Johanna Tukiainen Vol. 241

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 241

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 984 total)
  • Author
    daria
    Participant

Kaksi kuvaa olen laittanut Tuksun sormuksesta, hävisi jonnekkin mutta  ” Paul” ”ostanut” samalaisen sormuksen kun vuonna 2015 ,taisi olla Vellin ostama. Tosi hianoo….se punainen rihkama.

#242924 Ilmoita asiaton viesti
    Corpo Morto
    Blocked

Sleepy Sleepersillä tais olla aikanaan ”Vittuilupuhelin”. Sinne soittaessaan sai kuunnella vittuilua isosti. Siinäpä ois mainio duuni paskapersiille. Sais vittuilla ja valehdella mustan pumppunsa kyllyydestä.

#duuniakaikille

#242925 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Klamuurin maksusta; Olen yrittänyt tänään olla A-näätä ja tutkia mitä vanhempaintukia juuri ruotsiseen muuttanut työtön toisen EU-maan kansalainen itseasiassa saa. Tein siitä tiliä täällä aikaisemmin mutta ne tiedot perustui siihen että punkero olisi ollut täällä kirjoilla kauemmin.
    Vaikka kuinka kuukeloi niin kysymykseen ei tietenkään saa selkeää vastausta yhdeltäkään viranomaiselta. Selvää tuntuu olevan vain se että koska pöllö on ollut täällä alle vuoden ja ”tekee töitä 😂” Suomessa niin försäkringskassan tekee tutkimuksen suomen kelan kanssa että kuka tässä nyt maksaa ja mitä 👍

#242926 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Väärän todistuksen antaminen on myös hyvin vakavaa kun se on 10 Käskyssä myös sanottu.

Kaikista kristityistä ihmisistä JTuk on ehkä viimeisiä 10 käskystä mesoamaan. Ihminen joka on rikkonut niistä ihan  joka ikistä, osaa usein ja toistuen (mm. Älä tee huorin). Uskottavuus ”hiukan” kärsii, tunkkiseni, jos itse on viis veisannut ja tehnyt toisin kuin saarnaa.

#tekopyhätuksu

#242929 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Mun silmään on jo monesti pistänyt, kuinka Johanna useasti jutuissaan sanoo kuinka Jumalan ja pyhän hengen pilkka on anteeksiantamaton synti, ja samaan hengeenvetoon antaa ymmärtää että siksi hänestä ei saisi puhua, ja hänestä juoruajat joutuvat vastuuseen Jumalan edessä. Heh.

Ihan kuin tunkero olisi siis itse se Jumala

#242930 Ilmoita asiaton viesti
    rentunruusu
    Participant

Myös neljättä käskyä, kaikkien muiden käskyjen lisäksi tekopyhä on rikkonut moneen kertaan:  Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

Vuosien mittaan ollaan saatu lukea kaikenlaista herjaa mitä esikoistytär on suoltanut suustaan vanhemmistaan.  Itse en ole millään mittareilla mitattuna uskonnollinen, mutta jos on uskossa, niin kuin tämä esikoistytär vakuuttaa olevansa, niin ne 10 käskyä oletetaan kristillisen uskovaisen muistavan.

Esikoinen vetoaa aina siihen, että viimeisellä tuomiolla jokainen sana punnitaan, vai oliko se niin, että jokainen turha sana joutuu suurennuslasin alle, niin jos joku, niin esikoinen on niitä sanoja toisten niskaan kaatanut kilokaupalla, ei tule läpäisemään viimeisellä portilla haastattelua. Muista Tuksu, totuus ei pala tulessakaan.

#242936 Ilmoita asiaton viesti
    Rebel
    Participant

Videolla kyllä pisti silmään ettei tuo muori niin innostunut ollut ensimmäisestä lapsenlapsestaan vaikka tuksu sitä siinä kovasti mainosti. Muutenkin tuntuu oudolta tuo etenkin siskosten välinen koskettelu. Enkä nyt tarkoita julian tissien hierontaa vaan tuo tuksun lääppiminen jasminea kohtaan

#242937 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

02 Tunkki ja Julle lespahtavina alusasuissaan Aada: … Muutenkin tuntuu oudolta tuo etenkin siskosten välinen koskettelu…

#242939 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ruska tulee, kun syksy saa. … Se oli elämää, jota harva pääsee kokemaan. Kaikki tällaiset asiat ovat jääneet mieleeni vahvasti, ja vaikeina aikoina olen saanut voimaa niistä… (Jtuk 11.9.20) 07 Vihdoinkin kunnon juotavaa by Herjaava IP-osoite Ruska. Viisi kirjainta Sinulle. Muuta et tarvitse tiellä kohusta hautaan.

#242940 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Tattari
    Participant

Selvä juttu

Jos vauva on kalju, niin isä on toinen tai molemmat noista juhannuskarjuista från Konnevesi.

#242941 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ruska raikastaa hengityksen

#242950 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Tattari
    Participant

Hengen oikaisu

Twisted sister:

johanna.tukiainen777Evankeliointi vai juorut, kumpaa sinä levität? Kirjoitinkin tästä aiheesta jo FB sivuilleni että ihmisten tulisi muistaa, että juoruilu on synti Jumalan edessä. Väärän todistuksen antaminen on myös hyvin vakavaa kun se on 10 Käskyssä myös sanottu.

Henki puhui minulle ja sanoi että onko viinaa? Tuon yhden vouhkan jutut ovat liikaa selvälle hengelle. Juoruilu ja väärä todistus ovat näpertelyä verrattuna tuon akan syntisäkkiin.

PS. Vittuilupuhelin oli Lapinlahden lintujen juttuja.

#242962 Ilmoita asiaton viesti
    Hans Komppis
    Blocked

Henget puhuvat kielillä. joita tavis ei ymmärrä.
    Sen tuntee itse vasta puolikostean pierun jättämän parfyymintuoksun jälkeen.
    Myskikin on härän perseestä.
    Söin tänään siankorvia Tallinnassa, Karja Kelderissä. Ne olivat hyviä oluen sekä tutun vosun  kanssa.
    Yleisessä tiedossa on, että korvat, tai ainakin niiden ulkonäkö sekä muoto periytyy.
    Nyt vaan ottamaan snapshotteja Tuksun tulevan äpärän isäehdokkaiden korvista sekä vertaamaan niitä 7*7/7-lehden aikanaan julkaisemiin vauvankorvakuviin sekä joukolla vertailemaan.
    Missä, missä se Väinö on?

#242963 Ilmoita asiaton viesti
    MinäNI
    Participant

Vauvaa ei tulla esittelemään julkisuudessa. Bella Bianca Butterfly Tukiainen voi olla vaikka ReBorn-vauva. KeisariNleikkauksesta toipuu hetkessä, ja vauvaa voi ruokkia pullosta alusta asti, niin hoitajana voi toimia Käära Mamma. Raskauskiloja tai -arpia ei tietestikään jää. Ompeleetkin paranevat parissa päivässä.

#242965 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Nettietsiville pieni askare: kuka ja mikä on kuvan henkilö? 48 Mehmet puistossa, lähikuva 2.6.2020

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 241’ is closed to new replies.