Johanna Tukiainen Vol. 238

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 238

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,038 total)
  • Author
    Vesikko
    Participant

Luulis tulevan ihan kaamea ähky moisesta annoksesta, jos vaavin koko on tuota luokkaa niin luulis ettei vatsaankaan enää ihan niin paljon murkinaa mahdu. Ja on kyllä aneemisen näköistä kastiketta taas. Osaiskohan se tehdä spaghetti bolognesen pussista? Siihen sopii herkkusienet ja parmesaani.

#236863 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Siis onko tossa vain jauhelihaa keitettyjen linguine pasta nuudelien päällä? Miten kukaan pystyy syömään ilman pastakastiketta???

Olis mielenkiintoista nähdä, miten Johanna tällä hetkellä käyttäytyy mehukatin seurassa.

Jaksaako se vielä esittää hyväsydämistä, väärinymmärrettyä, sekä sisäisesti että ulkoisesti kaunista luonnonlasta vai onko todellinen luonne alkanut näkyä sillon tällöin kun pokka pettää?

#236864 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Syödä saa jos kuluttaa eli paljon liikkuva vaikka urheilija vois tuon mätön vetää kun pitää tempoa tuhansia kaloreita ja hiilihydraatteja, tosin urheilijat vetää siihen päälle myös ne kasvikset. Tavallisen ihmisen, joka ei liiku, annokseksi tuossa on jo puolet päivän tarpeesta vaikka olis kuinka raskaana.

#236865 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksun kokkauskuvaan että tyypillistä opiskelijaruokaa, halpaa ja täyttävää mutta ei juurikaan ravintoarvoja. Annoksen hinta alle euron, noin 50-60 senttiä. Rahat mieluummin rihkamaan, viinaan ja ryysyihin kun terveelliseen ruokavalioon edes raskausaikana.  Jos Tuksu on oikeasti raskaana,vauvan kehitys kärsii ja voi jopa syntyä aliravittuna tai kuolla aliravitsemukseen. Kun itsestään ei osaa pitää huolta kuinka sitten lapsesta? Uskon että Tuksun vauva otetaan huostaan jo heti syntymän jälkeen, jos raskaana. Ruotsissa lastensuojelu toimii melkolailla samoin kun Suomessa Epäsäännöllinen elämä ja tulevaisuus ei näytä lapsen kannalta hyvältä missään muodossa 🙁

#236866 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Paulin on pakko olla pikku tuiskeessa koko ajan että kestää tuota pregnetprinsessaa😂😂😂

#236867 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Minusta oli huvittavaa, että siinä Albertinkadun asunnon pakkohäätöjutussa Johanna sanoi, että mielestään hänen tulisi saada osa asunnon myyntihinnasta.

Eli Mikan tulisi maksaa Johannalle siitä, että tämä asui sen asunnossa.

Sai ILMAISEKSI asua siinä asunnossa lukuisia vuosia ja tuhosi kämpän. Jos joku oli jollekin velkaa niin se on kyllä tuksu sille exälleen.

#236868 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Pålilla on valkkarinkukertavaa lasissa. Varmaan menee paremmin alas non-alcoholiccina tuo hieno kokkaus makuineen ja iltalialaistyylisen (osaahan hän vähän espanjaa) jauheliha-herkkusieni-linguini -aterian loihtineen isonitriilin (eli päätähteen) tuoksuineen. Annokset suorastaan hehkuvat yläluokkaista, tukholmalaista uutta sivua elämäNikirjassa. Tästä saamme lukea ensi maanantaina.

Onkohan tuhansien eurojen Villeroy&Boch -astiasto jo purettu muuttolaatikoista?

#236874 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Jos kolmannella lautasella on parmesania, niin kovin on isoa ja klimppistä.

#236876 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jos kolmannella lautasella on parmesania, niin kovin on isoa ja klimppistä.

Ihan niinkuin raastajansakin.

Valtaisat on mätöt. Uskomaton että varreltaan varsin mitätön naisihminen joka ei liiku syö saman  verran tai enemmän kuin parimetrinen miehenkorsto. . Ei kyllä syntymätön lapsraukka kummoisia eväitä elämäänsä saa, ties millainen vauvanrääpäle sieltä syntyy. Kauden kasvikset on ihanimmillaan, toripöydät notkuu. Johki kokkaa halpaa jauhelihaa ja makaronia. Mikäs siinä, saahan niistä monenlaista hyvää, perinteiseen tapaan vaan tuksun kokkaamiset näyttävät harmaalta puurolta. Kohta syödään ulkona. Pauli tahtoo parempaa ruokaa.

#236877 Ilmoita asiaton viesti

Tämä on yhtä jännittävää kuin joulupukin odottaminen lapsena. En usko albaanipakolaisen kärkkyvän oleskelu-tai työlupaa. Jos hän tuli ex-Jugoslaviasta pakolaisena sisällissodan aikana, niin hän on jo kaikki lupansa saanut. Mieshän asui kuulemma jo Englannissa. Lähtenyt ehkä Ruotsiin parempien sosiaalietujen vuoksi? Paxu on jaksanut olla ihmeen rauhallinen. Uutta avokkia ei ole vielä haukuttu impoksi, jumalattomaksi pedoksi joka yrittää vain hyötyä taloudellisesti ”rikkaan” Jolenen miljoonista. Miljoonat suomalaiset ihailijat ovat jääneet itkemään tänne ”Baltic Oceanin” itäpuolelle kun rouva haluaa synnyttää jumalallisen raskauden tuloksen Ruotsissa. Koska Pool tajuaa tilanteen? Hänen lemmittynsä onkin tuurijuoppo mt-potilas jolla on velkaa vaikka muille jakaa, mutta ei muuta omaisuutta kuin rikosrekisteri ja tuulen huuhtoma perce. Useita säkillisiä likaisia vaatteita joita Veijo-rakas osti Kiina-kaupoista.

Kumma kun mamma ja pappa eivät ole tulleet kyläilemään nuoren parin luokse. Koska on tupaantulijaiset ja montako sataa hyvää ystävää on tulossa juhlimaan ja tuomaan lahjoja?

#236878 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

”Kohta syödään ulkona. Pauli tahtoo parempaa ruokaa.”

”Koska on tupaantulijaiset ja montako sataa hyvää ystävää on tulossa juhlimaan ja tuomaan lahjoja?”

Kiitos näistä, tuli hymy.

#236879 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Vanhoja, oi vanhoja. Yritin löytää sen että ”kun mä HALUUN sen possun!!!!”

NÄMÄ OVAT VANHOJA. EIVÄT OLE UUSIA SPEKUJA. TOISTAN. EI UUSI. KYLLÄ VANHA.

ulia Tuk

no hankitaan sulle se possu, mutta sä et saa MISSÄÄN mainita siitä ja joku muu saa kokonaan hakea sen omiin nimiinsä, niinkuin anniina teki bonzon kanssa

mut ekaan kolmeen kuukauteen et saa mainita siitä

ohanna Mia Mari

2013/10/24 09:20 IP hanna Mia Mari T

TÄÄ MAA ON IHAN VITUN PERSEESTÄ!!!!!!

MÄ VIHAAN NÄITÄ IHMISIÄ!!!!!!

VETTÄ VAAN TIHKU, KAIKKI ON HARMAATA, MUA KYYLÄTÄÄN IHAN KUIN EI OLISI AIEMMIN IHMISTÄ NÄHTY!!!!!!!

2013/10/24 09:21 IP

ulia Tuk

mä en ikinä olisi saanut bonzoa ainakaan siltä myyjältä ilman anniinaa

2013/10/24 09:22 IP

Johanna

NO EI TUNNISTANUT MUA KUN KÄVIN KATSOMASSA SITÄ POSSUA!!!!

Mutta joku nainen oli ilmoittanut jälkikäteen kuka olen ja mulle ei saa myydä mitään!!!!!!!

Julia

ok

mxx se oli

Johanna Mia Mari Tukiainen

MIKÄ VITUN HULLU SE Mxx Oxxxxx ON???????????????????????????+

Julia Tukiainen

Julia Tukiainen

mutta nyt kun hankit sen uudelleen ÄLÄ PUHU SIITÄ MISSÄÄN

2013/10/24 09:23 IP

EN OLE KOSKAAN TEHNYT SILLE PASKAKASALLE YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!

Se on tienannut mun kustannuksella hirveät rahat!!!!!

Julia Tukiainen

Julia Tukiainen

monet naisetkin esin se kusipää xxxx on ihan hiljaa lapsestaan

ole sä hiljaa possustasi

no niin mäkin oon ollut hiljaa siitä possusta!!!!!!

ja se omistaja nimeltä Paul on tosi kiltti ja mukavan tuntuinen!

ja se soitti mulle tänään ja sanoi, että nyt se harkitsee kuulemma asiaa

jos kauppakirjat laitetaan jonkun toisen nimiin kuin mun

Julia Tukiainen

2013/10/24 09:25 IP

Julia Tukiainen

ok, no niinhän se pitäisi tehdä

2013/10/24 09:25 IP

mä laitoin sille just pitkän emailin

mun kasvoihin on tullut psoriasis

loppu.

#236880 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Ei saa syödä viälä !

Kuinkahan kauan Pawl Parka Mehmettiläinen joutuu odottamaan syömisen alkamista 🤔 Pitää ottaa ensin omatekemäst mössöannoksest kymmenen kuvaa , jos joku onnistuisi . No , Pawlil tuskin on vesi kielel , ett helppo odotella . Tuo koiranoksennus tuskin on kylmänä sen pahempaa , kuin lämpimänä . Voi oppii suamenkiältäkin yllättäin . Eka lause ; onks pakko syädä jos ei taho . On kyl joo paskaa safkaa . Noil eväil tankki on rakentanut sellaisen ihraverkostoNI , ett laihduttaminen tuskin onnistuu tulevaisuudessaKAAN . Tulee mieleeNI linnuille ostettu tali . Sill erotuksel , ett matamin kehossa on sitä kudosretkuu , löysää rasvatäytettä ja nestettä .

Tuleekohan Pawl Mehmettiläinen kulttuurist , jossa naisen pyöreys on vaurauden merkki ? No , aika stanan paljosti paskaa haukkaa . Joka tapauksessa och varje situation – or hau seis svenssons ?

#236881 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

ja se omistaja nimeltä Paul on tosi kiltti ja mukavan tuntuinen!

#236882 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Onko noista Julian ja Johannan vuodetuista keskusteluista jossain olemassa kollaasi? Olisi hauska lukea ne kaikki

Dumb And Dumber

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,038 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 238’ is closed to new replies.