Johanna Tukiainen Vol. 235

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 235

Viewing 2 posts - 1,426 through 1,427 (of 1,427 total)
  • Author
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant
    #234366 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Käyttäjän johanna_tukiainen_ profiilikuva

johanna_tukiainen_
    Johanna Tukiainen keikat on sovittu: 17.7.2020 Mary’s La Favorita, Kokkola. Vedän siellä lyhyemmän setin keskittyen lauluun, juontoon ja yleisön kanssa seurusteluun. Tällaisena aikana mitä elämme, niin töitä pitää yrittää tehdä kun niitä on tarjolla 🙏 13.7 jälkeen pari muuta ravintolaa tietää myös rajoituksista enemmän ja riippuen mitä hallitus sanoo, niin esiinnyn kesän aikana vielä Seinäjoen alueella. TV:ssä on myös hyvä mainos suomalaisten yrittäjien ja artistien tukemisesta kun heillä varsinkin on erittäin vaikeaa. Ihmiselle on tärkeä tehdä työtä, edes vähän jotain (ajatellen myös sitä että olen raskaana vähän yli puolen välin 💖). Toivon todellakin että yritykset saisivat luvan avautua ilman rajoituksia. Ensi vuoden helmikuulle 14.2.2021 on sovittu Ravintola Karhunpesä, Kempele mikäli se on maailman tilanteesta johtuen mahdol.toteuttaa. Kokkolan keikalla en käytäkään Selkien mekkoa koska heidän vaatetilaukset olisivat menneet vasta syksyyn asti, niin peruutin mekon tilauksen. Mutta vaatteita mulla riittää kyllä joka lähtöön 😊💝👍🎀 edelleenkin, jopa noin 20 vuoden ajan viihdealalla työskennelleenä, kysyntää keikoilleni kyllä riittää ja ravintolat olivat esim.viime joulukuussa 2019 ihan tupaten täynnä ympäri Suomea, jossa olin esiintymässä 🙌🙂💝 ESIINTYMISTIEDUSTELUT (myös vuodelle 2021): MIAMARIJOHANNA@GMAIL.COM

Viewing 2 posts - 1,426 through 1,427 (of 1,427 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 235’ is closed to new replies.