Johanna Tukiainen Vol. 230

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 230

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,292 total)
  • Author

Monelta ne klo 24.00 yöjuhlat ovat huomenna? Mikä kanava?

#226706 Ilmoita asiaton viesti

Lukija878: Tulee HutZun suamenkiälestäkin pääkipeäksi?

#226707 Ilmoita asiaton viesti

Nostalginen flamingorengas ? tuleeko show?

Tuksu tunkee renkaan yhden potkan ympärille ja vetäsee sorkkashoen.

#226708 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Kalapata

Oon kerran jo mielestäni vastannut sulle melko perusteellisesti vastaavaan kysymykseen kuin minkä nyt esitit. Miksi haluat toistoa.

Olen kaiken san takana mitä oon sanonu ja kannan siitä vastuun. Tunteet ei nyt tähän kuulukaan mutta kun Tuksun todellinen luonne alkoi mulle ajan kanssa valkenemaan niin oli se kova pettymys. Sitten aloin hiljalleen tajuta että kirjoituksissa täällä taitaa ollakin jotain perää, mutta siitähän on jo yli vuosi ja noin kaksi

Mitäs jos ei oltais niinkuin Tunkki joka roikkuu kiinni menneessä vaan ollaan näissä päivissä. En näe suurtakaan järkee siinä miks pitäis tehdä tiliä menneisyydestä, siitähän täällä Tunkkiakin haukutaan kun aina vaan muistelee menneitä. Mä itse en niitä muistele, kaikkea sitä paskamyrskyä jota sain päälleni kuukausien ajan, mitä mä niillä muistoilla teen kun nyt on nyt eikä menneisyydessä. Nyt Tunkero on hankkiutunut ilmeisesti raskaaksi ja antanut näädille materiaalia yllin kyllin.

#226709 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Katkesi kirjoitus yhdestä kohtaa Kalapadalle, siinä piti lukea että noin kaksi vuotta sitten tutustuin Tunkkiin.

#226710 Ilmoita asiaton viesti
    Suurin Karju Ikinä
    Participant

Herne, mulla ainakin on  ymmärrys puolellasi. Kaikkea mitä olet aikanaan kokenut on taatusti joskus vaikea pukea sanoiksi, ja varmaan tekeekin kipeää kertoa niistä. Vielä vaikeampaa on kertoa siitä, kun on tullut totaallisesti huijatuksi. Ei sinisilmällisyys ole millään muotoa hävettävää, mutta totuuden kertominen vapauttaa siitä valheen ikeestä.

Kerro vaan jatkossakin ne kaikki iljettävyydet mitä olet kuullut, nähnyt ja kokenut.

#226711 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Keskittyisivät nuo Tukiloiset yhtä antaumuksella työntekoon. Ei, mieluummin kuvataan omaa lärviä ja postataan someen kaikkea turhanpäiväistä.

? lotto: babyboy ?‍♂️

Etis voisi mennä takas sinne ostarille päivystää ? jos näet mehmetin, jututat vähän sitä.

Herne on ihan kiva tyyppi ja myöntänyt erheensä.  Otti kuitenkin opiksi, mutta velli ei. Voisiko Herne kysyä velliltä, haluaako se menettää kaiken omaisuutensa loisen takia? kohta joutuu myymään kaikki asunnot. Paljon helpommalla pääsisi yksin eikä tarttisi stressata.

#226712 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Flamingo uimarengas kannattaa säästää. Synnytyksen jälkeen voi tarvita pehmikettä tuolille. Tosin traktorin renkaan sisäkumi olisi kestävämpää laatua.

#226713 Ilmoita asiaton viesti

#226714 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Mitäs nuo ilmapallot nyt sitten väriltään symboloivat? Gender bender -party?

#226715 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

MinäNi tykkää myäs Herneestä. Asiallinen henkilö, mun ymmärryksen mukaan. Onko se Kalapata hyvä, jotenkin pois sulta, et Herne on mokansa myöntänyt ja jengilta hyväksynnän näin saaneen????

#226716 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Keltaiset ilmapallot kertovat Suuresta kusenkeltaisesta Kusetuksesta, Tuhnu nauraa kuivaa noitanauruaan hähähähähä ja Seiska maksaa muutaman roposen. Hetken kivaa. Hankitaas mehua huomiseksi vai milloin seiska ilmestyy? Kun ilmestymispäivä ois torstai, mutta se on pyhistä pyhin.

#226717 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Mä veikkasin poikaa siinä vaiheessa kun paksu ilmoitti pinkin olevan lapsellinen väri.

#226718 Ilmoita asiaton viesti

#226719 Ilmoita asiaton viesti

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,292 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 230’ is closed to new replies.