Johanna Tukiainen Vol. 220

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 220

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 885 total)
  • Author
    soosi
    Participant

#211773 Ilmoita asiaton viesti

Jpg

Sokeakin näkee jo kankaasta sekä kuvioista/kukista että on halpa Kiinassa teetetty kopio! Valkoinen muka ostettiin Norjasta joka sitten muuttuikin siniseksi. ?? Surkean näköistä ryppyistä kangasta ja noi kukat voi morjens samaa sarjaa kuin se pinkki ruusu mekko joka vetoliinoilla yritetään laittaa kiinni.

Mulla on ompelijana tarkka silmä eikä näkö ole ennekään näissä Tuksun vaatetuksissa pettänyt.

#211774 Ilmoita asiaton viesti

jpg

Aivan erilailla laskeutuu aidon vyötärölinja ja kangas verrattuna tuohon kopioon. Mamma on voinut tilata kopion Tuksulle joululahjaksi on se ruotsista ennenkin tuonut mukanaan aliexpressin rättejä.

#211775 Ilmoita asiaton viesti

Jpg

#211776 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Kaiken tietämäni pohjalta minulle on tullut sellainen käsitys, että Velli ostaa häämekkoja itseään varten.

Toisin sanoen, hänellä on Morsian-fetissi: seksuaalisen kiinnostuksen voimakas suuntautuminen hääasuun pukeutuneisiin naisiin, jotka hän haluaa ottaa rajusti hääasu näiden päällä.

Vaihtelu virkistää, ja siksi häämekkoja pitää olla Töölönkadun asunnon kaapissa monta.

Vellin ja Tunkin yhteiselo perustuu juurikin Vellin seksuaalisuuden salaisten erikoistoiveiden toteuttamiseen.

Tässä tapauksessa Morsian-fetissin toteuttamiseen: peräkammarin Velli saa toivomaansa seksuaalista mielihyvää, ja vaatefriikki Tunkki pääsee toteuttamaan itseään himohamstraajana. Ja Velli maksaa, koska fetissi.

#211777 Ilmoita asiaton viesti

Linjanvetoa

Malli on edestä katsoen tasapaksu. Kainaloista ylä-, väli- ja alavyötärölle on melko suorat linjat. Hieman ulospäin pullistuva pötsin kohdalla.  Sivusta katsoen on luultavasti enemmän käyrää pintaa.

#211778 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Mä luulen että Tuksu on katsellut TLC kanavalta tulevia häämekko ym hömppäohjelmia. Siellä valitaan hääasua ja monet morsiamet ovat läskejä. Haluavat olla prinsessoja yhden päivän ja häämekot valitaan sen mukaan.

#211779 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Bai tö wei, minänikin kävi helvetissä aamuyöllä, kipinät sinkoili silmissä ja hikeä pukkasi. Nyt pääsin takaisin ja alkaa olo tasottua. Juttelin hetken Pyhän Yrjöni kanssa ja parin ylöstempauksen jälkeen olen varma, että henkiin jään.

#211780 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kiitos vanha juoppo. Jotenkin otan sinusta nyt voimia että henkiin jääminen on mahdollista.

#211781 Ilmoita asiaton viesti

Tulipahan tuokin nyt nähtyä, riipparit esillä reippaasti. Näyttäisi pukua takaapäinkin.
    Mä jopa uskon et tuo voi olla aito, kun on tilattu tuonne eikä Töölön koppiin, ja jos on hirveästi maksanut (niin paljon etteivät kehtaa sanoa). Hameen helmaa ei osata asetella ja säilytetty rypyssä. Mutta täytyy olla sekaista sakkia jos nauramatta tuota voivat kuvata tynnyrin päällä. Kuvaa kavennettu reippaalla kädellä ja totuus on vielä kamalampi.

Toivottavasti ei tägää fenkolia tuohon,  ei mitenkään imartelevaa julkisuutta.

#211782 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Muka-fenoli-rätistä

Maisemataulun alla on glamourinen ja tukiaismaiseen feng shuihin kuuluva pahvilaatikko. Oletan että tissilätkää on säilytetty siinä. Ja, lähettäisikö oikea Fenolin Randi kalliin luomuksensa noin pienessä lootassa jonne noin runsaan mekon saisi survomalla mahtumaan? Ja kuka säilyttäisi moista arvovaatetta laatikkoon runtattuna? Roikkumassa ja jossain suojapeitteessä, pukupussissa se olisi. Tukiaislaisittain tietenkin kaikki on mahdollista.

Muuten olen täysin Prozacin linjoilla, vaikka olenkin vaan hyvin surkea ja satunnainen harraste ompelija. Surkeaa työtä, ei tuhansien eurojen puku näytä noin ruttaantuneelta jne. Alkuperäisessä on runsaampi helma joka jatkuu takana laahusmaisesti. Possun puku ei näytä siltä. Vyötärö ja helman laskeutuminen jo mainittiinkin. Ilmeisesti tuokaan ei mahdu takaa kunnolla kiinni, siksi kuvat selkäpuolelta puuttuvat. Kiinasta tilattaessa mitoitukset saattavat vekkulisti olla mitä sattuu. Harmi ettei roikkuvien pahvilätkien tekstistä saa selvää.

Itse kuva taitaa olla väkevästi muokattu. Taitaa olla venytetty pituussuunnassa. Tuksun pää näyttää ihan valtavalta, ja muutenkin yläkropan mittasuhteissa on jotain outoa.

#211783 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Juu, potosopattu on. Kaulaa lisätty ja pää kenottaa liikaa toisella olkapäällä.

#211784 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Malli on Brandi ja väri Baby blue. Noita saa käytettynä jenkkien hääpukukierrätyssivuilta suht halvalla. Tämä valkoinen tosin 1500 dollaria mutta alta tonninkin löytyy.

Voihan ne korvausrahat pinkistä kirjasta tällaiseenkin tuhlata….

https://www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/291414/Randy-Fenoli-R3424-Size-4

#211785 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Tuksun yläkroppaa on totisesti venytetty omituisesti. Normaalisti ihmisen kädet yltävät jonnekin puoleen reiteen. Noilla töppökäsillä Tunkki ei edes yltäisi persettään pyyhkimään.

#211786 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Nuo helman kukat on ihan kurttusia, jos on aito puku niin ei sitä pidä sulloa mihinkään laatikkoon.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 885 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 220’ is closed to new replies.