. Siitäpä syystä rikosrekisterissä mainitaan myös virkavallan väkivaltainen vastustaminen.

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 885 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 220’ is closed to new replies.