Johanna Tukiainen Vol. 229

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 229

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,221 total)
  • Author
    Udin Bemu
    Participant

Toivon tosiaan ettei MIKÄÄN paskalehti lähde tukemaan tuota ”raskaana” olevaa tunnettua juopohullua. Todella edesvastuutonta.

#225877 Ilmoita asiaton viesti

Seveni ei tiedä mitä voisi kirjoittaa randompanon tuotoksesta. Sairas, koditon ja työtön yh-odottaja. Seveni arpoo, viitsiikö tosta turhakkeesta mitään kirjoittaa, niin paljon puhuu sontaa. Muista odottajista kirjoitetaan asiallisesti, myös isästä.

#225878 Ilmoita asiaton viesti
    Bling Bling2
    Participant

Minäni uskoo, että Seiska-juttua ei ole siksi, ettei mitään lasta ole tulossa. Kyseessä on edelleen pitkäksi venähtänyt vedätys, josta edes Johanna ei keksi soveliasta ulospääsyä. Jonain päivänä hän kertoo vedättäneensä näätiä ja menee hetkeksi pinnan alle vain noustakseen sieltä jälleen kuin korkki.

#225879 Ilmoita asiaton viesti

”TUKHOLMAMatkustus Ruotsin ja Suomen välillä helpottuu torstaista lähtien. Ruotsista pääsee laivoilla jälleen Suomeen, kun paluuliikenteen lisäksi työmatkaliikenne ja muu välttämätön liikenne maiden välillä sallitaan.

Tukholman ja Turun väliselle laivareitille on alettu myydä matkustajille lippuja. Viime viikot on reitillä kulkenut ainoastaan rahti.

Rajoituksia on yhä voimassa. Risteilyitä tai vapaa-ajan matkustusta ei vielä sallita.

Suomeen on päässyt Ruotsista viime viikot lentäen, mutta automatkustajilla on ollut vähän vaihtoehtoja.”  (YLE14.5.20)

Kommunistinen Suomi alkaa avautumaan. Tosin Paxu olisi päässyt Suomeen jo aikaisemminkin.

Kommunistinen media ei tainnutkaan olla halukas maksamaan haastattelusta? ”Kiva kun kerroit. Mietitään jos tästä raskaudestasi saisi jutun ja mietitään paljonko voisimme maksaa sinulle. Soitellaan! Klik!”

Seestynyt viihdetaiteilija kuvitteli varmaan pian rypevänsä rahassa. Paxu voisi kenties avata oman äitiaiheisen blogin. Sen avulla Paxu Vuoden Äitinä voisi opastaa uusia, kokemattomia äitejä. Millainen on glamour-raskaus ja millaisia vaatteita tulevan äidin kannattaa ostaa. Lapsesta ei niin väliä.

#225880 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Voipi raskaus 0lla vedätys tai vahingossa lipsahtanut valhe, kun jotain uutta pitää keksiä. Luikertelee hommasta irti, kun ”media maalasi minulleni raskauden, en jaksanut taistella valhetta vastaan vaan annoin mennä. Olin aivan loppu jo muutenkin” ja muuta paskaa..

#225881 Ilmoita asiaton viesti
    Sari10
    Participant

Ihan huijausta koko raskaus… Yrittää vaan lypsää rahoja taas joltain ukkelilta..

#225883 Ilmoita asiaton viesti

Tai luulee lypsävänsä seiskalta. Kiinnostaako ketään edes? On niin paljon uutta freesimpää. Sohvilla taitaa tulla kesähäät. Tuleeko vauva perään? Luulisi että porukka haluais mielummin nähdä Sohvin panettavaa peppyä. Mitä muka vanhalla tuksulla on tarjottavaa muuta kuin joskus olla narrina kansalle?

#fakepregnancy #justfat #läski #huijari #lokki

#225884 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Mitähän Tuksu tekee öisin kun ei nettiin komentoi? ehkäpä nukkuu? Ja eihä Tuksulla ole aamupahoinvointia ku herää iltapäivällä.

#225885 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Kaunis maitolaiturin perintöprinsessa nro 66 eli motjer (uskovainen myäs) ei tiettykään kattele hyvällä jos ikäneito roikkuu netissä kaikki yöt. Koittaa kai saada jotain rytmiä keski-ikäiseen lapseensa.

#225886 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Tottahan se on, että vain tämä meitin pieni näätäryhmä jaksaa nauraa tai kommentoida Tuhnun touhuja. Tuskin nuori polvi tietääkään kuka on tämä kaheli keski-ikäinen täti. Nyt on tapetilla Marttiinan, Stefun ja Sohvin kolmiodraama ja Karalahden jokerihymyinen Nanna ja heitin suhteensa…

#225887 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Tuksu ja seiska Tuksun kertomana…

Ja nyt mä oon menossa ultaraääneen Mamma Mia, aivan ihana nimi Mamma Mia, Kysta ostoskeskus tääl Tukholmassa. 

Ja Mamma Mi, Mamma Mias käyny yhen kerran aiemminkin ultrassa. 

Ja tänään selviää, onko poika vai tyttö ja tiätysti kaikkee muutakin tärkeetä. Niinku terveys on ny kaikkein tärkein, että tää on todella todella todella jännää.

Ja sellanen juttu, että mä oon sopinu yksinoikeudella seiskalle nää videot. Niinku ei nää videot, mutta kaikki semmoset hyvin tärkeet missä mä oon ultraäänessä

Mä kuvaan sen ihan erikseen mit mä oon siellä ja ja näin niin tota seiska tekee sitte tästä tarkat videot ja muut, et mä en sen enempää tässä ala kertoo viälä kaikkee, mutta todella jännää. Mul ei ikinä varmaa maailmassa ollu yhtä jännää.

Sekä

Joo niin tota vauva liikkui tosi paljon, ni mä meen ny ultraan takas, nin et pystyy katsoo tarkemmin kaikkii juttuja, koska tota joo.

No ei enempää. Mä en hirveen paljo nyt näit videoita tänne tee, et koska tota niin seiskalle alkaa tuleen live live elämää tästä Johanna Tukiaisen raskaus raskauden etenemisestä ja niin edespäin. Niin seiskalle tulee ihan. Mä en tiedä heidän aikataulusta, mutta kohta alkaa näkyy siis siellä päin seiska.fi, niin siellä alkaa näkyy sitten kaikkii videoita tästä jännittävästä ajasta.

Palataan.

Eli ilmeisesti tulee vain videoita seiskan nettiin (ehkä maksullisia), mikäli Tuksu on saanut kuvattua ultrassa sopivaa aineistoa.

On siellä Mamma Miassa mahtanut olla ihmettelemistä, kun Tuksu on vaatinut uusintaottoja, että vauva saadaan kuvaan mahdollisimman näyttävästi.

Ja olen aivan varma, että Tuksu on raskaana; ei sen mielenkiinto ja taito olisi riittänyt näin pitkään ja näin seikkaperäiseen vedätykseen…

#225888 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Nuo edelliset Tuksun jutut siis maanantailta 11.05.2020.

#225889 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Samaa mieltä kuten Rääkyjä2. Ei Tuksulla ole kykyä näin pitkäkestoiseen ja monimutkaiseen valehteluun. Valitettavasti siis paksuna on. Enkä usko, että olisi saanut Jassua mukaan valheeseen.

#225890 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Jassun mukaan valheeseen, Tuksu saa. Ja joka ei usko niin Naurakoon..

#225892 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Kyl minäkii uskon et ei 7-lehti uutisoi Tuksua. Joten Tuksu kusi nilkoilleen.

Mut mitähän hiljaisuuden jälkeen tulee uusia paljastuksia Taivaasta joita Julia on puhunut Tuksulle uniin vai joitan USA uskovaisten saarnaa joita he tekivät Tuksun pyynöstä.?.. Saas nährä vai jättikö bussi.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,221 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 229’ is closed to new replies.