Johanna Tukiainen Vol. 238

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 238

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,047 total)
  • Author

Ei käy järkeen.

Tuksu on rokotevastainen, mutta lääketiede kelpaa mm. napsuja vetelee ailahtelevaan päähänsä ja haluaa sektion.

Eikö synnytys onnistu ihan vaan pyhällä öljyllä, tulee liukkaasti ulos. Sillähän Tuksu korjaa kaiken.

#236948 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkin käsitys synnyttämisestä pohjautuu Angelica elokuviin ja ylläkuvatunlaiseen Hollywood yms. höttöön. Kamalasti huutoa ja ähellystä, dramaattisia tilanteita, ja tuloksena nätti siloposkinen vauva, ei sellainen punainen kurttunaama. Sektion se kuvittelee olevan tuollainen barbiemainen, vetskari auki, vauva ulos, vetskari kiinni ja eikun dotherille tutua ja pupunkorvia pukemaan ja kuvaamaan ja filtteröimään kuvia mieleisekseen. Vauva pitäisi syöttää jne, mutta tärkeimmät asiat ensin.

Vähän mietin sitä kauniin motjerin neuvomistakin. Kun en usko että narsku kenenkään neuvoja kuuntelee, sehän osaa kaiken niin että muut itkevät sitä kehuen posket valuen. Sektion se kuvittelee tilaavansa kuten herkkusieni beikkön pasta annoksen ravintolassa, tyyliin asiakas tilaa ja saa mitä tilaa. Ei ole kai ihme jos se tömähtää lokakuussa sinne synnärille tutu lapsivesistä märkänä, polkee töppöjalkaa ja vaatii sektiota. Ne siellä sitten ihmettelevät että mikä tämä synnyttävä elefantti on, josta ei löydy minkäänlaista ennakkotietoa mistään.

#236949 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija878
    Participant

Höpä höpö, Pastori, repeämät kyllä paranevat  ja monesta tulee jopa ns. ”tiukempi”, jos alkaa synnyttämisen jälkeen treenaamaan lihaksiaan ja ei ole sitä aiemmin pahemmin tehnyt.

#236950 Ilmoita asiaton viesti

Treenaamaan lihaksiaan 🤣🤣🤣taas kaksi asiaa, jotka eivät sovi Tuksuun.

#236951 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Jos sulkijalihas ottaa osumaa, ei se siitä ainakaan ”tiukennu”.

#236939 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

LOKAKUULTA 2019

Mun omaelämäkerta kirjasta tulee UPEA!!! 🙂 Olisi hyvä saada tähän puhtaaksi kirjoittaja! Käyn läpi joitakin juttuja, jotka olin jo unohtanut, sellaisia huvittavia asioita myös; kuinka riisuuduin kokonaan alasti Auroran sairaalassa ja tein ”protestin” että potilaat pitää vapauttaa ja sitten vasta pukeudun, hahahahaha………….Siis oon ainakin varsinainen persoona! Ja nyt juuri vähän aikaa sitten Hartmannin sairaalassa oli hypellyt sängyn kaiteen yli ja huutanut kaikkea, ja sairaanhoitajat tuli sanoo ”Nyt loppui tämä pelleily” (mikä itseasiassa ei ollut mitään pelleilyä) ja vaadin nestemäistä diapamia; jota onneksi sain niin paljon kuin lähti…….heheheh……….puhuin kielillä välillä ja joka sairaanhoitaja kommentoi ”nyt ei kyllä hyvältä kuulosta, tämä potilas on todella sairas” hahahahaha; kun uskovat tietää kyllä että kielilläpuhuminen on Paavalin ilmoittama armolahja. Yksi sairaanhoitaja kysyi nyt Syyskuussa, että ”mitkä on lähiaikojen suunnitelmat” ja sanoin että ”lähden Egyptiin.” Hän pyöritteli silmiään (siis hahahahahaha, ei uskonut yhtään mitään) no joo……..nämä ovat vakavia asioita mutta välillä huumori on tarpeen.

Olen tällainen yöihminen, saan eniten aikaiseksi yöllä, niin laadin kirjaani myös iltaisin ja öisin. Ja tähän aikaan valvoo mun uskovat kaverit Jenkeissä ja muualla maailmalla, joiden kanssa on mielenkiintoisia keskusteluja! 🙂 I am writing a book of my life; this will be great book! 🙂 Please pray for this project, it is really important!

Ja tämmöinen ihminen saa kohta vauvan hoidettavakseen..

#236953 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija878
    Participant

Pinkki balleriina, 

Heh, joo, Tuksuun ei ehkä sovi tämä kun mitään ei viitsi tehdä minkään eteen mutta noin normaaleilla ihmisillä. 🙂

#236954 Ilmoita asiaton viesti

… heheheh………. puhuin kielillä välillä ja joka sairaanhoitaja kommentoi ”nyt ei kyllä hyvältä kuulosta, tämä potilas on todella sairas” hahahahaha; kun uskovat tietää kyllä että kielilläpuhuminen on Paavalin ilmoittama armolahja… (JTuk)

Voe Mehmet Pålåinen -parka! Run!

#236955 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Vai on hulluus tunkista persoonallista 😀

#236956 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Tattari
    Participant

Ha ha hahahaaaaa!!!111!!!

Minä olen ollut alastonna sairaalassa monta kertaa mutta koskaan ei ole pidetty varsinaisena persoonana. Oikeastaan pari kertaa on huonetoverina ollut romanihenkilö joka ei talon kledjuja pukenut. Jotakin kertoo hoitajien ammattitaidosta että eivät edes tällaisten persoonien vuoksi kulmakarvojaan kohotelleet. Miten lie hoitaneet asian leikkurissa.

#236957 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Jos sulkijalihas ottaa osumaa, ei se siitä ainakaan ”tiukennu”.

Rouva Hallitunkin sulkijalihas on vuosien varrella ottanut useasti osumaa, eikä siitä ole löystynyt 🙂

#236958 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Oletko käynyt tutkimassa ? 😁

#236959 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Olen, vaikka päätähtemme sanookin että B-rappuun ei saa mennä.

#236960 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Hahahahahahaa

Minänikin oon ollut sairaalassa ihan alasti. Kävin suihkussa, hehhehhehheee.

Huumoria pitää olla näinä synkkinä aikoina…

#236961 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Pikkuisen suodattamalla tunkin ”huumoria”, tuosta elämäkerta otteesta saa muodostettua aika selkeän tapahtumakuvauksen. Hulluhan se on, ja hulluna sairaaaloissa hoidettu. Kyllä ammattilaiset osaa suhtaumiset kaikenlaisiin pipipäihin joita potilaiksi tulee. Tunkin sairaskertomuksetkin on varmaan aika väkevää todistusta täynnä. Harmi etteivät kauniin maan terveydenhuoltohenkilöllöt niitä pääse lukemaan. Koko hulluuden historia jää pimentoon?

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,047 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 238’ is closed to new replies.