Johanna Tukiainen Vol. 231

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 231

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 838 total)
  • Author

En usko tiineyteen, vaikka balkaninmakkaraa saikin. Vedättää isosti.

#228904 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Vähiin käyvät

Seiska on hätäytynyt taas Tunkkiin, ja Lahtonen nokittaa Kaalinaisella ja Kurhisella. Eikö siitä ”suosikkilaulajatähti” Enzo Pulkkisesta saisi mitään irti?

#228905 Ilmoita asiaton viesti

JMT: johanna_tukiainen_
    ???✨✨ Laitetaan tähän vielä parin vk takainen kuva sukupuolen paljast. juhlista. Tiedän että Babyshower on erikseen mutta nyt korona aikana ajattelimme yhdistää kyseiset juhlat keskenään. En tosin tiedä jos Suomessa järjest. vielä jotain. Luin vasta nyt uusimman Seiskan niin laitan siitä myös pari kommenttia, ihan hyvä juttu ?✨? en ollut tosin sanonut että ”usko on lasta tärkeämpää” se kuulostaa oudolle, eihän uskoontulo ja vauvan saaminen ole verrannollisia. Sanoin että ”vauva on Jumalan suuri lahja” ja siitä puhuin että arvomaailmassani uskoni Jeesukseen on nro yksi. Ei se sinällään ole verrannol.mihinkään. Ihmisen pelastuminen taivaaseen, ei sitä voi asettaa muiden asioiden kanssa rinnakkain. Otetaan nyt kuitenkin huomioon että kysees. on maallinen lehti ja ei-uskovat toimittajat niin minusta juttu oli hyvä. Juhlissa oli useita muita ihmisiä myös mutta lehti oli tehnyt niinkuin sovittiin että muita ei kuvattu kuin perheem.jäseniä. Kuvat myös tekivät kauhean massiivisen näköiseksi, sen huomasi kuvasta jossa olen vanhempieni kanssa. Mutta ei se ollut mikään yllätys, olen nähnyt vuodesta 2008 asti miten lehdet vääristelee sitä miltä näyttää. Raskauden takia (nyt olen 19 vk:lla eli puolessa välissä jo) niin tottakai vatsa kasvaa, lisäksi rinnat on kasvaneet niin suureksi että eivät mahdu enää mihinkään edel.rintaliiviin. Kaikki on ihan normaalia ?? lehtikuvat vääristää tosin se on ikävää ettei lukijat sitä usein tiedä. Eivätkä tiedä miten juttuja kärjistetään ja muutetaan. Pointtini nimestä ei ollut edesmen.sisareni vaan etunimeksi tulee raamatul.kaunis nimi jonka merkitys on Jumalasta. Julia kunniaksi olen tällä hetkellä ajatellut joko toisen tai sekä toisen että kolman.nimen. Nekään eivät ole vielä täysin varmoja. Kun minulta kysyttiin mielipidettä korona asiasta niin olin muotoillut sen ihan hyvin. Uskonasioista ei voi Seiskalle alkaa puhumaan, pitäisi olla eri media sitä varten. Minulla on hyvin herkkä mieli, niin olen yllättävän hyvin selvinnyt ja jaksanut näiden vaikeiden kuukausien aikana (Koronan takia) mutta en olisi jaksanut yksin Helsingissä, maailman tilanteen takia lähdin Ruotsiin. #momtobe2020 #momtobe #itsagirl? #genderrevealparty?

#228906 Ilmoita asiaton viesti

Mamman luona vieläkin pihassa istuskelee vai kenen koti kyseessä? Tossa on laattoja ja pienissä klipeissä eilen näkyi Tuheron päällä ne iankaikkiset leoparduu koti housut maha paljaana tepasteli. Tällä laulajalla on ainakin ääntä mitä kehtaa julkisesti esitellä.

https://aijaa.com/9tp2v2

#228907 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Juu juu, niin taas oli rumia kuvia kauniista printsestasta. Seli seli ja seli.

#228908 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Minullanikin on hyvin herkkä mieli ja olen nauranut itseni tärviölle taas Tuhnun höpötyksiä..

#228909 Ilmoita asiaton viesti

Lehdet vääristelee massiivisen näköiseksi ? tulihan se sieltä. Ammattilaisilla on ammattilaisen kamerat ja vehkeet. Videoissa esiintyi ehta ihraeukko ihan itse. Tuksu ei nyt päässyt muokkaamaan kuvia itse ?

Kieron ihmisen kannattaa tippua sieltä pilven reunalta, katsomaan peiliin.

#228910 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Blocked

No ei ne rinnat kyllä tuossa vaiheessa raskautta kasva. Vasta kun maidontulo alkaa kunnolla voi sanoa että rinnat merkittävästi suurenee. Ja tuksulla nuo näyttävät vain laskeutuvan.

#228911 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Tukiaanisessa maailmassa suoraan pakasta päälle vedetty paita on merkki äveriäisyydestä: katsokaa pappalle on ostettu uusi paita sukupuolenpaljastusjuhliin. Jokuhan voisi luulla, että paita on kertaalleen käytetty ja pesty. Pois se meistä, olemmehan Tukiaisia.

Moiset juhlat ovat tukiaanisesti myös kovin monimerkityksiset. Tuksuhan on niitä viettänyt jo vuosikausia säännöllisesti. Lehdissäkin on juhlintaa esitelty. Ei siis tälle porukalle mitään ainutlaatuista tai uutta.

Minusta Mehmun metsästys on oiva esimerkki siitä, miten internets-aikana voi seurata ihmisen tekemisiä ja olemisia ihan pelkästään julkisia tietoja ja päivityksiä seuraamalla. Ei siinä mitään laitonta ole. Nimiä ei kuitenkaan kannata alkaa julkaisemaan oletusten perusteella. Että anna palaa vain Tuohis.

Joo, raskaus on Tunkille samanlainen kliimaksi kuin häät. Äitiydellä ja avioliitolla ei ole merkitystä. Vain se, että saa paistatella huomion keskipisteenä, on merkityksellistä.

Minkähänlaiset ovat Tunkin kasvatusperiaatteet? Vai herrako se saa tästäkin tyttärestä huolen pitää?

Kummallista muuten, että lehtikuvissa muut eivät leviä paitsi TunksTunks. Luulisi, että suhteessa kokoero kuitenkin pysyy. Herhiläinen näyttää ihan normaalikokoiselta.

#228912 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Jos lapsi jää Tunkin hoidettavaksi, niin se on herran hallussa hyvin nopeaan… ⚰

#228913 Ilmoita asiaton viesti

Kuvat myös tekivät kauhean massiivisen näköiseksi, sen huomasi kuvasta jossa olen vanhempieni kanssa. Mutta ei se ollut mikään yllätys, olen nähnyt vuodesta 2008 asti miten lehdet vääristelee sitä miltä näyttää. Raskauden takia (nyt olen 19 vk:lla eli puolessa välissä jo) niin tottakai vatsa kasvaa, lisäksi rinnat on kasvaneet niin suureksi että eivät mahdu enää mihinkään edel.rintaliiviin. Kaikki on ihan normaalia ?? lehtikuvat vääristää tosin se on ikävää ettei lukijat

Kuvat ottanut valokuvaaja ei muokannut kuvia. Olisiko pitänyt muokata, että olisit näyttänyt hoikemmalta ja kauniimmalta? Rintasi eivät ole kasvaneet, mutta ne ovat liian veltot ja valuvat, varsinkaan kun et aina käytä rintaliivejä. Juu…uskotaan lehtikuvien vääristävän. Miksi et tarjonnut heille kauniimpia kuviasi? Kukaan ei olisi uskonut sinua. Aika moni on nähnyt sinut luonnossa ja totuus on, että ihosi ei ole kuulas eikä sinulla ole kauniita, suuria silmiä. Sinulla on kaksoisleuka ja rasvainen iho.

Kunpa joskus osaisit myöntää tosiasiat. ”Totuus ei pala tulessakaan.” Kuvaajalla oli hyvä järjestelmäkamera. Kuvat ovat Sevenin tasoa, samoin juttu. Soita Hesarin toimitukseen ja pyydä tekemään 20 sivun juttu kuukausiliitteeseen. Olet säälittävä kun selität mustankin valkoiseksi. Hesari julkaisee kuvasi etusivulla n. 30.000 eurolla.

#228914 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Minäni ja minäni. Se nyt tässä on tärkeetä miltä minäni näyttää ja kaunistella minäni juttuja. Ihan sama vaikka Porkkanalla on paita rypyssä ja laskoksilla.

#228916 Ilmoita asiaton viesti

Miksi minäNI ei ollutkaan kuvissa minäNI. Vaikka Angelika-kaunotar. Olisi tehnyt sopparin muuntaumis-leikistä. Kun tuntuu muutenkin leikkivän elämällä.

#228917 Ilmoita asiaton viesti
    Jp2
    Participant

”Kuvat myös tekivät kauhean massiivisen näköiseksi, sen huomasi kuvasta jossa olen vanhempieni kanssa. Mutta ei se ollut mikään yllätys, olen nähnyt vuodesta 2008 asti miten lehdet vääristelee sitä miltä näyttää. ”

Kyllä näin on ja aamen. Ainoastaan Tuksun kohdalla käytetään kateellisten kalansilmäobjektiivia joka inhottavasti turvottaa talipallomme väärän näköiseksi. Onneksi hän kuitenkin omissa kuvissaan on aina vain kurvikas kaunotar. Tissitkin lotkottaa navassa vain siksi etteivät vanhat rintaliivit mahdu enään muodokkaalle neitsyt äidille. 

#228919 Ilmoita asiaton viesti

Tekeekö Paxu nyt rikosilmoituksen Sevenistä? Lehti on julkaissut kuvia joita ei ole käsitelty ja muokattu. Nyt ehdottomasti miljoonakorvaus Seveniltä. Olet vaahdonnut vuosikausia korvauksia Myhyltä ja Alibilta, mutta et ole vieläkään onnistunut saamaan euroakaan. Lehdillä on paremmat tuomarit kuin sinulla. Mikä ihmeen taikapeili sinulla on, kun näet itsesi kauniina, hyväkuntoisena ja hoikkana?

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 838 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 231’ is closed to new replies.