Johanna Tukiainen Vol. 229

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 229

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,229 total)
  • Author

Jolene Mukiainen onnittelee Facessa itseään. Huutomerkkien määrä (!!!!!!!) on taattua Jolenea. Äitini/deittini/ihailijani ”…sanoi, että ole kaunis ulkoisesti ja sisäisesti.” Ihailija tms ei ole nähnyt Jolenea ilman meikkiä ja ilman tukkajatkeita. Lisäksi ihailija ei ole tutustunut Jolenen rikosrekisteriin eikä sekaviin ja kiimaisiin postauksiin/tissi- ja tussukuviin.

#226149 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

No mitä fucking krääsää löytyi? Puhvihihaa, napapaitaa, huulipunaa, tukkahärpäkkeitä ja mikkihiirenkorvia, ehkä vauvalle joku pieni sukkapaketti. Vai esitelläänkä ne Sevenin sivuilla sitten. Jasminaekin suostui kuskiksi kun sai varmaan muutaman roposen itsekin. On siinä ja materiaalin perässä laukkaavat lokit. Tuhnukin unohti jeesustelut ja siunailut hetkeksi, kun pääsi kauppoihin.

#226150 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Eikä noin onnellista naamaa ole aikoihin näkynyt, melkein suupielet repee 😀

#226151 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tuksuko maksaisi edes bensat ? Älä unta näe !

#226152 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Alli Kapone Olen itsekin arvellut, että tokko on inuiiteissä eskimoista kyse. Mieheni on alunperin kotoisin pohjoisemmasta kuin itse olen ja lapsemme on ulkonäöltään yhdistelmä kumpaakin vaaria. Korkeat poskipäät ja samanlaiset silmät kuin isälläni. Poika on lisäksi minua lyhyempi, joten geenit arpovat ominaisuuksia miten sattuu.

No saadans nähdä, miltä Tukiaisen baby näyttää. Onko Tukiaisen kädet ja Esaun jalat.

#226153 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kerta kiellon päälle. Nuorempana kerran sanottu lappalaiseksi, toisella kertaa venäläiseksi. Kaksi tuntematonta verrannut Catherine Deneuveen. Nykyisin ylikilot peittävät kasvon luustoa, joten olen mielestäni pallinaama.

Löytyy sukupuusta myös tuntemattomia isiä, jotka käyneet pökkimässä esiäitejä.

#226154 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Depardieu on varmaan antanut autonsa, kun ei jaksa sitä vitun kitinää että kauppoihin pitää päästä. Must. Kun Sevenkin antoi rahaa kuvausta varten. Siellä mennä toohattiin vaatekasat sylissä pukukaapista toiseen, koronasta viis. Siunausta vaan kaikille 😀 Mehmetti laahattu mukaan katsomaan miten suuressa kaupungissa naiset shoppailee ja saa kunnian kantaa kasseja, omiaan ja lokkien 😀

#226155 Ilmoita asiaton viesti
    Bling Bling2
    Participant

Vaikka kukaan ei minulta kysynyt, niin kerronpa jälleen omia huomioitani ja arvioitani:

En usko, että Mehmetti on mehmetti. Veikkaan uskonnotonta ex-jugoa ja pikemmin Kroatiaa kuin Kosovoa.

Mehmetillä mitä ilmeisimmin ei ole autoa. Miten se sopii glamouriseen elämäntyyliin?

#226156 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Velli lainaa Pökötin. Vai pitäisikö taivuttaa, että Pököttimen.

#226157 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Sepä se Tuhnua vituttaakin ankarasti, persaukinen pitsanpyörittäjä, että tulikin sotkeennuttua siihen 😀

#226158 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Oisko Kanervalla vielä mälli lentänyt? Olis vähän paremmat elarit tullut.

#226159 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Pastori joo ennen oli helpompi valehdella kuka oli kenenkin isä. Näin kävi kälylle, että koko toisen puolen suvun historia oli täyttä puppua ja geenitestit sen selvitti.

Minä olen enemmän höyrähtänyt ammoisiin aikoihin ja haploryhmien kautta seuraamaan mitä kautta minun esi-isät on niiden perusteella kulkeneet. Sukulaisia ei sillä tavalla löydy mutta  ihmisen reittien ja kulkusuuntien tutkiminen on hauskaa.

#226160 Ilmoita asiaton viesti

Mun veikkaus mehmetin sukujuuriin on turkki/kurdistan.

#226161 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Alli, sepä se, tutkimusretkeä ja salapoliisityötä  🙂

#226162 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Ajatellaan Tukiaisen kannalta positiivisesti. Paulilla on kytköksiä entisen Jugoslavian alueelle. Sieltä voi ostaa monenlaista pientä  ja tuoda vaihvihkaa maahan vaikka babyn vaipoissa. Aseet ovat hankalampi juttu, mutta kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen?

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,229 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 229’ is closed to new replies.