Johanna Tukiainen Vol. 229

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 229

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,227 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 229 alkaa tästä.

Mode

#224390 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Eka?

#224391 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Joo, kyllä toi osaa kaikki mokansa kääntää siunaukseksi.. Uskomaton pokka naisella tai otuksella, mikä hän nyt sitten onkaan.

#224392 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Samikset

Katsoin vanhaksi syntyneenä kristittynä toisella korvalla kirkkokomentoa Lahesta. Siinä Lahden gospelkuoro ja Tunkin entinen opettaja Petri Laaksonen esittivät Laaksosen laulubiisejä. Kuoron johtajatar on käynyt vähintään Joe Blasco da Gaman ehostuskurssin.

#224393 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Smokey eye.

#224406 Ilmoita asiaton viesti

Lähdempäs lenkille koirien kanssa, talon ympäri. Ensin litra pakkelia naamaan, turkki päälle kun on lämpöasteita, (talvella tepsuttelen balleriinoissa, ilman sukkia) hiplailen hiuksiani ja huohotan puuta heinää.

Huhuu! Missä ne miljuunäärit ovat? Täällä yksi uusi kylähullu, elättäjää vaille ja kotikin puuttuu. Kuukaudeksi riittää tukkaa, sitten rupsahdan rumaksi. Äkkiä nyt tänne.

#224416 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Pakkohan Tuhnun on ulos lähteä puuskuttamaan kameraan ja itseään kuvaamaan. Ei Depardieu jaksa kuunnella/katella sitä maiskutusta ja ähinää. Puutarhatontussa on tarpeeksi jo muutenkin. Mitenkähän ne saa päivät kulumaan? Tuhnu miettii mistä repisi rahaa, asunnon, miähen, alkofriitä, häämekkoja, kai jotain piäntä sille vauvallekin. Depardieu vetää rauhottavia ja toivoo, että kaikki olisi pahaa unta tai ainakin järjestyisi asiat jotenkin. Puutarhatonttu nauttii, kun on pöhinää ympärillä.

#224420 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Mulla on (maiskis) tää… tota, turkki päällä, kun se on täällä Ruatsissa glamuuria, eikä niinku tota… Suamessa, (maiskis) jossa mua tota vihataan kun olen julkisuuden henkilö, ja siällä on (maiskis) niin paljon kateellisia ja tota mua rumempia. Kohta mulle tulee toi, tota korona (maiskis) mutta ei mikään hamraan kansan versio, vaan tota se glamuurimpi, josta selviää tota 2.2 promillea, eikun tota prosenttia vain, (maiskis) mutta jeesuksen verannalla mä olen turvassa, kun tota taas te kaikki menette ihan suoraan helvettiin kunhan ensin tota kuolette. Maiskis!

#224421 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Tuksu on ennätyksellisen lyhytjänteinen ihminen, eikä jaksa tehdä mitään kovin kauaa. Jokohan se on kyllästynyt olemaan raskaana.

#224422 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Andrea Ivanova, Bulgaria. Tuksulla on vielä matkaa tuohon.

#224423 Ilmoita asiaton viesti

JMT: johanna_tukiainen_
    😍😍😍🎀 Olen RAKASTUNUT tahan super naiselliseen, romanttiseen ja tyttomaiseen, amerikkalaiseen merkkiin @loveshackfancy 🎀 Jos mulla olisi rahaa, niin tayttaisin koko vaatekaappini kyseisen merkin ihanuuksilla!!! Haluaisin pitaa edes yhta taman merkin kaunista mekkoa paallani esim. Baby Shower juhlissa! I’m totally in love 😍 with this romantic design brand! #tyttömäistä #suloinenmekko #romanticdress #cutedress #pretty #loveshackfancydress #lovelydress 🌸🌸🌹

#224424 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Voi rakas Johanna, kun et ole lainkaan tyttömäinen ja tuolla merkillä ei taatusti löydy mekkoa 150 senttiselle 90 kiloiselle sotanorsulle 🙁

#224425 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Menneitä muistellessa

Äiti Ivanova muistelee kaiholla kommunismin aikoja. Vaikka oli kaikenlaista jamua, niin kakarat sai kuitenkin omatekoisen näköisenä hautaan.

#224426 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Katsokaapa video Vol.227 27, niin näette ”mehmetin” keittiön, on asunut jo pitkään Ruotsissa tei on kimppakäppä?

Ja ne geenit Tuksuhan on karvainen ja pienokaisen iskä karvaisempi,kun pienokainen syntyy jos syntyy on karvaisin ehkä muualtakin aukoistaan kuin nenästä.

#224427 Ilmoita asiaton viesti
    Aada
    Participant

Baby showereissa oleellisinta on se mitä tuksulla on päällä. Vielä kun saisi jonkun uunon maksumieheksi

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,227 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 229’ is closed to new replies.