Johanna Tukiainen Vol. 241

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 241

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 973 total)
  • Author
    källi
    Participant

Sormuksesta en sano mitään, mutta toi arpinen, likainen, rohtunut koura on karmiva. Ylikasvanut paskanen muovi tms. kynsi kruunaa kaiken. Hyi stna!

#241739 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Mistä tämä siwan kassa juttu on lähtenyt? Sanoiko Johanna joskus jotain että näädät ovat kateellisia siwan kassoja?

#241740 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Tunkki joskus sanoi;

Suomalaiset naiset ovat hamraita, tuulipuvussa kulkevia naisia millä on polkkatukka tai ponnari ja ei yhtään meikkiä ja ovat varmasti Siwan kassalla töissä.

Toisin kuin Tunkki; mikä oli joskus töissä myymässä persettään ympäri maailmaa. Onneksi viimeinen perseen myyminen onkin oikein Verannalla Siunattu.

#241741 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tukiaaniseen tapaan sormukset vaihtuvat lennossa!

Mutta suurimman huomion tuossa sormus kuvassa vie tuo aivan kamala kakka kynsi. Joka on kiinni omassa kynnessä enää sen kärjessä. Kakkaisuuden jo taisin mainitakin.

En koskaan, missään ja ikinä, ole nähnyt yhtä kamalia kynsiä. Tavallisilla hamrailla puiston pulitädeillä ei tuommoisia ole, nekin rahat voi käyttää pulloon, mutta tuolla glamour puliakalla sellaiset on. Tuollaisia kynsiä 5äytyy hoitaa ja hultaa!?!!??!!?!?! Kumma ettei Paavel jo sano että pistä porsian kynnet jo vaihtoon. Vai onko se ihanan sexyä kun nuo sivelee pitkillä puoliksi irronneilla kakkakynsillä karvaista selkää. *yrjötyshymiö* ja *oksennustarra*. Ja sanoin tosiaan pulitäti, vaikkei pregnatti toivottavasti ole pregnencyn aikana usein sortunut. Habitus on pulitädin. Siinä ei pelasta kalleinkaan ihan aito ja oikea hautakulttuuri asu, jos se lätkäistään homssuisen, epäsiistin, ja haisevan jne olennon päälle.

Tekotukalla, tekoripsillä ja tekokynsillä pääsee jo pitkälle? Beibiblögivideolta näimme, missä kunnossa moppi on, ja kuinka suttuiset ja mascarasta paakkuiset tekokarvat olivat silmissä. Sellaisilla on saanut menolipun pitkälle Solnan lähiön perukoille.  Hallelujaa slalom aleikum!

#241742 Ilmoita asiaton viesti
    Pesueen pienin
    Participant

Hellou näädät.

Mitä kunnioittavammin liityn seuraanne. Olen tausta näätäillyt noin vuoden ja nyt vasta uskaltauduin ulos pesästä.

Tuli vain mieleeni että, nyt kun tunkki puhaltaa pienokaisen (joka siis ON lähestulkoon verrattavissa jeesukseen) pihalle tuosta melkein jumalallisesta (budha) kropastaan, niin… Alkaako sitten JTA eli jälkeen tukiaanisen ajanlaskun?

Elämmekö siis vielä ”ennen tukiaanista ajanlaskua” ETA vaihetta.

#241743 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Lähiövalas on niin kiinni materiassa, että on unohtanut koko raskauden. Paskablogin tekemisen takia pitää keksiä uusia jutunaiheita, kuten uusi kihlaus. Monesko sormus on menossa? Sitten synnytys, ristiäiset ja häät myydään seiskalle. Kirveslehti maksaa häämatkankin. Kaikki on myytävissä rahasta – sielu on myyty paholaiselle ? On varmaan sanonut mehmetille et helppoa rahaa.

Ja lähiövalaan piti vetäytyä julkisuudesta, mutta ei vaan kykene, eikä halua.

#241744 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

” Tammikuun loppupuolella minulle tuli merkkejä, joita naisille tulee, kun epäillään raskautta. Aloin epäillä sitä, koska minulla oli viluväristyksiä ja kovin kylmä. Päätin tehdä raskaustestin Helsingissä, ja se näytti positiivista. Ajattelin, että siinä on pakko olla virhe. Tein testin neljä kertaa, Johanna muistelee.” ( Seiska sarja)

Ei kertonu että maaliskuussa piti alkaa etsimään lapselle isää netin kautta.

Milloinkahan Tuksu oppii rehelliseksi?

#241745 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Aikalasku

Ennen oli ennen . Nyt on nyt . Mutta njuubornon uhreil on ajat JK (jälkeen kiristyksen) ja tulossa ennustetut lopunajat  JMMT (jälleen mamma mia tempaisee ) Myös näätäkarvoi sieraimiiNI . Iänkaikkisesti . AAamMEN .

#241748 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Öö, siis raskauden ensimerkkeinä vilunväristykset? Reflat tulee ekaksi mieleen, mutta antaa nyt olla siitä spekulointi. Ehkä oli ongelmaa Töölön asunnon lämmönsäätöjärjestelmässä ja sehän on tietysti Vellin vika.

Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa palelua (tiedän omasta kokemuksesta) ja raskauden aikana pitäisi huolehtia diabeteksen ja verenpaineen ohella siitä, että TSH- ja T4V -arvot ovat kunnossa. Huono asia ei ole myöskään hb-mittaus.

#241750 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Jahvat tuloo!Pois alta!

Rollaattori on niin lääst seasong ! Pitää olla hyvin rullaava potkupyörä – mummeleille . Mummot liikkuu , vaik ajatus ei . Miespuoliseiset ostaa sähkömopon , kun ei jaksa mitään jalkaa liikuttaa . Tai ajatusta .

#241751 Ilmoita asiaton viesti

Epäilen kyllä että palstan pahimmat kuten KPA on miehiä

#241752 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Hemmo, missä on Veijo Esson baareja? Hain Internetsistä guugeloimalla tietoja, mutta ei ole tarjontaa lähitienoilla.

Esso – eli MDMA -baari olisi kyllä laiton. Mutta ehkä sitä tavaraa tarjotaan paareille asti jostain myös. Palstan päätähden perheperinnön mukaan voisi jatkossa käyttää myös ilmaisua teboili (TBLI-baari).

Terveisin vittumainen peruspölvästi (jätin akan/ukon pois nimikkeestäni, koska sukupuolineutraliteetti).

#241753 Ilmoita asiaton viesti
    Pärsläpi
    Participant

Onko joku huomannut, että viirupöllö tuohiaivolla kulkee todella kovaa (ja korkealla)?

Näätiminen on taiteen laji. Tuohiaivolla sekoittuu omat turhautumat ja foorumin pyhä tarkoitus.

Itsellänikin näätominen jossain vaiheessa meni yli. Onneksi silloin foorumin porukat vihelsi pelin poikki.

t. uudeho nimimerkki 🙂

#241754 Ilmoita asiaton viesti

Tuohis on asiaa. Nämä idioottimammat jotka selittää miten kaikilla äiteillä posket valuu kun kuulee sydänäänet, ne on perseestä. Ihan pahin tämä Ihanitemä tai sinnepäin. ”Olen selvinnyt syövästä ja kaikki haluaa kuulla mun superäitiydestä ja miten normaali olen.” Menisivät nuo mammat vauvapalstalle kehumaan itteään

#241755 Ilmoita asiaton viesti

Tuohis on asiaa. Nämä idioottimammat jotka selittää miten kaikilla äiteillä posket valuu kun kuulee sydänäänet, ne on perseestä. Ihan pahin tämä Ihanitemä tai sinnepäin. ”Olen selvinnyt syövästä ja kaikki haluaa kuulla mun superäitiydestä ja miten normaali olen.” Menisivät nuo mammat vauvapalstalle kehumaan itteään

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 973 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 241’ is closed to new replies.