Johanna Tukiainen Vol. 231

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 231

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 838 total)
  • Author
    Koiran kosto
    Participant

Näen jo mielessäni erään tantan leuparduu-housuissaan marssivan päättäväisesti upeasti laulavan naisen luo, tempaisevan tältä mikrofonin ja aloittaen shoen (20 min minä minä spiikin jälkeen). Tanner tömisee ja pöllyää dualipan tahtiin. Siinä ei paljoa Depardieun estelyt auta?

#228923 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Kun asuin USA:ssa viime vuonna, asunnossani oli hoikentava peili. En kylläkään nähnyt mitään järkeä kyseisessä kapineessa.

Totuus ei pala tulessakaan.

#228930 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Joo, kauniin motjerin puutarhassa siinä istuskellaan leoparduu kalsareissa ja kuunnellaan Somewhere over the rainbowta. Sama pöytä ja samat orvokit kuin eilenkin. Voin vain kuvitella kuinka possu mielessään eläytyy tuon upeaäänisen naisen tilalle. Kannattaisi tosiaan mennä vaatimaan mikki että saisi esittää Apeman kihlatulleen hänen nimikkobiisinsä. Tai hei johannan. Yleisö olisi haltioissaan siitä performanssista. Lihapullatanssin päivitetty ja kansainvälinen swedish meatball dance versio olisi myös valtava hitti.

#228931 Ilmoita asiaton viesti
    Jp2
    Participant

”Minulla on hyvin herkkä mieli, niin olen yllättävän hyvin selvinnyt ja jaksanut näiden vaikeiden kuukausien aikana (Koronan takia) mutta en olisi jaksanut yksin Helsingissä, maailman tilanteen takia lähdin Ruotsiin.”

Ei Punkerolla ole herkkä mieli. Heikkomielinen hän on kyllä. Ja todellakin yllättävän hyvin on jaksanut olla äitinsä ja siskonsa passattavana. Selvinnyt tuskin on kokoaikana kertaakaan, koska ei ole päihteetöntä päivää nähnyt. Ja aivan kuten hän itse mainitsee niin yksinäinenhän Punkero on Hellsingissä, koska kukaan ei jaksa narsistia. Ilman ystäviä olo on aika orpoa.

#228933 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Normimeininkiä

Hilkka Sirviö:

Kun asuin USA:ssa viime vuonna, asunnossani oli hoikentava peili. En kylläkään nähnyt mitään järkeä kyseisessä kapineessa.

Ei ole ihme maassa jossa autojen taustapeileissäkin pitää mainita että näkymä ei ole ihan yksi yhteen todellisuuden kanssa:

#228941 Ilmoita asiaton viesti

Kumma kun Paxu ei kertonut Sevenille uusista biiseistä jotka on tarkoitus purkittaa. Kaksi englanninkielistä, kaksi ruotsinkielistä ja kaksi suomenkielistä biisiä joissa on hyvin koskettavat sanat. Gospelia on myös luvassa. Purkittaako Paxu nämä Stokiksessa vai Helsingissä?

#228942 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

KAIKILLE joille tehdään sektio(keisarileikkaus) asennetaan automaattisesti salaa mikrosiru, katsokaa vaikka Jenkkiläisiä YouTube kanavia!

#228944 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Vittu mitä PASKAA se taas vääntää, kuvat on totuudenmukaisia, juuri tuollaiselta näytät, luonnossa vielä järkymmältä. Tunkki käynyt taas palstalla lukemassa. Ja mitä ihmettä se inisee että hyvin jaksanut korona ajan, eihän ole ees pysynyt sisällä erossa muista ihmisistä. Kyllä on taas niin paksua sontaa.

#228946 Ilmoita asiaton viesti

Vasemmalla lehtien muokkaama kuva ja oikealla luonnollinen Tuxu, vai? ”Totuus ei pala tulessakaan.”

#228947 Ilmoita asiaton viesti
    Sitätätä
    Participant

Kyllä se jasminakin turvautuu paljon filttereihin somessa, niin kuin siskonsa…

#228948 Ilmoita asiaton viesti
    MetsäTonttu
    Participant

Kyllä niin ihana seesteinen tunnelma välittyy tosta uusimmasta videosta, kun hengitystie ongelmainen koira rohisee ja läähättää vieressä. Hienoa Tuksu, kyllä susta hyvä äiti tulee.

#228952 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

No jo tuli Tukiaiselta väite. Samantapaista on luettu aiemminkin, mutta silloin asialla olivat kai ilkeät ja kateelliset näädät. Näätien kuvat oli kaikki muokattu niin, että Tukiainen näytti lihavalta.

Nyt samaan näätälaumaan on ilmeisesti liittynyt lehtikuvaaja. Eihän esimerkiksi Sara Siepin tai Sofia Belorfin kuvia ole muokattu. Tosiaan pikkusiskokin näyttää kuvissa hyvinkin solakalta. Paksuntamisfiltteri on kohdennettu salakavalasti vain artistiin!

Nuoret hoikat naiset kuvittelevat olevansa ”läskejä” ja laihduttavat niin että osa sairastuu anoreksiaan. Tukiaisen kohdalla tapahtuu jotain päinvastaista. Hän kokee olevansa ilmeisesti liikalaiha ja syö syömistään.

#228956 Ilmoita asiaton viesti

Yksin Helsingissä? missä ovat kaikki ystävät? Laura. Velli. Vellin lompakko.

Ja tuhannet mielikuvitusystävät odottavat Tuksua Suomessa.

#228957 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Miksi mamma ja Jassu eivät näyttäneet valtavilta samoissa kuvissa?

#228961 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Tunkki 31.5.20: Kuvat myös tekivät kauhean massiivisen näköiseksi, sen huomasi kuvasta jossa olen vanhempieni kanssa.

Mutta ei se ollut mikään yllätys, olen nähnyt vuodesta 2008 asti miten lehdet vääristelee sitä miltä näyttää. Raskauden takia (nyt olen 19 vk:lla eli puolessa välissä jo) niin tottakai vatsa kasvaa, lisäksi rinnat on kasvaneet niin suureksi että eivät mahdu enää mihinkään edel.rintaliiviin. Kaikki on ihan normaalia ?? lehtikuvat vääristää tosin se on ikävää ettei lukijat sitä usein tiedä.
    20 Tukiaiset Jasminan asunnon parvekkeella 20.5.2020 Myös Pappamuratin paidan näkeminen naurattaa yhä uudelleen ?

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 838 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 231’ is closed to new replies.