Johanna Tukiainen Vol. 231

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 231

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 838 total)
  • Author
    Aapinen
    Blocked

Ja miettikää miten se roikottaa koiriakin ni tukeeko sitten vastasyntyneen päätä

#228504 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

mhk1: Kauhea ilme sillä tuossa kuvassa jossa Jassu ”pussaa” sen mahaa. Katsokaa vielä kertaalleen, sen ilme on just sellainen ylimielinen ja vittuileva: Nyt on kaikki kateellisia. Voi puistatus potenssiin sata…
    14 Jasmina matkalla nuolemaan Tunkin kurtturuusua 20.5.2020Katoin samaa.

#228505 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Mä luulen ettei toi perverssi perhe kauhea kauaa pääse ”nauttimaan” pikkuisesta. Ruotsin lasu on käsittääkseni päihdeäitien kohdalla kauhean vapaamielinen. Ja Radi- sun juttuja on kiva lukea. Eiks tää kuitenkin ole keskustelupalsta eikä pelkkä stalkksus ja ”tosi tietoa Tuherosta” saitti. Annetaan nyt kaikille tilaa täällä. Ja mä olen ainakin välillä muistellut onia raskauksia lähinnä siksi, että on vittu vaikee tajuta miten joku voi antaa itselleen tapahtua tollasen fyysisen muutoksen. Pahoittelen jos oon ärsyttänyt sua, bNäätä kun olen.

#228508 Ilmoita asiaton viesti
    Sassesillesi
    Participant

https://www.ksml.fi/mielipide/kolumni/Pakkohoito-on-helppo-vastaus/599910

”Ruotsissa pakkohoitoon on ohjattu keskimäärin kuudennella kuukaudella.

Hoidon aloittaminen näin myöhään kielii pakkohoidon vähintäänkin osittaisesta epäonnistumisesta: lapsen vakava vahingoittaminen on jo tapahtunut, kun hoito vasta aloitetaan. Pakkohoito onkin todettu melko tehottomaksi keinoksi estää lapsen aivovaurioita, koska äiti ja sitä myötä lapsi ohjataan hoitoon liian myöhään.”

#228509 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Aamun hyvä uutinen oli mahdollisuus, että Veijo on sanonut Töölö Oceanin ranta residenssin irti. Mihinkähän nännilipasto ja muu arvokas antiikki sekä haisevat jätesäkilliset vaatetavaraa on kuskattu? Toivottavasti jätteenkäsittelylaitokselle jos oli niitä tuhoeläimiä ja ties mitä syöpäläisiä niissä. Entäpä kanakopin remontti ja loishäätö, senkinkö takia Velli on tarvinnut lainaa, ei kai se vuokranantajan tappioksi jää? Ja mitä kuuluu Vellin maksamalle puhelin liittymälle, possun käytössä edelleen?

Jos #kanakoppipois, niin onko mahdollista että muuttolintu menisi Varkauden luxushuvilalle juhannusta ja kesää viettämään? Tai siis ainakin haaveilisi siitä. Pallogrillaamaan ja lilkumaan flamingolla rantavedessä kaikkine pregnant laardeineen. Pyöriikö siellä kesäisin myös niitä muita tukiaissuvun jäseniä, eli voiko possu sitä tukikohdakseen vallata? Jos nyt Vellilä olisi poissuljettu. 2 vkon eristäytymistä ulkomailta tullessa suositellaan väkevästi, mutta kuka uskoo että pregnatti mitään ohjeistuksia noudattaa kunhan se pääsee kuukausien vahdinnan (depardieu?) vapaasti rälläämään? Ja kun järkeä on yhtä paljon kuin puisella portintolpalla. Kokkolan keikka voi myös olla tärkeä. Siihen on 2 kk aikaa. Kunpa se toteutuisi ja nähtäisiin järisyttävin lihapullatanssi ikinä!

Tuo tukiaaninen tapa leikkiä täytekakuilla on ällöttävä. Oli korona tai ei, en söisi tuommoista höngittyä kakkua. Varsinkin kun hönkijä on vielä tunnetusti erittäin epähygieeninen henkilöllö.

#228510 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Korjaus edelliseen kirjoitukseeni, TARKOITIN ETTEI ruotsin lasu ole vapaamielinen.

Joku tuttu joutui siellä pakkohoitoon ja kusessa se oli lastensuojelun kanssa – ja pitkään.. Niinku pitääkin!!!

#228511 Ilmoita asiaton viesti
    Turpea persikka
    Participant

Korjaus edelliseen kirjoitukseeni, TARKOITIN ETTEI ruotsin lasu ole vapaamielinen.

No mää aattelinki. Maa jossa lapsen päähän laitetaan kypärä suunnilleen synnärillä 😀 

#228512 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Jos Velli irtisanoisi kanakopin niin ainut peruste sille olisi kuitenkin vain vuokrata prinsessoilleen, joita siis pian on kaksin kappalein, vain isompi laatikko. Vellin riippuvuus on täällä olleiden puheiden mukaan sitä luokkaa ettei siitä selviä ilman ammattiapua. Olen joskus katsonut sarjaa ”hengenvaarallisesti lihava” ja riippuvuudet milloin mihinkin ovat aivan järkyttäviä.  Lopulta ne tuhoavat ihmisen ilman apua ja monet,vaikka apua olisi tarjolla.

#228513 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Jep, siks oikeesti ihmettelen miten saint Johanna uskaltaa suunmitella jotain ruottiseen vakituisesti muuttoa. Joko se on äärimmäisen välinpitämätön tai tyhmempi ku luulinkaan.. Tosin enpä mä kovin korkealle sitä aiemminkaan ole noteerannut. Lapsi lähtee synnäriltä…

#228514 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Kauankohan tuo raskausleikki vielä kestää? Millainen tulee olemaan leikin loppu? Ihmettelen vain!

En tule tuomaan tänne palstalle yhtään faktaa, koska minulla ei ole mitään yhteyksiä Tukkatakkuun, kunhan vain huvin ja lustin vuoksi käyn täällä äimistelemässä uusia juonenkäänteitä.

#228515 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Jaa-a ei ole kolmen hengen palaverin jälkeen hehkuteltu ultria eikä mammamorskia tai hoitajia jotka perään soittelevat ja huolehtivat. Ehkä ensiviikolla, nyt kun odottaja on ollut kyllikseen parrasvaloissa.

En ymmärrä miten keski-ikäinen ihminen on paperisilpusta niin ihastuksissaan, että toisen pitää sitä vielä lattialta kerätä uudestaan päälle puhallettavaksi.

#228516 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Loinenhan on henkisesti jäänyt lapsen tasolle, sehän käyttäytyy kuin uhmakas pikkulapsi, sillä kun ei ole koskaan ollut vastuuta mistään, kaikki on eteen kannettu. Nähtäväksi jää, että muuttaako äitiys sitä yhtään, nythän se ei vielä tiedä mitä se vastasyntyneen hoito vaatii, se ilmeisemmin kuvittelee sen nukeksi jota puetaan hörssyihin ja kuljetaan pitkin ja poikin sitä näyttelemässä. Mutta entäs sitten jos se lapsen ulkonäkö ei vastaakaan loisen odotuksia, mitä se tekee silloin, pitääkö pimennossa ja sanoo suojelevansa sitä julkisuudelta. Voi lapsiparkaa mihin syntyy, uusavuttoman mielenterveysongelmista kärsivän hoteisiin, ei ole ressukan tulevaisuus kovin hyvä.

Se olisikin hyvä jos lälly olisi laittanut kanakopin pois, niin loisen pitäisi suomeen tullessa joko mennä lällylään tai varkauteen mökille, missä se ei periaatteessa viihdy yhtään.

Mutta muuten loinen kun sanoi, että koristelut oli kultaa ja valkoista ja että hänkin oli siksi pukeutunut kullanväriseen asuun, minusta se kyllä kuvissa näyttää lähinnä beessiltä/hopealta vai valehteleeko näädän silmäni.

#228517 Ilmoita asiaton viesti

Montako päivää seiska meinaa nyt hehkuttaa tuksun beibibileillä?

#228518 Ilmoita asiaton viesti

Jättivauva ja sen julkkisvanhemmat

#228519 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Pippelipapan paita:)

Suoraan paketista rullattu päälle:) On kyllä glamourrrrrr.!

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 838 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 231’ is closed to new replies.