Johanna Tukiainen Vol. 241

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 241

Viewing 9 posts - 976 through 984 (of 984 total)
  • Author
    Tauno Tattari
    Participant

Niinhän me kaikki

Jokainen mies nimeää varmaan suosikkikauppojensa top kolmoseen naisten alusvaateliikkeen.

#243058 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

No ei päällepäin uskoisi että Pauli käyttää stay uppeja ja naisten alusvaatteita.  Mutta Tuksun miehet taitavat ihan kaikki pikku hiljaa nimetä lempikauppoikseen tuommoisia outouksia. Tai siis Tuksu kertoo..

Tuksu, oikeesti. Ajattele joskus sitä miestäsi. Mikä olis sille mieleinen vaatekauppa. Siis miesten vaatteita. Ettei sun ukot näytä joltain puolipulsuilta. (Pauli on pysynyt suht siistinä kun vertaa Velliin). Pidä miehes miehenä eikä pellenä (kaniturkki yms viritykset). Eikä se mies oo myöskään lahja-automaatti.

#243059 Ilmoita asiaton viesti

Tuon naisten vaatekaupan ulko-oveen on taidettu liimata koronaohjeita? Tosin revankelistaa suojelee Jeesuksen veri ja koko coronavouhotus on vain NWO:n saatanallinen juoni. En oikein jaksa uskoa, että machomiehen kaltainen tuleva aviomies viihtyy tuollaisessa liikkeessä. Taitaa viihtyä enemmän onkireissuillaan luonnossa, joten hän lienee liikunnallisempi kuin Paxu. Paxu jaksaa kyllä luuhata ostoskeskuksissa ja ostella kotiinsa jotain ”ihania rihkamaesineitä ja hautakulttuuriasuja”. Asut tulevat varmaan Pariisista minne Paxu on ilmoittanut mittansa. Kuka mahtaa olla Paxun haute couture suunnittelija? Miten yhteistyö Fenolin kanssa mahtaa sujua? Koska Paxu pääsee malliksi?

”IBM-arvoni on normaali!!!!” (JT)

#243060 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Onko kukaan nähnyt miehen sormessa minkäänlaista sormusta?

Se ettei Poolilla ole kihlasormusta sormessa ei kerro yhtään mitään. Hyvin monessa maassa miehillä ei ole kihlasormuksia vaan sormus ilmestyy miehen sormeen vasta naimisiin mennessä. Näin oli myös omalla miehelläni (kanadalainen).

#243061 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Tattari
    Participant

Lord of rings

Niinhän se näkyy olevan ulkomaisessa että sormukset antaa se bastard vai mikä bestman onkaan papille noiduttavaksi. Suomalais-Hondurasilainen tapa näyttää olevan että hönö sulhanen antaa sormuksen morsiamelle ja sitten kitisee kun ei saa sitä takaisin.

#242815 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksu esittelee kynsiään 4-vuotta sitten. HUOM! sormukset. Taitaa olla sama sormus kun nyt muka ”Paulin” ostamana ….

johannababydoll
    @johannababydoll
    4 years ago

#242866 Ilmoita asiaton viesti
    Sassesillesi
    Participant

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohusta-kehtoon-Johanna-Tukiainen-kaipaa-edesmennytta-Julia-sisartaan-yha-Minut-vietiin
    Kohusta kehtoon: Johanna Tukiainen kaipaa edesmennyttä Julia-sisartaan yhä – ”Minut vietiin taivaaseen – näin hänet siellä!”
    11.09.2020 10:54

Johanna Tukiaisen maailma romuttui joulukuussa 2013, kun hänen rakas sisarensa Julia Tukiainen menehtyi yllättäen. Kuoleman käsittely vei Johannalta vuosia, mutta nyt hän suhtautuu raskaaseen menetykseensä rauhallisesti.

– Minulla suuri rauha sydämessäni Juliaan liittyen. Olen uudelleensyntynyt kristitty. Kun tulin uudestaan uskoon, minut on viety lyhyesti taivaaseen muutaman kerran. Olen nähnyt Julian siellä. Minulle on näytetty, että hän pelastui taivaaseen. Perheeni on saanut rauhan asian suhteen. Julia pääsi taivaan kotiin Jeesuksen luokse, Johanna kertoo.

Katso myös: Kohusta kehtoon: Seiskan uutuussarja seuraa Johanna Tukiaisen raskautta koronapandemian keskellä – katso avausjakso! ”Olen varmasti hyvä äiti!”

Johanna kertoo, että Julia on hänen sydämessään aina, ja hän odottaa heidän kohtaavan jonain päivänä.

– Kaikki kauneimmat ja upeimmat matkat, elämykset, tapaamamme ihmiset.. Se oli elämää, jota harva pääsee kokemaan. Kaikki tällaiset asiat ovat jääneet mieleeni vahvasti, ja vaikeina aikoina olen saanut voimaa niistä. Jos ajattelen Juliaa ihmisenä, hän oli erittäin älykäs. Hänellä oli syvää tunneälyä ja viisautta jo nuorena. Jo 18-vuotiaana Julia oli todella aikuismainen. Hän oli ulkoisesti ja sisäisesti hyvin kaunis ihminen.

Kaikki Kohusta kehtoon -jaksot löydät täältä.

#242914 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

johanna.tukiainen777's profile picture
    johanna.tukiainen777
    Evankeliointi vai juorut, kumpaa sinä levität? Kirjoitinkin tästä aiheesta jo FB sivuilleni että ihmisten tulisi muistaa, että juoruilu on synti Jumalan edessä. Väärän todistuksen antaminen on myös hyvin vakavaa kun se on 10 Käskyssä myös sanottu. Tästä ei näytä olevan tarpeeksi asiaa ottaen huomioon että suomalaisten perisyntejä ovat kyttäys kulttuuri johon kuuluu juoruilu ja panettelu. Mitä tulee minuun, niin menneisyys on mennyttä kuten muillakin ihmisillä. Asian tekee vieläkin selvemmäksi se että olen uskoontullut. 2 Korinttolaiskirje 5:17 🙏 olemme uusia luomuksia Kristuksessa (he jotka ovat tulleet uskoon.) Maailma ei mielellään ja monet ihan tarkoituksella, halua tätä käsittää. Meidän tulisi keskittyä omaan elämäämme ja omiin asioihimme, jokaisen kannattaa selvittää välinsä kuntoon Jumalan kanssa. Viimeisellä tuomiolla Herra ei kysy kenenkään toisen ihmisen synneistä ja eikä muiden ihmisten asioista, vaan ihmisen tulee vastata itse kukin omasta elämästään. Raamatun mukaan ihminen joutuu tilille ”jokaisesta turhasta sanastakin” ja kieli on ruumiin jäsenistä kaikkein katalin. On myös yksi ainoa synti jota ei anneta anteeksi tämän elämän aikana eikä kuoleman jälkeen joka on Pyhän Hengen pilkka. Ottaen huomioon nämä hyvin vakavat asiat, en itse uskaltaisi lähteä rienaamaan enkä pilkkaamaan ketään, en anonyymina enkä nimellä. Et voi rukoilla jonkun ihmisen puolesta ja juoruilla hänestä samaan aikaan, valitse jompikumpi. #gospelorgossip #juoruiluonsynti #whatareyouspreading #bibleistrue #stopgossiping🛑

#242921 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Vuonna 2015 sama sormus?

johannababydoll
    @johannababydoll
    4 years ago

Viewing 9 posts - 976 through 984 (of 984 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 241’ is closed to new replies.