Johanna Tukiainen Vol. 232

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 232

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 773 total)
  • Author
    Käpy
    Blocked

Tuon kala-aterihan Tuksu teki itselleen iltapäivällä kun jääkaapissa ollut muuta. Itse veti napaansa Tuksu ja se kalahan oli Karppi.

#229606 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tuksun omat peilinkautta otetut ”Raskaus kuvat I-Padil” joo löytyy sielt sellainekin apsi. Koko raskaus On valehtelua Tuksulta kuten muiltakin. Hehän kuvasivat ne BeybyShou juhlansakkin etukäteen, jonka sit 7lehti suostui julkaisemaan ,sairasperhe sairas Tuksu.

#229607 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Vai oliko alannut pätemään jollekin kadul ; etteks te tiädä kuka mä oon ? Kyl nyt joku on tirvauttanut , luulee minäni . Puutarhatonttu….sori jos hymyilen ääneen ? …mielikuva on tuo pusikossa persiillään ja hämillään . Ei iskenyt glamuuri hämyisel kadul  ….Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen ?? No kauniiden ihmisten Sollentuunasessa on , kun Tonttu Punanenäinen hipsii hämyssä illan lahjojaan esitellen .

#229608 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tuksu on Tyhmä eli eivieläkään ymmärrä et kaiken mikä on Somessa ON julkista, vitjat miten yksinkertaista. Mutta Tuksupa haluaa olla taas eka jolle maksetaan korvauksia hänen itsesä tekemistä rikoksista, sellainen Tuksu on ”avohoitopotilas” ja neuvolat turhaa kun ei raskautta vain normi Tuksun ruokarytmi jota nyt äiti tukee, Lihoo kuin ”Odottavaäiti” nam rahaa Lehdiltä.

#229609 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Siis Tuksu on vieläkin Äidin kotihoitajana, kaikki Kala tahi Mehmetti on menneisyytä.? Tuksu itse tekee aina niin et hidastaa aikaa ja sit kun rahat on loppu paasaa kadotuksesta. Sellainen on Tunkki Tukiainen

#229611 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Tenunenällä meni liki neljä minuuttia jauhaa ”ei shaa julkhaisthta mun kuvia jyyzyypissa” 😀

#229612 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Nyt on kyllä koomillista, paatunut taparikollinen neuvoo lakiasioissa. Älkää laittako nettiin, itse jakaa ilman lupaa somessaan sen seitsemät tissilätkäkuvat ja muut kaikki kuvat, jotkut jopa väittää otetun kotonaan. Tunkin laintuntemus ja ymmärrys on ylipäätäänkin kaksivuotiaan tasolla, onnistuihan se saamansa yp-rangaistuksenkin käsittämään voitoksi ja hyväntekeväisyystyöksi. Kun ei tajua niin ei tajua. Ai niin, tunkkia eivät koske samat lait kuin tavallisia hamraita kuolevaisia, jumalan valittu ja Yeshuan morsian. Aikanaan oli kohua, kun Norjan kruununprinssi nai vähän huonotaustaisen yh-äidin. Miksei sitten Yessekin. Siinä tapauksessa ”vähän” voidaan unohtaa.

Joko possu muutti takaisin Mehmettilästä Sinikellotielle kun pimeässä koiria ulkoiluttaa. Vai pakkasiko se taannoin t-paidan ja mekon vain päiväretkeä varten.

H&M on nättejä ja hyvän hintaisia vaatteita mutta raaskin satsata pariin kalliimpaan asuun jotka toimivat raskauden aikana

Eli et saanut kerjätyksi enempää rahaa keneltäkään. En tiedä kuka maksoi ryppymekon ja pöytäkoristeen, mutta kaivoon heitettyä rahaa se oli. Niinkuin tunkin vaatteisiin sijoitettu raha kaikki. Kertakäyttöriepuja kun ovat.

#229545 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Poistelen eilen postaamiani joista viimeiset putkahtivat palstalle vasta nyt.

#229549 Ilmoita asiaton viesti

”Muokkaan joskus hieman kuviani.”

Silmät suurenevat, leuka pienee olemattomaksi ja iho muuttuu siloiseksi. Tuossa oikeanpuoleisesta kuvasta on vaikea tunnistaa Paxun silmien väriä. Perunanenäkin muuttu pieneksi ja sieväksi. Kaksoisleuka katoaa. Otsan alue muuttuu liian suureksi. Olisi kiva nähdä tuore Paxun bikinikuva, edestä ja takaa(toivottavasti Paxu ei täytä tätä toivetta). Paxu varmaan uskoo itsekin olevansa muokattujen kuvien kaltainen. Seven tietysti muokkasi tahallaan ulkonäköä huonommaksi. Paxun kannattaa vaatia sopimus missä on sovittu, että vain Paxun muokkaamia kuvia voidaan käyttää.

#229591 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija856
    Participant

waiting a little princess, 19 weeks pregnant. My dog ? Blue (chihuahua) is really attached to me as the other ones. This romantic summer dress is from Loveshackfancy ?

Siunattu ? 19 viikolla raskautta, odotan tyttöä ? Blue chihuahua on viihtynyt mopsini kanssa Ruotsissa hyvin. Olen ihastunut romanttiseen vaatemerkkiin #loveshackfancy josta tämä #rigbydress on ✨✨

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, seisoo ja sisätila
    Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö

#229592 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija856
    Participant

#229630 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Kun julkisuuden henkilö Tunkki jotain nettiin laittaa, siellä on ja pysyy + alkaa kopioitumaan. Tämä on eräs digitaalisuuden luonnonlaeista.

#229631 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi-Aivo
    Blocked

Millainen soppari Tunkilla on Seiskan kanssa? Liekö Helsingin ulosottoviranomainen tietoinen assiista, rahan liikkeistä Aller Oy:ltä Tunkille? Pienyrittäjät, rikosuhrit, verottaja, HKL, ym. odottavat saataviaan Tunkilta…

#229632 Ilmoita asiaton viesti
    etupers
    Participant

Vedätystä – tyyny koltun alla.

#229633 Ilmoita asiaton viesti
    Helmin kyynel
    Participant

Tuohis… Jos ne korvaukset on ns ”kertaluontoisia” ja suhteellisen pieniä 500-1500/krt, ei se vouti kuule joka euron perässä juokse. Kyllä täytyy olla säännölliset tulot, ennekuin se niihin koskee. Olen itse maksanut palkastani n. 80€kk omia nuoremman minäNi rötöstelyjä ja voin kertoa sulle että viutibpaskat välittää jostain seiskan roposista. Turhaa siitä on keuhkota.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 773 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 232’ is closed to new replies.