Johanna Tukiainen Vol. 230

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 230

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,292 total)
  • Author
    Sienilentokapteeni
    Participant

Ton ylhäällä olevan kuvan vasemmassa laidassa on tripodi kameralla. Seiska paikalla?

#227005 Ilmoita asiaton viesti

Onko tässä tuore kihlapari? 😀

#227006 Ilmoita asiaton viesti

#227007 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Luulin sitä porkkanan kävelykepiksi. No nyt koko media valjastettu paikalle ja ensi viikolla sitten etusivun juttu.

En ymmärrä tuota lärvien kuvaamista.  Miksi kuvia ei voi ottaa kauempaa. Tunkki yrittää vihjata, että tyttö tulee kun on makeanhimo ja on niin hehkeä. Ja vatut! Makeaa on aina mättänyt.

#227008 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

#227009 Ilmoita asiaton viesti
    Hampaaton Hulda.
    Participant

Nyt kyllä meni meikäläiselläkin maku koko klaaniin, toki raskaudesta ja tulevasta lapsesta/lapsenlapsesta pitää ilakoidakin, mutta jotain rotia nyt kuitenkin.
    Mietitäänpä vaikka näitä kuninkaallisia, ei nekään tee tällaista spektaakkelia raskaudestaan, mutta nämä tollot kuvittelevat olevansa jotakin suurta, onko heillä siihen mitään meriittiä, mammis on ollut pankkitoimihenkilö, miehensä huhujen mukaan mielenterveys ongelmainen ja mitä on jälkipolvi, ei niin mitään, onko yhtäkään tohtoria, maisteria tai mitään ns.kunnon opintoja yhdelläkään….perheen poika taitaa olla kaikkein järkevin sakissa. Tämä odottava loinen elää täysin muiden siivellä, ilman omaa asuntoa edes , mutta silti on kun euroopan omistaja.

Voin sanoa neljän maailmassa menestyvän lapsen äitinä, että minua kuvottaa moinen ulkokultaisuus. Saisivat hävetä.

#227010 Ilmoita asiaton viesti

Hileiden väristä ja Tunkin naamasta päätellen raukka on TYTTÖ!!

#227011 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Voisiko tuo helvetin ämmä postata itsestään käsittelemättömiä kuvia? Tuo asu on järkky sen päällä ?

#227012 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Hirveä kolttu ja kengät. Taas meni rahaa tyhjään.

#227013 Ilmoita asiaton viesti
    Erik Smålaner
    Participant

Softa jälleen kerran ylöstempasi salasanani joten en meinannut päästä kommentoimaan enää mutta lällällää intianpojat, täällä olen taas!

Voi että mua raivostuttaa miten hävytön toi Tuksu on! Uskovainen my ass! Käyttää hyväksi kaikkia ihmisiä niin pitkälle kuin ehtii, vie Vellin rahat ja kaikkien muidenkin jos vain antaa pikkusormen niin Tuksu vie koko kropan! Ja tuo aviottoman lapsen saamisen ylpeily koko uskovaisen perheen voimin, ei mitään häpyä koko poppoolla! Sitten koko ajan leikitään niin uskovaista, että. Mä sanon että Tuksu joutuu vielä maksamaan takaisin korkojen kanssa kaiken paskan mitä on muille aiheuttanut. Oon tosi raivona, anteeksi kova kielenkäyttö, uskovainen vaikka oonkin niin ihmisten hävytön hyväksikäyttäminen, valehtelu, ylpeämielisyys ja kovuus lähimmäisiä kohtaan sekä totaalinen itsekeskeisyys saavat mut raivoihin. En olisi näin vihainen ellei Tuksu koko ajan teeskentelisi uskovaista! Saa kaikki uskovaiset näyttämään ihan kaheleilta…!

Mä luulen edelleen että se saa tytön mutta toivon että poika tulee, koska jos saa tytön niin se keskittyy vain sen pukemiseen ja kuvaamiseen. Lapsiraukka joutuu koko ajan olemaan kaikenlaisissa räteissä ja kuvattavana, poikavauva toisi Tuksulle vähän haastetta löytää ihan normaali äidinrakkaus. En tosin usko että se osaa rakastaa ketään muuta kuin itseään. Ei edes omaa lastaan. Tää on ihan sairas tilanne. Tuo koko perhe on ihan sairas.

#227014 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

MAKSAMAKKARA

#227015 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Niinpä se Tunkki kusi tämänkin jutun jonka piti olla niin salassa Kirves lehdelle. No lapsi on tyttö. Joten tätäkään ei lehdestä tarvii lukee sitten, ihan täältä Hymyn palstalta voi totuuksia käydä lukemassa 🙂 Ei pysty pitää mitään salassa. Pikkusyrra oli just samassa sanonu että saatte sit lukee lehdestä, hän ei voi nyt paljastaa. Huutonaurua vaiko itkunaurua.

#227016 Ilmoita asiaton viesti

Lehteen tulee oli Jassun ig-storyssa. Tunkki ei malttanut olla postaamatta  itsestään kuvaa missä hileet on lattialla pallon rikkomisen jälkeen. Tunkki rikkoi sopimuksen Seveni kanssa. Kukaan ei ole niin tyhmä ettei tajua kuvasta kumpi on tulossa? Tunkkihan itse kertoi tulee sinisiä hileitä jos poika ja vaaleanpunaisia jos tyttö. Vittu että tekee pahaakin ajatella viatonta vauvaa Tunkilla! ? Kyllä minä niin rukoilen ettei saa pitää tätä lasta hetkeäkään. Aamen ?

Kuva Jassun Ig-storysta

#227017 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Ja rahat sai ja tuhlasi jo ennakkoon. Tosi luotettava ämmä. Kirveslehti menee aina samaan halpaan.

Pöydällä on pinkit kukat ja lipaston päällä pinkki paperipussi tai kuori. Tyttö se on.

#227018 Ilmoita asiaton viesti

JMT: johanna_tukiainen_
    What a big blessing from God ? We’ve had great gender reveal and Babyshower party today, my sister @jasmine.tukiainen arranged just great things ✨✨ the 7-Days magazine is going to publish this event. Seiska julkaisee koko tapahtuman yksinoikeudella. He paljastavat vauvan sukupuolen ?? #genderrevealparty? #pregnancy #maternityphotography #maternityshoot #raskaus #godsgift #jumalanlahja #siunaus #blessing #giftfromgod? #18weekspregnant #may2020 #scandinavianwoman #finnishwoman??
    19 min

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,292 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 230’ is closed to new replies.