Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 828 total)
  • Author
    soosi
    Participant

xxxxx xxxxxxxx  Mitähän julkisia herjauksia Jasmine tarkoittaa, kun en ainakaan minä sellaisia täällä Markun seinällä näe? Ainoastaan kannustavia kommentteja isälle, joka on pettynyt tyttärensä toimintaan. Kannattaisi sun Jasmine tutustua hieman tarkemmin juttuihin, mitä täällä suomessa tapahtuu, mitä siskosi milloinkin kirjoittelee. Sä elät siellä Ruotsissa omaa elämääsi ja näet ilmeisesti kaiken täällä tapahtuvan vaaleanpunaisten lasien läpi. Totuus on kuitenkin huomattavasti karmeampaa. Ja kyllä, kyllä tuksu kykenee kirjoittamaan siskonsa tunnuksilla, vaikka hän olisikin siellä, eihän siihen tarvita kuin tunnukset, jotka kannattaisi vaihtaa, jottei tuksu niitä kykenisi käyttämään. Tästä on todisteita, kuinka häikäilemättömästi rakas siskonne on kirjoitellut toisen henkilön nimissä, niin isänsä, exänsä ja jopa hänen sukulaistenkin tunnareilla. Tuksulle ei ole mikään pyhää, ei toisen ruumiillinen koskemattomuus, omaisuus, ei mikään. Kehitysvammaisen hyväksikäyttäminenkin on hänelle leikkiä. Tämä on kylmä totuus, jonka tiedät itsekkin. Isäsi saama kannustus oli varmaan hirvittävä pettymys siskollesi, joka yrittää väen väkisin tehdä isästänne hoidon tarpeessa olevaa hullua. Luulisi jo tuohon ikään ehtineiden siskosten osaavan tarjota isälleen hullujen papereiden sijasta kunnioitusta ja kiitosta, mutta ei. Kiittämättömyys on maailman palkka, valitettavasti.

#243308 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Markku Tukiainen

3. syyskuuta 2013  · Helsinki, Finland  · 

Ihmiset ihmettelee miksi olen nyt julkisesti puuttunut tyttäreni tekemisiin. Ei tämä mukavalta tunnu, mutta kaikkea muuta on yritetty. En minä Johannalle pahaa halua, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä, kun tyttären itsetuhoinen elämä on jo nyt johtamassa vankilaan? Perhe on Johannaa tukenut, olemme yrittäneet Johannaa auttaa ja hänen kanssaan on keskusteltu ihan kahden kesken. On rukoiltu, on yritetty rakkaudella vaikuttaa turmiontiehen, mutta mikään ei auta. Johanna pakenee valheelliseen, kuvittelemaansa todellisuuteen ja löytää elämänsä tilaan syyn aina jostain toisesta. Johanna pakenee pahaa oloaan ja polttaa sillat takanaan.

Ei kukaan ymmärrä miten raskasta on, kun oma tytär elää synnissä ja on alentanut itsensä koko kansan pilkan kohteeksi. Ei se mukavalta tunnu, kun haluaisit aikuista tytärtä auttaa, mutta mitä voit tehdä, kun ihminen itse ei virheitään näe? Alamäki on ollut karmiva, eikä se ylevää ole, kun oma tytär pesee likapyykkinsa julkisesti. Panettelee, solvaa, uhkailee ja pahoinpitelee. Nyt ihmiset näkee, miten raskasta elämä on ollut. Toivottavasti edes tämä saisi Johannan hetkeksi pysähtymään ja tutkimaan elämäänsä. Johanna, ei kai elämäsi voi olla sitä mitä haluat itsellesi?

Johannan elämässä olet joko hänen puolellaan ja kannustat valheeseen tai sitten olet häntä vastaan. En minä voi kuin vedota ihmisiin, toivottavasti löydätte sydämestänne sen verran myötätuntoa, että ette enää tue tätä turmiollista elämää. Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille. Itse Johanna on tiensä valinnut ja haikeana on pakko tunnustaa, että oma rohkeuteni ei ole ennen tätä riittänyt puuttumaan asioihin. En voi kuin toivoa, että en ole myöhässä. Kyllä minä olen joutunut tutkimaan sieluani ja olen joutunut kohtaamaan epäonnistumiseni kasvattajana. Olen rukoillut voimia ja anteeksiantoa sekä minulle, että Johannalle.

Johanna epäilemättä näkee tämän hyökkäyksenä, vaikka sydän vereslihalla yritän häntä auttaa. Johanna on tavoilleen uskollisena aloittanut julkisen hyökkäyksen minua kohtaan. Olemme taas saanneet uhkailua osaksemme, Johanna on manipuloinnut ihmisiä ottamaan yhteyttä ja itse lähettelee katkeria ja julmia viestejä perheenjäsenilleen. On luvannut laittaa lisääkin ja uhannut tappaa itsensä, kuten monesti aikaisemminkin.  Olen henkisesti varautunut siihen, että lisää tulee ja rukoilen, että valitsemallani tiellä jaksan loppuun asti kulkea. Kiitos kaikille teille, jotka olette kannustavia viestejä laittanut ja puolestamme rukoillut.

Ei tarkoituksenani ole Johannaa loukata, joskus vaan valheelle rakennettu pitää romuttaa, että voi uutta rakentaa. En voi kuin toivoa, että Johanna löytää sisimmästään rohkeutta ja nöyryyttä pysähtyä pohtimaan tilannettaan. En voi kuin rukoillen toivoa, että Johanna löytää takaisin Jumalan armoon.

Johanna: Ole hyvä ja palauta Jollaksen asuntomme avaimet ja hae tavarasi sunnuntaihin mennessä. Jos et niitä nouda, heitämme ne roskalavalle. En ole sinulle vihainen, enkä halua sinulle mitään pahaa, en vain enää voi tukea synkkää matkaasi kohti kadotusta. Toivon kaikesta sydämestäni, että löydät takaisin luoksemme. Tämä on raskainta mitä olen koskaan joutunut tekemään, vielä joskus ymmärrät sen. Kuten itsekin minua loukataksesi sanoit, minulla on omat puutteeni ja ongelmani. Minä tiedän miltä tuntuu päihdeongelmien kanssa elää. Minä pääsin Jeesuksen armosta irti, siksi tiedän, että sinäkin voit raskaan tien voittajana kulkea. Luovuta elämäsi Jeesukselle ja auta itseäsi, ennen kuin on myöhäistä.

#243309 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Eipä oo omena kauas puusta pudonnut, sanon mä…

#243315 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Mun mielestä on pudonnut kauas…

Markullakin on menneisyytensä, mutta hän raitistui ja kirjoittaa jopa ihan järkevästi. Infarktin jälkeen kirjoittelu loppui.

#243321 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Markulla oli myös jossain välissä puhtaaksikirjoittaja.

Henkka ?

#243323 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Eläintenruokia halajaville suosittelen YouTubesta Gogin ja Mentaalisavukkeen YleKioski haastista. Makutestit ja laatta lentää.

#243327 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Mammamuratti myy vitriiniä nettikirppiksellä. Oisko muutto  tämän kuukauden päättyessä…

https://www.blocket.se/annons/stockholm/vitrinskop/91806468

Lokakuun alkupuolella selviää missä pregnetti asuu. Viranomaiset pitävät huolen ettei estraditaiteilija voi jäädä feikkiloisimaan leikisti vanhaan osoitteeseen.

Ilmoituksessa on taattua tunkster-laatua, minkä kielitaitoiset huomaavat. Mammamuratti ei ole vuosikymmenten aikana jaksanut panostaa uuden kotimaansa kielen kirjalliseen oppimiseen. Kouluarvosana olisi tuosta korkeintaan tyydyttävä 6+.

#243328 Ilmoita asiaton viesti

Johanna Mia Tukiainen  En karsi mistaan mielenterveysongelmista, ainoastaan masennuksesta. Lopeta itse se herjaamiseni!

Kuitenkin Tuksu on ollut ainakin viidesti psykoosissa. Maaninen touhuilu ei ole tervettä (häämekkojen ostelu vaikka sulhastakaan ei vielä ollut) ja maaniset, sekavat postaukset somessa. Usein seksiin liittyviä postauksia. Ei täysin normaalia. Munaa pitää saada kolmesti arkisin ja viikonloppuna viidesti. Ollut mielisairaalassa viidesti ”lyhytterapiassa”. Sai yksityislääkäriltä todistuksen, jossa todetaan alkon ja lääkkeiden aiheuttaneen vakavia mt-puolen häiriöitä, ja siksi ei voi olla vankilassa. Hah! Vai ei kärsi mistään mielenterveysongelmista??? Suuria luuloja itsestään ja menestyksestä. Ennen puhuttiin suuruudenhulluista. Toiminta edesvastuutonta ja lapsellista. Ei ystäviä. Hakee jatkuvasti miestä. Tuollaisia oireita ei ole normaalilla ihmisellä. Tuurujuoppous ja bipo ovat mt-puolen sairauksia.

”Totuus ei pala tulessakaan, kuten eräs 95-vuotias sotaveteraani sanoi.”

#243329 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Jos muutto toisaan tapahtuu syys-lokakuun vaihteessa niin silloin mammamuratti saa myös kauppasumman eli palttiarallaa 300 000 euroa lokakuun alussa. Siitä menee nähtävästi pankille maksamattomien lainojen osuus ja muille velkojille omat. Nehän tuon pakkomyynnin aiheuttivat.

Hilloa tuskin jää paljon, koska uusi asunto maksaa vaikka vuokralle menisivät. Muuttaako pappanen mukana on ylläri. Tuskin tuo vielä ihan laitoskunnossa on, eikä hoivayksikössä nähtävästi muutenkaan viihdy.

Possulotto päälle: onko JOhanna Johkinasu the Estraditaiteilija onnellinen koska

a) saa lapsen

b) seukkaa mielikuvitusPåålin kanssa

c) odottaa kuola valuen että saa mammamuratilta ennakkoperintönä tai muuna lahjuksena muutaman donan, jolla voi shoppailla turhakkeita Instagramiin

Jokeri: lähteekö mammamuratti Jasminaeaeaen kanssa lomalle Karibialle vai Turkkiin kun massit on tilillä? 😀 😀

#243330 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Jokeri nyt ainakin! Depardieu jättää nuoriparin leikkimään kotia vauvan kanssa ja pakenee Karibialle Jasminaenaen kanssa. Tietää kumminkin, että lastenhoitoa luvassa seuraavat kymmenen vuotta. Tai vuatta, kuten Tuhnu sanoisi glamyyrisesti.

#243331 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Vastaukseni on C. Perintöä kuolaten.

Ps. Jos toi isotyttö on ollu selvinpäin jonku verran raskauden aikana, miltähän on tuntunu elää ittensä kanssa.

#243332 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Sekä toki vaihtoehto A, saa apsen josta onnellinen kun saa pukea ja riepotella näytillä pitkin kyliä ja Seiskaa, muutoin on tylsää ja vauvanhoito vituttaa. B vaihtoehto myäs jonkin aikaa uutta urhoa etsiessä, rikkaampaa ny ainakin. Ja C vaihtoehtohan on aina voimassa, mulle rahaa jostain, ASAPPINA.

#243333 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kiitos soosille muistia virkistävistä otteista glamourin saralta! Tukiaisten perhedynamiikkaa… Oi voi, mikä hullunkurinen porukka! 😀

Paljon on tullut uusia näätiä palstalle viime kuukausina, ja heillekin nuo vanhat palat avaavat uutta näkymää glamouriin siinä missä ne avasivat näkymää silloin aikoinaan wanhan liiton paatuville näädille.

#243335 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Hymyn raportti Tunkin karkotuksesta pois Jollaksesta 9.9.2013:

”Hymyn paparazzi paikalla: Johanna Tukiainen sai häädön poliisivoimin!

Johanna Tukiaisen isä on ollut huolissaan tyttärensä rikoksentäyteisestä elämästä ja kirjoitti hänelle runsas viikko sitten kaksi avointa kirjettä. Nyt isä on toteuttanut uhkauksensa ja häätänyt Johannan omistamastaan Jollaksen-kodista.

Isä-Tukiainen oli kirjoittamissaan kirjeissä huolissaan Johannan sekoilusta ja luisumisesta rikollisille teille. Hän myös antoi muutamia päiviä aikaa palauttaa asunnon avaimet ja muuttaa kodista. Tukiaisen residenssi Jollaksessa sijaitsee rauhallisella asuinalueella ja naapurit ovat jo pitkään olleet näreissään Tukiaisen menosta ja meiningistä.

Hymyn paparazzi osui paikalle äsken, kun isä viimein toteutti uhkauksensa. Hän (Tukiainen) oli soittanut paikalle myös poliisit turvaamaan häätörauhaa.

Poliisi soitti asunnon ovikelloa puolen päivän jälkeen, jolloin virkavallalle vastattiin oven läpi, ettei Johanna ole paikalla. Poliisi kuitenkin vaati päästä sisään ja viipyi siellä noin 20 minuuttia.

Johanna siis oli kuin olikin sisällä.

Paikalle soitettiin punainen farmaritaksi, joka vei kohukuningatten paikalta.

Hymyn paparazzille Johannan isä totesi sarjoittavansa lukot nyt uudelleen. Hän myönsi olevansa helpottunut. Sinänsä ei voida puhua virallisesta häädöstä, sillä Johanna ei ole kirjoilla Jollaksen-kodissa ollutkaan, vaikka on siellä vuosikaudet asustellut.” (Hymy 9.9.2013)

#243336 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkki on vaihtanut asuinpaikkaansa tiheällä tahdilla viime vuosina.

Hän on jättänyt muuttoilmoitukset tekemättä, jotta eri viranomaiset eivät tavoittaisi häntä asioiden selvittämistä varten. Samasta syystä hänen aikomuksensa on asua Ruotsissa ”ilman osoitetta.”

Tunkin intressissä on – esimerkiksi – jättää kymmenien tuhansien eurojen ulosottovelkansa Suomeen maksamatta, kadota velkojiensa ulottumattomiin ja piilotella Ruotsissa.

Tämähän ei näädille käy; tuo venkula on saatava vastuuseen tekosistaan.

Kertauksena Tunkin tapahtumia ja asuinosoitteita:

* häätö pois Helsingin Albertinkadulta ja muutto Loviisan Sateenkaarelle maaliskuussa 2018

* muutto Loviisan Liljendaliin Kirkkomäentielle toukokuussa 2018

* muutto Helsingin Töölönkadulle lokakuussa 2018

* muutto Ruotsiin Sollentunan kunnan Blåklockevägenille maaliskuussa 2020

* muutto Ruotsissa Solnan kunnan Ritorpin lähiöön heinäkuussa 2020

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 828 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 242’ is closed to new replies.