Johanna Tukiainen Vol. 227

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 227

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 874 total)
  • Author
    Pastori
    Participant

Olen pitkään tehnyt empiiristä tutkimusta salamipizzoista, ja tuo tekele ei täytä asettamiani laatukriteereitä .

#223265 Ilmoita asiaton viesti

Awww… kaalikäärylepapan synttärikakkuna noin 7€ prinsessatårtta på alemarket. Ei ne sitä yhtään arvosta??

#223267 Ilmoita asiaton viesti

Tuxu on asetellut papan ristin sopivasti näkyville. Vedetty kaulusta alas siten että risti näkyy. Ristien täytyy nähdä ja loistaa, ja Raamattu täytyy sijoittaa melkein jokaiseen kuvaan. Kas kun Raamattua (sitä vanhempaa painosta) ei ole tuossa prinsessakakun vieressä. Eiköhän prinsessakakun valinnut Tuxu itse.

#223269 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Salamipizza ja marsipaanikakku.

Ei noilla kyllä pitkää ikää toivoteta kakkostyypin diabetesta ja muistisairautta sun muita potevalle metripappaselle 😀 😀

Juhlia voi ja saa sekä usein myös pitää sellaisilla syömisillä, jotka edesauttavat iän pidentymistä ja ovat lopuillekin vieraille terveellistä nakerrettavaa. Se vaatii pientä osaamista ja oikeita valintoja kaupassa.

Ei tuossa perheessä.

#223270 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Tunkki aina tekee toisin kuin sanoo.

#223271 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Odottakaa, kun Tunkki roudaa COVID-19:n mamman huusholliin.

#223276 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Ruotsissa, eritoten Tukholman metropolialueella, on epäonnistuttu vanhusten suojelemisessa koronakriisissä. Ts. vanhukset on uhrattu Ruotsin tavassa toimia.

Tunkki on kasvattanut koronakuoleman uhkaa perheessään pörräämällä kylillä. Ans kattoo, miten Tukiaisille käy koronan kourissa; sammuuko tuo sairasgeeninen sukuhaara kokonaan?

#223277 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Halpamaista

Rinsessakakku taitaa maksaa ässämarketissa alle 6 € , lidlissä vähemmän . Kyl täti niit on varmaan kaksi ostanut , ett paapallekin riittäisi – edes lusikallinen .

Pizza on makuasia , mut mitä herkkusienet ? tekee salamipizzassa ? Joka päivä pizzaa ?? Vai herätettiinkö papparainen miehen….kröhöm…PIZZANhakuretken jälkeen ; ” Du snälla kära pappa . Sun pitää nousta nyt , kun mä haluun laittaa juttuu mun facebookiin .” -Ei nyt , en jaksa . Nej jag orkar inte . ” HETI YLÖS KUN MINÄNI KÄSKEE ! ”

#223278 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Hiljainen on kylätie. Nyt ei tuu lärvipostauksia, kun hiplattava hamppu olkapäältä puuttuu, satans jävla. Kuunnellaankohan siellä Ruattisessa näin pyhänä aamuhartaus koko hullunkurinen perhe rinta rinnan…Kun ei vaan aiheena olisi syntiin langennut nainen tai kymmenen käskyn kertaussarja :O

#223279 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Apuva..

Mun on nyt kommentoitava..

Ei vauvamasu tuolta näytä,minun masu ei näyttänyt kenenkään 3:n lapseni aikana raskausviikolla 15 noin isolta, ei edes kun olin viimesillään raskaana. Ekan aikana tuli 6kg painoa,tokan aikana 7kg painoa ja kolmannen aikana 8kg painoa.Mulla jäi kaikki synnytyssairaalaan.

Kun mietin oon suurinpiirteen samanikäinen ku tuksu ja mun kaikki lapset on reilusti yli 20v.

Saas nähä mitä edessä on…irtosuhteesta raskaus Vellin heitteille jättö( hyväksikäyttö) Tuksulla ei vissiin minkäänlaista sos.turvaa…? Lypsää vanhemmat tyhjiksi!

y

Kuka edes raskaana oleva heti keisarinleikkausta vaatimassa?? Ei siihen kuole! Luojan kiitos kuulun kivuttomiin naisiin,minulla ei ollut minkäänlaisia synnytyskipuja kolmen lapseni syntymässä-ei mitään. Ainoa mikä oli niin ponnistuksen tarve ja pakotus pakaroissa.

#223280 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Kai tuolla kauniiden ja ruskeiden ihmisten maassa on synnytysvalmennus? Sinnepä lyllertää meidän moraalista saarnaava superuskovainen. Muttei suinkaan lapsen isän kanssa. Ehkä kaunis äiti roikkuu mukana, jonon jatkona saattaa taapertaa sandaaleissaan porkkana risti loistaen.

#223283 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Patjerin kaakun päällä on suklainen Balders brödin logo. Se sama konditoria joka toimitti sen legendaarisen barbie kakunkin jolla leikittiin muutama päivä. Sijaitsee siinä Sollenholman liikekeskittymässä, romanttisen panohotellin välittömässä läheisyydessä. Jo aiemmin mietin niiden valikoimaa katsoessa, että ihan  nättejä herkullisen näköisiä kakkuja, mutta tukiaiset päätyy aina tuohon ankeahkoon prinsessakakkuun. Koska prinsessa!

Pizzaa ja prinsessakakkua. Ei ollut häävit seitsemän kymppiset patjerilla, sairaan motjerin ja esikoisdotherin kesken juhliessa. Nuoremmat tuntuvat sen verran fiksuilta (ehkä?) etteivät tunge tartuttelemaan iäkkäitä vanhempiaan. Vaikka mitäs se auttaa, kun isovauva luuhaa kaupungilla päivät pääksytysten ilman järjen hiventäkään. Ymmärrän toki kyllä kamaluuden olla eristyksissä kaksiossa narskuvauvan kanssa, se saattaa painaa aika paljon asiassa, ja ylöstempaus kasvatusaltaiden äärelle past awayn luo saattaa nykytilanteessa vauvanhoidon uhatessa muutenkin tuntua tulevasta grandmotjerista pelastukselta.

Kuka uskoo ettei se yöllä haettu pizza jo päätynyt #pregantin suuhun ja vauvamahaa suurentamaan? Ehkä siitä motjerillekin riitti, mutta kuka haluaa syödä rasvaista pizzaa yötä vasten? Ja eikö tuo kuvattu pizza ole suurempikin kuin se tunkin näpeissään kiikuttama, perhepizza? Kyllä siellä nyt pizzalla eletään possumaiseen tyyliin jos motjer on sairaana.

On tämä softa saatanasta. David Wilkersson ja muut hurupäätkin ovat sanoneet niin! Korjaat kirjoitusvirheen ja viestisi häviää. Varmuuskopioitua et saa liitettyä takaisin, kun olet already sanonut niin. Perstappi!

#223284 Ilmoita asiaton viesti

Sairaalle 70- vuotiaalla pinsessakaakkua. Olisi ostanut terveellistä porkkanakakkua porkkanalle.

#223285 Ilmoita asiaton viesti

Jassu varmaan järjestää koronakaranteeni synttärijuhlat koko siunatulle# perheelle. Kuuden tähden kaakkua, kaikilla ristit kaulassa loistaen ?

#223286 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Maekku on nyt sen rajan yli mitä Ruotsissa pidetään rajana tehohoitoon otettaville eli 70.  Eli jos pappa sairastuis vakavasti koronaan niin saa kuolla jos on kuollakseen.

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 874 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 227’ is closed to new replies.