Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 824 total)
  • Author
    Hans Komppis
    Blocked

Sattuuko kenelläkään näädistä olemaan hallussa Tuksun nykyistä keikkahinnastoa?
    Vai pitääkö taas perustaa kehitysalueella sijaitsevan fiktiivisen baarin kotisivut osoitteineen?
    Ensin etsitään ilmaiset kotisivut sekä ilmainen sähköposti ja kopiodaan jonkun toisen baarin kotisivut. Lisäksi hankitaan pre-paid puhelinkortti.
    Tietoja meistä-osiossa kerrotaan, että omistaja on syvässä uskossa, mutta ei tarkenneta mihin.
    Hinnaston tultua tilataan keikka ja maksetaan laivalippu Suomeen ja sanotaan, että taksi odottaa satamassa sekä lähetetään kuvia hotellihuoneesta sekä myös se, että maksuliikenne Suomessa hoidetaan käteisellä..
    That’s it folks!

#244040 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”..Gatesilla on niin hirveä hinku tuoda rokote 6 biljoonalle ihmiselle…”

6 biljoonaa = 6000 miljardia,

kun maailmassa on tällä hetkellä 7,8 miljardia ihmistä niin mihin Gates meinaa tunkea 5992,2 miljardia ylimääräistä lääkeannosta? En tajuu? Oonko mä vaan tyhmä?

#244041 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Tukiainen käyttänee ämeerikän enklantia, jolloin billion on miljardi. Vaikka ota nyt tästäkään asiasta selvää. Aika kun nopeutuu, niin lukumäärät lisääntyy.

#244042 Ilmoita asiaton viesti
    AamunNainen
    Participant

Hyvin harvoin psykoottiset sekakäyttäjät saavat lastaan lainkaan mukaan synnäriltä. Yksikään sossu ei ota tunnolleen sitä, että lapsi olisi sellaisen henkilön armoilla. Valitettavasti persoonallisuushäiriötä ei voi parantaa. Voimia kaikille läheisilleen.

#244043 Ilmoita asiaton viesti
    Corpo Morto!
    Participant

Hans Komppis!

Mato tarttuisi satavarmasti koukkuun. Kaikki mainitsemasi on täysin tehtävissä. NP.

Vinha idea. T. C.M.

#244044 Ilmoita asiaton viesti
    Hans Komppis
    Blocked

Forza Calabria
    Olen kokeillut  hinnastokyselyn jo vuosia sitten. Kuten myös aiotun  yhteisen ulkomaanmatkan.
    Ymmärrettävistä syistä en halua esiintyä yhteiskuvassa kenenkään tukiaaniseen sukuun kuuluvan kanssa. Ja varsinkaan en halua maksaa kuin pikkurahaa ja senkin vain huvin vuoksi.
    Nyt raskauttamisen jälkeen on Tuksun vapausasteet tilapäisesti rajoitettuja.
    Mutta ei yksi äpärä ole Tuksulle mikään rajoite – se myydään eniten tarjoavalle. Pelkästä geeniperinnöstä kannattaa maksaa.

#244045 Ilmoita asiaton viesti

”kun maailmassa on tällä hetkellä 7,8 miljardia ihmistä niin mihin Gates meinaa tunkea 5992,2 miljardia ylimääräistä lääkeannosta? En tajuu? Oonko mä vaan tyhmä?”

(Udin Bemu)

Minä mietin samaa. Ei ole mitään järkeä tuottaa tuollaista määrää rokotetta. Oletan Tuksun olevan tyhmän. Lintsasiko hän matikan tunneilta? Jospa ylimäärärokotteet tungetaan Jolenen ahteriin? Lääketieteen ja kirurgian tohtori Tukiainen ei osaa laskea. Miten hän voisi toimia hoitajana jos hän ei tietäisi gramman ja microgramman eroa? 🙂 Hänhän kertoi ehkä hakeutuvansa koulutukseen (taas vaihteeksi) koska hän olisi myös hyvä hoitaja). Tietää varmaan vain Diapamien vahvuudet, esim. 5 mg ja 10 mg???

#244046 Ilmoita asiaton viesti
    Karvainen kummitus
    Participant

Matala ei usko koko SARS Covid -19:sta että on erittäin tappava virustauti. Mennä liihottaa pitkin stokista. Eikä aio rokotuttaa vauvaa ollenkaan- jos nyt synnyttää- Aika huolestuttavaa. Olisi parempi että vauva otettaisiin siltä pois. Lapsi saisi hyvän hoidon ja kasvatuksen.Koska hetken voi hoitaa mutta sitten kyllästyy ja jättää hoitamatta. Taitaa mamma joutua lapsen piiaksi melkein heti.

En ymmärrä miksi ei tunkki syö lääkkeitään, olisi tasapainoisempi. Tai syöhän se joitain tabuja mutta vääriä nappeja.

#244047 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu ei muuten asunut suitessa (merinäköaloin) Turkissa. Asui vain 3 tähden tavallisessa turistihotellissa. Muistelee tuota ”hienoa” keikkaa. Ihme kun pystyi esiintymään, koska oli pakko juoda alkoholipitoista siideriä kun Turkissa ei saa kuulemma alkoholitonta siideriä. Tuksu oli turistien mukaan koko ajan pöllyssä. Taisi samalla matkalla joutua käymään poliisiasemalla, koska jakoi turkinkielisiä kristinuskosta kertovia esitteitä. Tyhmä nainen! Vaikka Turkissa on kristitty ja juutalainen vähemmistö (Istanbulissa on monta kirkkoa), niin maassa ei sallita käännyttämistä. Olisi toivonut, että Tuksu olisi viettänyt pari viikkoa turkkilaisessa vankilassa. Miten mahtoi selvitä tuosta tilanteesta? Lupasiko jotain karismaattiselle poliisipäällikölle? Tosin turisteihin yritetään suhtautua ystävällisesti. Turismi työllistää paljon paikallisia.

#244048 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu kehui viime joulukuun keikkojen määrää. Eihän keikkoja ollut koko vuonna kuin 5 – 6 keikkaa? Kehuu jo tämän loppuvuoden keikkatarjouksia. Peräti kaksi keikkaa on tiedossa. Mikä valtava työtahti! Minne Tuksu jättää lapsensa hoitoon keikkojen ajaksi, vai raahaako Tuksu lapsiparan keikoille mukaan? Rongutaanko Facessa lapselle hoitajaa samaan tapaan kuin koirille? Princess Julia Maria Charlotta Victoria Antoinette von Tukiainen tarvitsee hoitopaikan. Nyt saat tilaisuuden hoitaa some-tähden lasta!!!!!! Korvausta en voi maksaa hoidosta, vaan sinun pitää maksaa minulle. Ota yhteyttä ASAP!!!!!!

#244049 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

Tuksu, jos pelkäät DNA-manipulaatiota, kannattaa pitää laadukasta maskia, hanskoja ja visiiriä. Vähintään.

Nimittäin virukset muokkaavat DNAta. Ja ehkä sitä kautta rokotekin, mutta se on eri asia.  Muista sanoa keisarinleikkauksen suorittavalle lääkärille, että ei pidä maskia leikatessaan.

#244050 Ilmoita asiaton viesti

” Muista sanoa keisarinleikkauksen suorittavalle lääkärille, että ei pidä maskia leikatessaan.”

(Kalapata)

Sano myös lääkäreille ja kätilöille, että eivät pese turhaan käsiään, eikä steriilejä sairaalahanskoja EI SAA käyttää. Näin vain lapsen (ja äidin) immuunijärjestelmä paranee. Jos välilihaa joudutaan ratkomaan auki alatiesynnytyksessä, niin ei saa käyttää mitään saatanallisia, steriilejä välineitä. Likaisella Moran puukolla vain välilihaa auki. Jeesuksen veri suojelee Tuksua ja hänen vauvaansa. Rintoja ja nännejä on turha pestä ennen imetystä. Esilääkkeenä on annettava 50 mg diapamia ja 20 mg Oxynorm-kipulääkettä. Mikä tahansa kolmiolääke kelpaa.

Mahtaako tuleva isä olla mukana iloisessa percetapahtumassa, vai onko hän kalastamassa?

#244051 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Galliano, tunnetko sä mut, ollaanko tavattu, oonko tehny sulle jotain pahaa, väärää?

Oonko loukannu sua täällä kirjoitellessani. Mä en ymmärrä oikein sitä että kun minusta jotain kirjoitat, saat sen vaikuttamaan kuin oltais oltu tekemisissä ja sä inhoot mua jostain syystä.

En ole feikkiuskovainen, mitä hyötyä siitä mulle olisi. Mun elämässä siitä ei olis mulle mitään hyötyä millään tavalla. Eikä siitä täälläkään olis mulle mitään hyötyä. Sehän olis naurettavaa kertoa olevansa uskossa ja sit ei oikeesti oliskaan. Ainakin täällä ruohonjuuritasolla missä minä elän ihan tavallisessa klassisessa kristinuskossa. Tavallisena taviksena.

Täällä pystyn kyllä ampumaan alas Tunkin väärät Raamatun tulkinnat, siinä missä joku toinen Näätä ampuu alas jonkun valheen sormuksista, taikka kalliista juhlapuvusta jne. mitä matami nyt suoltaa. Minusta on oikein oikaista kristillisetkin valheet ja mä pystyn siihen nii miks en tekis sitä.

#244052 Ilmoita asiaton viesti
    Hans Komppis
    Blocked

Olen melko vakuuttunut siitä, että piakkoin tukiaanista välilihaa ratkotaan hätäsynnytyksessä tylsällä hedelmäveitsellä Solnan vuokramurjussa että molopää pääsisi hengissä ulos.

#244053 Ilmoita asiaton viesti
    Corpo Morto!
    Participant

Kyllä Princess Julia Maria Charlotta Victoria Antoinette von Tukiainen. Kraah. Upeeta. 

Herne! Nää itkut muualla. SH!

Toki sangen vaikuttavaa olisi jos tolkun sais lerppanahkalosottimesta. No dice, not a friggin chance. No way. Lemmy tellya. Salakavala juoni, jota Hän elää, voitaisiin helposti kääntää häntä vastaan ja tehdä elosta vitun vaikeeta. Ei nyt. Porsikoon eka.

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 824 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 242’ is closed to new replies.