Johanna Tukiainen Vol. 230

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 230

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,292 total)
  • Author
    Mindful
    Participant

On tuo mehmetti ainaki 50..

#226980 Ilmoita asiaton viesti
    Kaikki yhden…
    Participant

Ensinnäkin, minun on todella vaikea uskoa Herneen kommenttia Vellistä ja Tanskan hedelmästä ?. Vaikka joku on oikeasti niin reppana ja tyhmä että uskoisi Tukiaisen tarinan, niin ei voi välttyä näkemästä somea ja mediaa. Joku tässä nyt mättää. Minä en siis usko ennenkun tulee faktoja pöytään, mutta se joka uskoo niin uskokoon.  Toiseksi täytyy antaa pisteet Jassun tarjoiluille ja koristeluille..tytöllä on taitoa kyllä. Kolmanneksi, minua niin ällöttää tämä Tukiaisten klaani jotka muokattuja kuvia lataavat mediaan ja ovat olevinaan niin kauniita, vaikka kaikki tietävät että kyseessä on rupsahtaneita akkoja. Tämä tarina ei pääty onnellisesti, mutta sääli että eniten tässä kärsii se lapsi, sillä terve se ei tule olemaan tuolla päihdehistorialla,  mutta onneksi medialle voi aina sitten muokata niitä kuvia lapsestakin….YÖK mikä perhe!!!

#226985 Ilmoita asiaton viesti
    Lyra2
    Participant

Vaikea on kyllä uskoa Herneen tarinaa, mutta niinpä tässä saagassa on monta muutakin uskomatonta käännettä. Jos Tunkki ja Mehmetti on ensi viikolla Seiskan kannessa hehkuttamassa ”perheonnea”, niin luulis Veijon vähän miettivän asiaa.

#226987 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

No, eikö siellä vieläkään oo selvillä tuleeko sieltä lapsi vai 5 kiloo paskaa?? Mä en kans kässää noita vitun tukiaisia, oksu sakkia ja toi Mehmetti on kunnon pomminrakentaja. Lyödäänkö vetoa että sen jälkeen kun beibi on syntynyt, tukiaisilla alkaa toinen komento, vetelisi nyt kunnolla koraanilla vastapalloon toi äijä, no saa jouhannasta panostenlataajan. Musta burkha päälle niin ei tarvi kattella sen turbohuulia enään..

#226988 Ilmoita asiaton viesti
    Corpse
    Blocked

Voisko Säpo hakea noi kaikki ja laittaa rautoihin. Sit päähän kunnolla.

#226989 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Voi Turhuuden Markkinat. Luulisi perheen kesken vaan ilmoittavan ultran jälkeen kumpi on tulossa. Saako pullukkamamma 0% alcofree juomaa vai repeääkö raivo loppuillasta. Näkyykö isä oletetun KÄÄK vai tarvitaanko perinteinen sipulipussi. Loppuiltaa odotellessa

#226990 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Koko kuvion voi vielä romuttaa tämä papasta turvaetäisyydellä tietämättömänä kaikesta kulissien takana tapahtuvasta kädet puuhkassa hymyilevä Mehmet. Nyt kaikki näyttää hänestä vielä kuin eläisi keskellä upeaa satua, kuinka tämä kaikki osuikin juuri minun kohdalleni, vaati vain muutaman kunnon laukaisun, uskomatonta, mutta ei totta.

#226993 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Porkkana parka. Olkoon alun perin ollut millainen tahansa, mutta sairasta vanhaa miestä ei tuohon soppaan tarttis enää sekoittaa.

#226994 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Eksaktia lääketiedettä

Olen kuullut että maksakirroosi vie äidin kauneuden ja ainakin ihon väri muuttuu vaikka muuten ei olisi mitään viemistä.

#226996 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Mehmetti on ihan tyytyväinen tilanteeseen, pääsee tukiaispeipin siivellä ruottinmaan kansalaiseksi.

#226999 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Joo Tuksu, noi uskomukset siitä kuinka voi ennustaa sukupuolen on oikeassa noin 50% mahdollisuudella.

#227000 Ilmoita asiaton viesti

Herneen kertoman jutun uskon ihan täysin ei Velli ole ennenkään mediaa/nettiä uskonut. Tuherolla on Vellin tunnukset faceen sillä olen joskus laittanut faktaa ja videoita kas kummaa estot pamahtanut välittömästi Tuheron saatesanoilla.

Samoin Velli uskoo kaikkien kuvien, tekstien, videoiden olevan tekaistuja/muokattuja hänen rakastaan vastaan. Seveni jutun Tuhero selittää kun et antanut rahaa niin keksin tälläisen stoorin jne… Narskun kynsissä oleva ei usko mitään pahaa rakkaastaan vaikka kuinka näytät toteen videolla ym.

Herneellä ei ole mitään syytä valehdella ja aitona uskovana hän ei sitä myöskään tee!

#227001 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Juuri niin kuin Prozac tuossa edellä kertoi. Kyllä Veijolle on yritetty sitä totuutta toitottaa mutta kaikki menee kuuroille korville.

Jos lapsi vie äidin kauneuden niin kuinkakohan helvetin ruma tunkista tulee?

#227002 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Arvaus

Tanskalainen klinikkako tässä nauraa persettään repien.

#227003 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tuo äijähän on ainakin 60v.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,292 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 230’ is closed to new replies.