Johanna Tukiainen Vol. 234

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 234

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,051 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 234 alkaa tästä. Muistuttaisin hyvästä nettietiketistä, eli ei:

– kotiosoitteita tai muita samankaltaisia tietoja avoimelle palstalle

– kuvia yksityishenkilöistä (vaikka julkisuudenhenkilö olisikin postannut niitä omille sivuilleen ja missä on itse)

– haukkumista (ämmä, läskikasa jne)

– alaikäisiin kohdistuvia viittauksia

Mode

#231101 Ilmoita asiaton viesti

Eka🙂

#231102 Ilmoita asiaton viesti

Ilmiselvästi Lopunajat ovat käsillä. Aika on nopeutunut, vollit ovat lyhentyneet. Glamourissakin käänteet ovat yllättäviä ja jyrkkiä.

#231103 Ilmoita asiaton viesti

Tästä oli keskustelua, JTuk 12.6. Tilasin mittatilauksena samantyyppisen käsintehdyn nuken, pitkä pinkki tukka ja ruskeat silmät. Ja hänelle tehdään kaunis pitsimekko myös 🎀 olen nyt raskaana 23 viikolla. Tunsin viime yönä jo selkeämmin kun vauva potki mahassa 🙏 hänen isällään on niin tumma tukka ja ruskeat silmät, niin ajattelin että vauva saa ne varmaan myös. Olen näillä näkymillä päättänyt myös nimen, se on super romanttinen, kaunis ja kansainvälinen.
    Nukke tilattu Englannista 12.6.2020

#231104 Ilmoita asiaton viesti

JTuk 12.6. Tämä asu on myös ostettu 1-Vuotis synttäreille jo valmiiksi. Muuten vauvan vaatteita alkaa olla nyt jo paljon, pieniä haalareita, pipoja, ja lämpimiä asuja kun kyseessä on talvivauva 🙏 äitini, joka on synnyttänyt 4 lasta on auttanut paljon ja neuvonut asioissa.

Vaikka olen jo 41 vuotias, niin monet asiat ovat minulle uusia tässä ihmeellisessä elämänvaiheessa. Vauvan isälle lapsi on myös ensimmäinen ja hän on ihan innoissaan. Hän meinasi ostaa jo Emmaljungan vaunut mutta sanoin että haluaisin mielummin Boogaboot.

Olen ajatellut opettaa vauvalle äidinkielenä suomen, mutta hän oppii toisena kielenä myös englannin. Kyseinen asu on @isabella_couture.
    Lapsen 1-vuotissynttärimekko, kuva 12.6.20

#231105 Ilmoita asiaton viesti
    Täällä Taas
    Participant

Vanha sapluuna

Olen näillä näkymillä päättänyt myös nimen, se on super romanttinen, kaunis ja kansainvälinen 😊🙏

Tuleeko tästä ”Julian viimeiset sanat” vol 2?

Mitä noihin paikannustietoihin tulee,  olen mm. Iltalehden mukaan reissannut ympäri maata, vaikka itse ja laitteeni olemme sijainneet noin neliömetrin alueella.

#231106 Ilmoita asiaton viesti

Tunkki oli Mamman ja Jasminan kanssa Blåklockevägenin patiolla nauttimassa auringosta eilen iltapäivällä. Mamma ja Jasmina olivat tehneet muuttovalmisteluja aamupäivän ajan. Tunkki Sinikellontien patiolla 12.6.20

#231107 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jos ei tuosta alcofree kuvasta tietäisi että siinä on tuksu, ihmettelisi mikä pullukka siinä juomaa hörppii. Niin turvonnut on tähti. Härregyyd mitkä käsivarret. Ja mihin moppi on häivytetty? Rotanhäntänä takana?

Jatkuukohan Sinikellotieltä ulostempautuminen tänään, tuskin tuo mustalaisleiri jolla on tukiaaniseen tyyliin joka taso romua täynnä hetkessä muuttaa pois. Saa Jassu pakkailla jätesäkin jos toisenkin.

#231108 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Men were are Paul Mehmettilä onkivapoineen ? Paniikissa paennut Balkanille 🙂

#231110 Ilmoita asiaton viesti

Paul Mehmet on onkimassa ruokaa itselleen ja pregnantille ensi viikkoa varten? 50 Mehmet kalastelee henkensä pitimiksi 8.6.20

#231117 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Nuuskamuikkunen on lähtenyt kalaan

#231118 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Kaiken tämän seurauksena olen nähnyt nyt unta Tuksusta.

Unen kohokohtana oli minun ja Johannan kisa siitä kummalla on paremmat tissit. Tuksu olisi halunnut diskata minut, koska minulla oli vaakaraidallinen t-paita ja näytin hänestä siinä liian lihavalta osallistuakseni kisaan. Kisan jälkeen vein Tuhnun hoitokotiin ja annoin Markulle talousneuvoja navetan lattialla. En tiedä, kumpi kisan voitti. Jostain syystä Jasmine ja Mehmu olivat unessa yksi ja sama henkilö, joka hengaili navetan kahvilan nurkassa pahaenteisesti mulkoillen. Enneuni?

#231119 Ilmoita asiaton viesti

Viime yön keskustelussa arveltiin, että Mehmet saattaa olla tupakkamiehiä, ja että aiemmin keväällä palstalla ollut kuva, jossa Tunkki näytti tupakoivan, olisi liittynyt Mehmetin kanssa hengailuun?

#231120 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Pauli vaan tupakoi kessua

#231121 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Mistä se kenkä nyt oikein puristaa? Minä en polta tupakkaa enkä käy kalassa.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,051 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 234’ is closed to new replies.