Johanna Tukiainen Vol. 237

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 237

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 839 total)
  • Author
    Pastori
    Blocked

No Tuksu ei maksa eikä ole edes ennakkoperintärekisterissä. Joten tilaaja maksaa.

#235875 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Noi Mierdan postaamat kuvat sivulla 12…. Kattotaa Tuhvin käsiä. Ne on ihan mustat! Mitä ihmettä? Ja kuva miss poseeraa mustamekkoisen tytön kanssa – missä pötsi?

#235876 Ilmoita asiaton viesti

Thank you Mari Piilola ???? (who loves Pink too ?) for the awesome night in your restaurant, thank you for inviting me to perform! You are just really sweet person! ? It was great that you let me to evangelise and sing Christian worship songs, God Bless you!!! ???????✝️

En jaksa millään uskoa, että tuollaisiin pieniin kaljakuppiloihin mahtuu satoja ihmisiä. Keikkailu ei voi tuottaa voittoa, vaan lähinnä Jolene esiintyy itselleen. Viime vuonna selvisi, että hän on fattan asiakas. Eli viime vuoden 5-6 keikkaa eivät todellakaan olleet kannattavia. Ei voi kannattaa jos Jolene saapuu Ruotsista saakka tekemään keikkaa. Seuraava esiintyminen (show) taitaa olla syntymäpäivillä. Sinne on varmasti tulossa satoja hyviä ystäviä. Mielestäni ”evangelise” on kirjoitettu väärin. Eikös sen pitäisi olla evangelize? Olenko oikeassa vai väärässä? Täydellinen, sujuva miamisen englanti?

Mikä mahtoi olla tämän heinäkuun shown nimi? Talvella se oli Winter Wonderland. Oliko se nyt Summer Wonderland? Onneksi pinkit flamingot eivät tainneet olla mukana.

#235877 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tunkin esiintymiset menee jo säälittävyyden puolelle.

Ainoa uskonnollinen osuus shoessa oli, että asiakas lausahti  ”voi herran jumala, mikä ilmestys!”

Duh…

#235878 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Tunkkihan ei tunnetusti itse maksa matkojaan esiintymispaikoille.

#235879 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Onhan se nyt ollut tiedossa, että ei Tuksu niitä keikkoja itseään elättääkseen harrasta, koskaVelli lausahti, että Tuksu vain haluuuuuuu esiintyä, vaikka ne tuottavatkin kyseiselle aisankannattajalle tappiota.

Rehellisempi uskonnon tuputus pitäisi tapahtua ennen räkälään astumista, siinä ovenpielessä nöyrästi, eikä verhota sitä muka muka evankelioimiseen jo viinaa ostaneille,humalaisille, jotka nimenomaan ovat elinehto sille pinkistä pitävälle Piilolalle.

#235880 Ilmoita asiaton viesti

Maapalvelu tekee ensin nämä muut hommat. Hymy7+, ei tämä ole keneltäkään pois, jos ratahommien välissä ajaa Kokkolan keikalle. Jos ajaa muutenkin paljon, niin se on ninkö luonnollista puuhaa. Ja kun maksaa itse omat juttunsa eikä loki kyytejään keneltäkään muulta. Mikä tuo nyt on matka 370km suuntaansa radalta Tuksua katsomaan? Menee heittämällä.

Jokaisella saa olla oma mielipide. Minulla mielipide mahan koosta perustuu siihen, mitä näin juna-asemalla ja mitä se oli illan toisessa setissä.

Hauska ilta oli, oikein naurettavan hauska. Ei tuollaista tapaa missään normielämässä, normaalien ihmisten kanssa. Tuksu taiteilijana ja itse Tuksushoe on varmasti vertaansa vailla. Ei kenelläkään muulla ole pokkaa olla artisti ja esiintyjä vailla mitään kykyä. Tuksulla pokka pitää.

Spekua pliis: mikä oliSI motiivi feikata raskaus? Alkuraskaus ihan lihomisella ja nyt kiinalaisella irtomahalla? Kosto 14-3-4 lehdelle? Hirmu kova rahan tarve? Pyllystä oleva huumorintaju? Homma heittänytöveriksi sairaudesta johtuen?

Tuksun eilisten sanojen mukaan kirves on haastatellut ja kuvannut häntä silloin Hesassa puistossa, ne tulee ulos elokuun lopussa. Hänestä julkaistaan muutakin materiaalia by kirves silloin samaan aikaan.

#235881 Ilmoita asiaton viesti

Hirveän vaikea ajatella rapsaamista sairaasta ihmisestä. Minkälainen ihminen voi valtavalla raskausmahalla mennä yöpaidassa kekkuloimaan korkkareissa kantabaarin lattialle ilman laulutaitoa? Voi ”esiintyä” vaikka oikeesti on vain nolo.

Hänen omat sanansa olivat silkkaa fuulaa: ”Enhän minä ole oikea laulaja ja tanssija, en minä osaa oikeesti laulaa hyvin. Minä vain viihdytän teitä ja minusta itsestäni tämä esiintyminen on niin kivaa. Tykkään esiintyä.”

Tuo ei ollut sanasta sanaan sitaatti, mutta vaatimatonta ja nöyrää asiakkaiden mielistelyä yritti. Sielu on oikeesti sysimusta ja toisia kusettava, ei siihen oikein istu päälleliimattu nöyrästi ja soposti lausuttu ”toisten viihdyttäminen”! Ei ainakaan niille, jotka on livenä nähneet, mikä ”viihdyttäjä” tuo oikeesti on.

#235773 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    3 t ·

Kännykkäni käytön harjoittelua, tämä Nokia on vaan……..niin PALJON huonompi kuin Apple!!!! Mutta hyvä että on edes joku puhelin. Se Apple joka multa varastettiin suoraan käsilaukustani, keskellä päivää ratikassa, joku stalkkeri kai luuli taas, että saa myytyä lehdille mun kuva-ja videomateriaalin. Mutta sehän ei onnistu……Ainoa videomateriaali joka musta tulee, on yksinoikeudella Seiskalle. Ne videot jotka on poimittu mun Instagram sivuiltani, ovat täysin laittomasti netissä. Tuntemattomat yrittää rahastaa kustannuksellani, tarvitsen vieläkin lakimiehen kun kerran poliisit eivät tee mitään.

No…….iloisempaan aiheeseen; olen matkalla Kokkolaan pitkän tauon jälkeen Johanna Tukiainen ? Show keikalle! Vauvani oppii jo kohdussa musiikkia ??? niin……näistä tavaroistani tuolilla: ei ole vaikea arvata kuka on matkustaja! ?? KEIKKA TARJOUKSET: miamarijohanna@gmail.com ? Nyt on lyöty lukkoon Suomen itsenäisyyspäivän keikka: 5.12.2020 Ravintola Peräseinäjoki, Seinäjoki. Työtä pitää tehdä kun kerran on kysyntää ? ja artisteja pitää suosia tällaisina vaikeina aikoina!!!

#235774 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Viimeisin postaus

Johanna Mia Tukiainen
    1 t ·

??? Showtime makeup starts to be ready ? I used MAC, Nyx, L’Oreal and going to have some sparkling on the cheeks and eyes by Gaya mineral cosmetics, Israel. One of my professions is make-up artist so I can change styles quite fast. Pink is still my favorite, even that I tried several different colors ?? Blue eyeliner looks good now in the summer ?

The Cross earrings are by Snö of Sweden, the cute bow necklace ? is by Swarovski and nails by Pinky Nails, Helsinki

??? Showtimeikki alkaa olla valmis ? Käytin MACia, Nyxiä, L ’ Orealia ja tulossa kimaltavaa poskille ja silmille Gaya mineraalikosmetiikan, Israelin toimesta. Yksi ammateistani on meikkitaiteilija, jotta voin vaihtaa tyyliä melko nopeasti. Vaaleanpunainen on edelleen suosikkini, vaikka kokeilin useita eri värejä ?? Sininen rajaus näyttää hyvältä nyt kesällä ?

Cross-korvakorut ovat Snö of Sweden, söpö rusettikaulakoru ? on Swarovskin ja kynnet Pinky Nails, Helsinki
      ·
    Arvioi käännös

#235848 Ilmoita asiaton viesti
    Mäntynäätä
    Participant
    #235850 Ilmoita asiaton viesti
    Mäntynäätä
    Participant

Kiitos Yeshua, viestiNI tulivat läpi!

#235900 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Maapalvelunneiti , jos otetaan huomioon Tuksun luonne ja menneisyys niin raskauden feikkaaminen olisi siis ihan normaalia toimintaa tuksuaanisesti.

Minä en pysty ottamaan kantaa Tuksun raskauden todenperäisyyteen kun en ole päätähtöstä itse nähnyt mutta kuten samoin Tuksun tavat huomioonottaen raskaus voisi yhtä hyvin olla feikkiä kuin tottakin , onhan sitä lasta rukoiltu vuosikausia. Mutta en myöskään näin ollen voi kiistää silminnäkijöiden havaintoja ulkoisesta habituksesta kun en itse paikalla ole.

#235901 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Tattari
    Participant

Onhan se vaaaaannnn niiiinnn….

daria:

Kännykkäni käytön harjoittelua, tämä Nokia on vaan……..niin PALJON huonompi kuin Apple!!!! Mutta hyvä että on edes joku puhelin. Se Apple joka multa varastettiin suoraan käsilaukustani, keskellä päivää ratikassa, joku stalkkeri kai luuli taas, että saa myytyä lehdille mun kuva-ja videomateriaalin. Mutta sehän ei onnistu……

Mikähän NOKIA sillä mahtaa olla. Minä kun yritin olla isäm_maallinen ja ostin Lumian kymmenen tuuman tabletin, loppui NOKIAn käyttö siihen. Käyttöjärjestelmä oli Windows 8.1 ja mobiilisovelluksia ei löytynyt mistään. Pian sen jälkeen Microsoft lopettikin koko puhelintuotannon. Nyt on niitä retrohenkisiä nokioita, mutta minua ei petetä kun kerran.

PS. Jos joku varastaisi Tunkin puhelimen tuossa pergamentin kuvailemassa tarkoituksessa, niin syyntakeettomuus pelastaisi rosvon tuomiolta.

#235902 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Shoen nimi olis voinu olla Pujamashoe. Tai Pyjamashoe.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 839 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 237’ is closed to new replies.