Johanna Tukiainen Vol. 221

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 221

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 865 total)
  • Author
    vanha juappo
    Participant

Kehon kieli kertoo paljon, Kuvassa Tuhnun suurin into koostuu miltä minäni näyttää. Tuijottaa kameraan filtterien läpi, ukko saa olla miten epäedullisena hyvänsä 😀

#213234 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Pravuuri, Bruno on se ruotsiin muuton este. tai siis ettei voi muuttaa ko bruno on omistajallaan suomessa.

#213235 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Jos on ollut useammat deitit niin luulisi karvanaaman suostuvan pärställään kuvaan päiväsaikaan ja hyvässä valossa.

Normaali nelkytäplussamuija ny muutenkaan nettiin kuvia laittaisi, missä joku ukko survoo naamaansa muovitukkapöheikköön piiloon 😀

Ovat kyllä varsin ”nuorekkaita” ja ”kuuluisia”. Soopelssonille kebabukko on vanha krimi kunnes toisin todistetaan.

#213236 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse2
    Blocked

; Tukholmassa sosiaalinen elama suorastaan lennahtaa eloon! ? Mutta sama asia kuin USA:ssa: pitaa asua kauemmin (vahintaan 3kk tai mieluiten vuosi) 

Onko tuksulla aikeissa loisia murattilassa vielä pitkäänkin, jos vahintaan 3kk pitaa asua?

#213237 Ilmoita asiaton viesti

Kyllähän motherin pitää ymmärtää Tuhnun pitkää loisimista Tukiholmassa. Ton tason treffit kestää kauan.

Tuhnun keikka lähestyy, voisi ottaa Suomeen mukaan Pallin, hyvin mahtuu Tölöseen.

Ei haittaa, jos ei ole duunia, eihän Tuhnukaan käy töissä. Valmiiksi hoideltu Suomi-elämä. Voivat jatkaa Tuhnun kuvien katselua Suomessa.

#213211 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Toisto. Ei omasta halusta.

#213212 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Toistoja vaan.

#213241 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Jospa Vellille olisi kasvanut lopulta  munat ja olisi tyhjentänyt vuokra-asuntonsa Töölöstä ja roudannut Matami-lokin romut sieltä vaikka jonnekkin  vuokravarastoon Järvenpäähän josta Matami voisi ne käydä lähikuukausina hakemassa itselleen tai ne viedään kaatopaikalle.

Haisuli Matami voisi sen ansiosta sitten aloittaa uuden elämän suoraan vaikka siellä Tukholmassa tai kodittomien yhteismajoituksessa Helsingissä.

#213242 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Soopelsson: Jos on ollut useammat deitit niin luulisi karvanaaman suostuvan pärställään kuvaan päiväsaikaan ja hyvässä valossa… Soopelssonille kebabukko on vanha krimi, kunnes toisin todistetaan.

Tässä on uuden näätimisprojektin paikka: kuka on kuvissa esiintyvä, kasvojaan piilotteleva kebabukko, ”Ahmed bin Laden, Osaman serkku?” 00 Karvarannesarjakuristaja

#213243 Ilmoita asiaton viesti

Pallin otsasta näkee, ettei ole uskossa. Risti ei loista mistään suunnasta.

Tuhnun humalaisessa silmäluomessa loistaa pedon merkin kimalletta, äijä on Bin Ladenin kätyri ja demoninen. Tuhnu vahvistaa tiedon oikeaksi, kun herää.

#213244 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse2
    Blocked

Jospa Vellille olisi kasvanut lopulta  munat 

Tähän ei usko kyllä kukaan.. Tuksu loisii niin pitkään murattilassa, kuin haluaa. Saattaa Porvoon ”keikka” jäädä vakavan sairastumisen vuoksi väliin; myös.

#213246 Ilmoita asiaton viesti

Sellainen etiäinen, että Paxu peruu Porvoon-keikan force ”majurin” takia, eli nyt tulee munaa mekkoon kun Mehmet on päässyt lihan makuun. Paxu voisi jättää Bellan vellille, oikealle omistajalleen. Suomessa aika harva jäisi kaipaamaan Paxua. Paxu ei ole postannut näiden viikkojen aikana yhtään kuvaa koiristaan, eikä ole kehunut kuinka koirat ovat häneen leimautuneita. Mamma on varmaan iloinen kun Paxu on loisimassa jo useita viikkoja. Uskova mamma voi kuitenkin olla tyytyväinen kun esikoinen ei voi nyt juopotella.

Paxun selibath on edelleen voimassa, eikä tapaamisia Mehmetin kanssa lasketa.

#213247 Ilmoita asiaton viesti

Vuokravarasto

Ehdotin jo Alpertinkatun häädössä mööpeleille paikaksi Vantaan energian jätevoimalaitosta. Sinne vaan mittaamattoman arvokkaat sälät eikä Bruno perään hauku.

#213248 Ilmoita asiaton viesti

JMT

Palaan tahan aiheeseen josta kirjoitin aiemmin myos; mutta ohitin sen ja nyt se tuli voimakkaammin vastaan. Kavin lapi vakavia sairauksia yhdessa uskovan ystavani kanssa. Tulimme aiheeseen, joka kasittelee aihetta GMO. Se ei nay tekstista eika tarvitsekaan nakya. Mutta monet nykypaivan sairauksien aihettajia ovat GMO ruuat, ja ilmastoon tahalleen laitetut hengitettavat myrkyt. GMO ruokiin kuuluu mm: Vehna, maito, rypsioljy ja sokerijuurikas. Ne aiheuttavat mm.syopaa. Ne aiheuttavat kaikkea muutakin. Tarkoituksena niissa ei ole se, mita ihmisille selitetaan. Koko maailma elaa suuressa valeessa, mita enemman asioista saa selvaa (enka nyt edes halua; vaan tieto tulee mulle haluamattanikin.) Sairauksien syyna voi olla hengelliset asiat; mutta niissa on myos fyysiset pointit. Ex-mieheni Udi sairastui melanomaan ja kyseinen syopa oli levinnyt pitkalle. Han oli rikas (ja juutalainen, en tieda onko asialla tekemista taman kanssa) mutta hanen syopa tapettiin laasereilla. Kun olin itse kuolemaisillaan malariaan; Niin Suomalaiset laakarit hakivat mulle jonkun rohdon Kiinasta; joka laittoi minut henkiin (12v sitten). Koska tasta on niin kauan aikaa, niin en VOI ymmartaa; miten Janitan syopaan ei muka saada parannuskeinoa???!!!! Joku haimasyopa on 99% tappava, Mutta tama koko keissi on vaan niin outo!!! Kaikinpuolin! Hengellisessa mielessa myos, ehdottomasti. Oma sisareni kuoli akillisesti Diabetes nro 1 sairaskohtaukseen; ja Olen vasta viime vuoden aikana saanut enemman selvyytta siihen, miksi niin tapahtui. Yksi nainen, jonka nimea en missaan nimessa sano; mutta tulee vastaamaan siita Jumalan edessa. Kyseessa on niin arkaluontoinen asia, etta puhun siita vain kolmen uskovan ihmisen kanssa. Ei tahan voi laittaa mitaan hashtags, asia vetaa kertakaikkiaan sanattomaksi. Olen huomannut; etta suomalaiset lukevat mua vaarin. Siksi PAINOTAN tassa, etta kyseisella GMO aiheella ei ole mitaan tekemista sisareni kanssa. Se kuvio oli valitettavasti toinen. Mutta Jumala on Iankaikkinen Valtias; joka paattaa meidan elinpaivistamme. Emme me itse. Julia on taivaassa ja se on tarkeinta minulle. Ihmisen SIELUN pelastus ratkaisee kaiken. Ja vanha sanonta “tieto lisaa tuskaa”, pitaa myos.

jpg

#213249 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Jaa, HIVi, tuo uskovaisten väittämä miesten peppusyöpä:)

Uskooko toi latvalaho siis ihan kaiken pahimmankin kuran mitä netistä löytää?

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 865 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 221’ is closed to new replies.