Johanna Tukiainen Vol. 230

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 230

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,292 total)
  • Author
    Sopulisko
    Participant

*VesIkko prkl

#226627 Ilmoita asiaton viesti

Tammilankkuparketit näyttävät olevan Lumon tietojen mukaan Tölikän asunnoissa. Eteisessä tumma laattalattia.

”Rakennus on saneerattu asuntojen osalta vanhaa kunnioittaen ja laadukkain pintamateriaalein. Tammilankkuparketit ja eteisen tummanharmaa laattalattia sointuvat upeasti tammiviiluisiin säilytyskalusteisiin. Keittiön kaapit ovat modernin vaaleanharmaat, työtaso tummanharmaata kiveä ja keittiön välitilaan on asennettu valkoinen opaalilasi. Integroidut kodinkoneet; astianpesukone, mikroaaltouuni, jääkaappi-pakastin, induktioliesi ja kiertoilma-kalusteuuni ovat sekä käteviä käyttää että iloksi silmälle.

Kylpyhuoneissa on tyylikkäät valkoiset kaapistot, kiiltävän valkoiset tiililadotut seinäkaakelit, tummanharmaa kuusikulmio-lattialaatta ja lasinen suihkuseinä – sekä pisteenä i:n päällä tyylikäs Grohen sadesuihku.”

#226628 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

Tuksu valitti pitkään, että Veijo kiristää taloudellisesti. Suomennos: Veijo ei maksa elämistä enää jos Tuksu lähtee.

#226629 Ilmoita asiaton viesti

Tuo Lumon kämppä on liian hieno Paxulle. Ei osaa arvostaa, vaan pistää p-kaksi. Ihottumakin on demonien hyökkäystä. Jos Paxu menisi lekurille kertomaan ihottuman olevan demonien hyökkäystä, niin lekuri saattaisi ehdottaa psykiatrin konsultaatiota. Kaipa ämmä pelkää, että viedään hoitoon. Myhy voisi tehdä tutkivaa journalismia ja toimittaja voisi piipahtaa valokuvaajan kanssa vellin vuokraamassa asunnossa. Kyllä siitä kannattaisi maksaa muutama tonni vellille. Saisi vähän rahojaan takaisin. Ihottuma on demonien hyökkäystä, mutta raskaus on Jumalan lahja. Ihmeellinen ajattelutapa. Kyllä Jumala olisi hoitanut myös tuon ihottumankin samaan hintaan. Luteet voivat aiheuttaa kiusallista ihottumaa ja paukamia.

#226630 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Siis tosta yhdestä ainoasta huoneesta YLI TONNI VUOKRAA KUUKAUDESSA??!! Mitä ihmettä?!!

Tuolla rahalla olis saanut V vaikka mitä järkevämpää, olisi voinut sijoittaa vaikka omistusasuntoihin tai muihin osakkeisiin… ei herran… pakko mennä ottamaan lasi viiniä, huh huh…

#226631 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Mia Mari Johanna Tukiainen

25 minuuttia sitten lähellä paikkaa Helsinki

Siirrän täältä Facebookista pois nyt ”kaveripiiristäni” ihmisiä, jotka ovat enemmän lähinnä vain elämäni seuraajia ja fanejani tai antifanejani, myös ihmisiä jotka varmasti pitävät tyylistäni, ihailevat muuten vain mua jne. mutta joita en tunne. Mutta älkää hätäilkö, pääsette näkemään uusimmat kuvani, videoita, ja blogejani Seiska Livessä! Joten jos ette täältä pääse enää seuraamaan minua niin sitten sieltä Seiskasta! Tänne tulee myös fanisivusto Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club sivustoon sellainen muutos, että sivustolla voi hlökohtaisesti chattailla aidon Johanna Tukiaisen eli mun kanssa, sivustolla julkaistaan positiivista materiaalia ja jätetään ne ilkeät jutut ja tiettyjen lehdistöjen puukotukset kokonaan pois. Blokkaan pois sellaisia, jotka varmasti tiedän vihaajiksini, mutta suurimman osan tuntemattomista poistan vain FB kavereistani ja pääsette sinne uusille fanisivuille juttelemaan kanssani sekä näette materiaalia jota ei julkaista missään muualla Seiska Liven sivuillani!!!!!

Korjaan viimeistä lausettani, eli koko Facebookista ette pääse näkemään sellaista materiaalia, jota Seiska Liven sivuillani tulee olemaan! Joten sinne sitten seuraamaan blogiani, livevideoitani ja kuvia jne. Ihanaa kesää kaikille!

Tämä on ihan normaalia mitä suurin osa julkisuuden henkilöistä tekee. Heillä on erikseen fani/antifanisivut, joissa voi vaikka kysellä kysymyksiä minulta jne. ja sitten on heidän omat hlökoht. sivut joissa ei kaikkea jaeta. Seiska Liven sivuilta pääsee seuraamaan elämääni, kuviani ja videoita tarkemmin kuten kirjoitin.

VIHREÄÄ TEETÄ JA SYMPATIAA KAIKILLE!

#226632 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

16.07.2014 20:19

Syökää kalaa, ja mieluiten itse pyydettyä jos mahdollista! 🙂 Nauttikaa mökkeilystä ja Suomen suloisesta suvesta! Pitäkää huolta toisistanne ja rakastelkaa toinen toisianne. Muuten yksi lemppari TV sarjoistani ”Sex and The City” on aivan mahtava, mutta tulee yllättävän aikaisin televisiokanavalta ajatellen lapsia……Olen tänään viettänyt aikaa ”esikoiskoirani” Nassun kanssa jonka kanssa vietämme lähes tuplasynttäreitä, koska mulla on synttärit 29.7 ja Nasulla on 4-vuotis synttärit 30.7. Nassullekin on tärkeää kunnon hieno ja upea kiiltävä turkki ja näyttävyys, oikea varsinainen leijona koira 🙂 Nassu on myös aikamoinen Casanova……hahahaha! Tarpeet on kohdillaan ympäri vuoden ja varsinkin näin kesäaikaan suorastaan, miten sen nyt muotoilisi oikein…….., kaikki koirille tarkoitetut pehmolelut ovat lähes puhki ööh……leikkien lomassa ja Nassua katsoessani minulle tulikin mieleen ”Sinkkuelämää” sarjan hurjastelija Samantha, joka kävi ostamassa pikkukoiran, urospuolisen ihan vain kovien viettien takia jotka näki koiralla olevan!

Tänään kävin hammaslääkärissä, hui kamalaa, täytyy sanoa että hampaiden puudutus piikki sattui paljon enemmän kuin tatuointi (tatuoin pienen ristin nilkkaani ja sen yläpuolelle tekstin: ”Stay Strong” joka sopii monillekin ihmisille mutta varsinkin minulle. Mutta tatuointi ei ole vielä valmis, siihen tulee erilaisia kristalleja, varjostuksia ja väriä.) Julian kunniaksi aion ottaa selkääni vielä toisen tatuoinnin. En tiedä, onko ihmisillä erilaisia kipukynnyksiä, mutta hampaiden puudutuspiikitys sattui todellakin enemmän kuin tatuointi minulle. Tosin myös huulten täyttäminen ilman puudutusta oli hurjaa meininkiä, siinä vedet vaan valuivat poskia pitkin! Mutta olen kaikkien tapaamieni ihmisten kohdalla ollut tähän asti samaa mieltä, että he kaikki kaunistuivat ihan selkeästi huulten täyttämisen jälkeen. Tässä täytyy ottaa huomioon, että jokaisella saa olla omat mielipiteensä ja makunsa, tämä vain on minun makuni. Paksut huulet ovat seksikkäät ja sensuellit.

No vielä siitä hammaslääkäristä, onneksi toimenpide oli yllättävän lyhyt ja hampaani olivat kuulemma hyvässä kunnossa ja omasta luonnostaan jo vaaleat, mutta niitä vaalennettiin nyt lisää ja pari tummentumaa korjattiin kokonaan vaaleaksi, suosittelen kaikille, enkä vain esteettisistä syistä, vaan hampaiden hoito on todella tärkeää muutenkin, se vaikuttaa koko ihmisen muuhunkin terveyteen ja hyvinvointiin!

Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa. Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin. Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa. Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten……….;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA………;! Jatkuu tarina taas kohta…….

Johanna Tukiainen

”…ja se perkeleen juokseva matto jossain kuntosalilla, kamalaa, lähden sieltä aina viinilasil

#226633 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Jahas, lähti osa tekstistä hedvekkiin. Kiitos maranatha!

#226634 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Siis nuo on kaikki vanhoja, ei uusia.

#226635 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Nyt se on ollu hakemassa jotai pakettia joltain vaatemerkiltä.. mahtuukohan päälle?

Kovasti se yrittää aina noiden vaatteiden kanssa #romanticdress #dressstyle #namedrop kalastella vissiin yhteistyösopimuksia mutta kun kuvien laatu ja tyyli on ala-arvoisia, vaatteet liian pieniä ja sosiaalisen median sisältö esim instassa pelkkää jeesushihhulointia niin eipä kovin moni rättifirma tuollaista tätiä promoajaksi halua. Neiti 41 wee pukeutuu kuin 21 wee

#226636 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Mietiskelija

Juu kyllä just sitä vinyylilankkua. On muuten tosi hyvä lattia materiaali.

#226637 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Mä oon vierestä kuunellu varmaan kymmeniä puheluita missä Tunkki karjuu Velliltä rahaa. Mm. että miks sä kiusaat mua laita kunnolla sitä rahaa eikä mitään kakskymppisiä ei sillä saa mitään. Miks oot niin paska mua kohtaan ym. ym.

Oon varmaan kertonukin sen apteekki episoodin, Tuksu oli jo saannut määrätyt lääkkeet tiskillä eteensä ja siinä kohtaa alkaa soittaa Velliltä rahaa lääkkeisiin. Puhelut katkes välillä ja puhelinta piti ladata apteekissa ja sit sama huuto jatkui. Ihan niinkuin siellä ei olis muita ihmisiä ollutkaan. Farmaseutit kurkki hyllyjen takaa että mitä ihmettä siel tapahtuu.

Lopulta mulle riitti ja menin kysymään paljonko ne lääkkeet maksaa, ne maksoi kympin ja jonkun sentin päälle. Maksoin jotta päästäis ulos sieltä apteekista.

#226638 Ilmoita asiaton viesti
    Corpse
    Blocked

On tähtemme, trinsessa, kertakaikkiaan hävytön yön pyryharakka. Pysyis sveduissa… tulis varmaan ryhävalaan tavoin hamraaseen kommari-suomeen jos ei muuta metodia löytyisi.

#226639 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Tunkki on kyllä todella härski ämmä. En ymmärrä miten joku kehtaa olettaa, että kaikkien pitää koko ajan antaa rahaa ja kustantaa hänen elämäänsä.

#226640 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuksuhan usein on huutanut, kuinka Veijo kyykyttää häntä taloudellisesti. Normaalistihan tuo lausahdus tarkoittasi sitä, että Veijo on saama päässä ja Tuksu joutuu jostain syystä maksamaan Veijolle. Mutta Tuksun silmissä asia on niin, että Veijo kyykyttää kun ei anna tarpeeksi rahaa. Ei riitä, että maksetaan vuokrat ja muut vaan pitäisi sitä käyttörahaakin antaa rajattomasti. Jä tälläinen ihminen on saamassa lapsen… Millä rahalla se sen lapsen elättää? Lapset on kalliita eikä riitä, että ostetaan röyhelömekkoja.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,292 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 230’ is closed to new replies.