Johanna Tukiainen Vol. 222

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 222

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 907 total)
  • Author

Kaikille: run!

#214865 Ilmoita asiaton viesti
    katja
    Participant

Jaksaa paksukainen surkutella kun jenkeissä ihmiset joutuu maksamaan 1500 euroa vuokraa eikä riitä. Onneksi ei ikinä ole itse tarvinnut maksaa yhtään kuukautta kun on asunut koko ikänsä muiden siivellä. Kyllä mua hävettäis olla tollainen luuseri-pummi, siivellä eläjä.

#214867 Ilmoita asiaton viesti

Viestit katoaa?? Yritetään uudestaan.

JT: Tein rikosilmoituksen 3 eri henkilosta seka 4 eri nettiryhmasta. Hymyn “keskustelupalsta” (vihapuhetta) on siirtynyt lakimiehelleni kasittelyyn. Sama lakimies hoiti myos torky solvaus “kirjan.” Ja tottakai vaadin tekijoille rangaistusta. Vuosikausien pilkka (erityisesti tietyt ihmiset) ansaitsevat Suomen rikoslain mukaan 2 vuotta ehdotonta vankeutta. Osa rikoksista on niin vakavia etta minua ei kiinnosta rahalliset korvaukset (naissa tapauksissa ne ovat usein about 1000e-1500e luokkaa.) Hymyn lehden johtaja Mika Lahtonen olisi itse kuulunut suoraan vankilaan jo ajat sitten. Mua EI kannata suututtaa!!!! Kirjoitinhan jo aiemmin; etta olisin saanut vieda koko pilkkakirjani kustantajan ja kirjoittajat oikeuteen; mutta nakemani unen perusteella Juliasta (han sanoo selkeasti “jata kosto Jumalalle”) niin sanoin juristilleni etta “paamies eli mina en vie heita oikeuteen” ja asia sovittiin rahalla. Sain Suomen mittakaavassa siita hyvan korvauksen. Asioitani hoitaa kolme eri juristia talla hetkella joista jokainen on erikoistunut tiettyyn alueeseen. Don’t Mess With Me!!!! ? (Unestani viela sen verran; etta Julia sanoi siina etta “Johanna, MIKAAN raha ei korvaa sita mita mulle on tehty.” Tassa tapauksessa sanon: ONNEKSI elamme taysin lopunaikoja ja Jumalan Viimeinen Tuomio on lahella. Sita pelkaisin eniten (kun taallakin nayttaa olevan NAATIA!!!!!) Vaikka vakavin tuomio tulee kuoleman jalkeen ei-uskoville, niin kyllahan tassakin elamassa PITAA oikeus tapahtua, edes jossain mittakaavassa! En keskustele asiasta naatien kanssa. Evankelista Bryan Melvin selvitti mulle tarkalleen, mita he ovat.

jpg

#214868 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkki taas uhkailee some vaikenemisella, vain uskissontaa Ämeriikoista ja maailmanuutiset Sollenholman twistillä on muka luvassa. Uskoo se ken on uskovainen. Saatan esittää epäilykseNi, että pikku jossu possua ärsyttää se, että kirjoittaa porsimo mitä vain glamourista, näädät kaivavat likaisen, hamraan ja säälittävänkin totuuden esiin tunkin korulauseiden alta. Kuten nyt tuo ”lähden Stokkalle ostamaan ihanat keväiset lakanat” instassa. Näädät tulkitsevat ja oikaisevat: Kävikö se edes koko Stokkalla, ja mistä muka rahat? Sänky onkin näyttänyt kuvissa järkyttävän paskaiselta, ehkä paskoissa elävä loinenkin havahtui. Ja koskas edellisen kerran hehkutettiin uusia lakanoita? Armas rääkyjämme kaivaa tarkat faktat esiin. Tunkki ei tykkää, kuullostaahan hienolta lähteä ostelemaan lakanoita, mutta totuus lakananvaihtovälistä saa aikaan reippan kodinhengettären muuttumisen laiskaksi paskanhengettäreksi. Possu pihisee kiukusta. Tämä näin viime aikaisena esimerkkinä, mutta onhan kaikki glamouriset asiat aina nääditty miehistä asumiskuvioihin, ja totuus on aina ollut vähintäänkin nolo isolla ännällä. Näädät sabotoivat tunkin valehtelua, on se kamalaa.

#214869 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Tuksu se jaksaa väittää, että Julia (kuoleman takaa) esti ns. Törkykirjan oikeuskäsittelyn.

Kylläpähän asia on niin, ettei Tuksu uskaltanut mennä käräjille kirjasta, koska käräjillä olisi todettu, että kirja on kauttaaltaan totta.

Tuksu ei itse asiassa ole tuonut esille montaakaan kohtaa, joita kirjassa pitää valheena.

Nopeasti muistuu mieleeni vain se, ettei hän oman käsityksensä mukaan ole huono sängyssä, vaikka haastateltava kirjassa niin väittikin…

#214871 Ilmoita asiaton viesti

”mutta nakemani unen perusteella Juliasta (han sanoo selkeasti “jata kosto Jumalalle” ”

Jos asia olisi selkeä, niin muistaisit mitä olet valehdellut. Kertomus ja Jullen viesti on välillä lyhyt ja välillä pitkä. Selkeän ohjeen muistaisi helposti. Välillä Julle ilmestyi sinulle ja välillä näit unta.

“Johanna, MIKAAN raha ei korvaa sita mita mulle on tehty.” 

Kiva kun taivaassakin entinen pikkurikollinen ja alkoholisti on oikeassa. Mainitsiko Julle sinun uhrejasi joille et ole korvannut mitään, etkä ole pyytänyt anteeksi.

”Asioitani hoitaa kolme eri juristia talla hetkella joista jokainen on erikoistunut tiettyyn alueeseen.”

Peräti kolme??!! 😀 Viimeksi heitä oli yksi. Mukana on varmasti tunnettu ihmisoikeusjuristi? Millä rahalla sinä maksaisit kalliita palkkioita? Palaa maan pinnalle. 

#214872 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Tuksu: ”En keskustele asiasta naatien kanssa. Evankelista Bryan Melvin selvitti mulle tarkalleen, mita he ovat.”

Olen kyllä kokolailla itserakas, kun haluaisin tietää, mitä herra Melvin minusta kertoi. En muista, että meitä olisi esitelty…

#214874 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Tuksu on tuohtunut.

Vaikuttaa siltä, ettei Sollentunan Paulista ole Tuksulle mieheksi… eikä edes siittäjäksi.  Vai mikä sitä nyt korpee…

#214875 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Ei tarvitse Melvinin setää moisella kiusata. Luet vaan vanhat paperit läpi ja tavaat sieltä uhrien nimet ja keille olet korvausvelvollinen. Samoissa papereissa näkyy myös viranomaisten nimiä ja JURISTIEN nimiä.

Jossain siellä myös kerrotaan kuka on ulosottovirkailijasi.

Johanna parka, saisit sydänkohtauksen jos tietäisit kuka oikeasti olen 😀

#214876 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tuksu on läheisriippuvainen. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Kyllä näädät kommentoi, kun Tuksu tuottaa jatkuvasti materiaalia akselilla helvetti-tukkajatke-häämekko-taivas.

#214878 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Ja aika halvalla panee Tuksu Jumalaa. Ai Saatana ja Jumala ”taistelevat” seuraajista.

Kaikkivaltias vs langennut enkeli.

Just ja joo.

#214880 Ilmoita asiaton viesti

No nämä juristit varmaan selvittävät Tuherolle sen että se voi saada syytteet uhkailusta, herjaamisesta useampaa ihmistä kohden. Sekä voi saada petossyyteen siitä että velkaa on mutta saamillaan tuloillaan ei lyhennä velkaa yhtään. Huijaa asumisensa ja on yhdeltä ihmiseltä lahjana saanut paljon enemmän kuin verottomana saa vastaan ottaa.  Samalla varmaan selviää millä tavalla laistaa eläinsuojellullisusta asioista; kuinka huonolla hoidolla ja pitämisellä sen (Vellin) koirat on. Näinköhän päivänvaloa kestää päihdekäytössä olevat lääkkeet? Tuleeko maksettua veron lisäksi muut palkkioista menevät maksut? Erinäisten ihmisten häirintä? Entäs pahoinpitelyt?

Onko Tuhero miettinyt että kaikki nuo kaatuu päälle jos alkaa jotain syyttelemään? Sitten jos tulee vielä juttua siskon heitteille jättämisestä. Surullista tarina…

#214882 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Uristit ova varsinaisia kutaleita, mutta on niilläkin sen verran itsesuojeluvaistoa, etteivät hautaa käsiään paskaan kyynärpäitään myöten.

#214887 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Vai, että tuhnu on oikein ”paamies”.

Ei edes sen vertaa tiedä, että Suomessa se on asianomistaja.

Tuhnu ei ymmärrä, ettei sillä ole mitään rahkeita lähteä siviilioikeuden kautta hakea mitään rikostutkimuksia, se kun joutuu itse viulut maksamaan. Oikeusaputoimiston jantterit eivät tällaisia juttuja lähde ajamaan.

Tämä hulppea ”kirja-oikeudenkäynti”kin käytiin varmasti vellin rahoilla.

Suomessa yhä vieläkin tutkija tutkii ja syyttäjä tekee päätöksen siitä lähdetäänkö moista  syytettä ajamaan.

#214888 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

*hakemaan

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 907 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 222’ is closed to new replies.