Johanna Tukiainen Vol. 243

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 243

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 839 total)
  • Author
    Herne
    Participant

pravuriina tuossa jo otti hyvin kantaa ja kertoi totuutta.

Kuinka sä Johanna saat kaiken käännettyä itseesi? Niinkuin nyt tämäkin ”kuten minun tapauksessani….” sinä sinä sinä sinä sinä…. Onko sulla mitään käsitystä kuinka paljon ihmisiä on maapallolla, entäs koko loputon universumi. Ei, kun sun nuppis on täynnä sua ja sun tapauksia, niinkuin nyt minun minun minun tapauksessani.

Loputtomiin vain sinä, irroita katseesi omasta menneisyydestäsi ja käytä kaikki tarmo toisenlaisen tulevaisuuden luomiseen. Olet ainakin 10 vuotta jankuttanut samoja asioita, olet täysin juuttunut paikoillesi sisäisesti, vaikka maa vaihtui sulla täysin samat jankutukset menneisyydestäsi jatkuu. Hyvänen aika sulle on lapsi tulossa. Herää nyt tähän todellisuuteen, ihan sun tapauksessasi, ei seiska lehden tai jonkun exän tai näädän, vaan herää omaan todellisuuteen.

Menneisyys on poissa, tulevaisuuteen voit valinnoillasi ja toimillasi vaikuttaa mutta ei, olet juuttunut jankuttamaan omaa kurjaa elämääsi, milloin mistäkin asiasta, sieltä joka on jo mennyt, se on poissa, tajuatko, poissa.

Sun on muututtava, yksinkertaisesti, sun on muututtava. Kaikki muutos alkaa sinusta, ei muista ihmisistä, olosuhteista, paikoista, ajankohdista, rahasta taikka sen puutteesta. Sun on tutkittava omia asenteitasi, toimintatapojasi, ajatuksiasi ja varsinkin tunteitasi.

Miksi olet katkera ja kaunainen, mikään ei muutu ennenkuin SINÄ muutut. Olet itse saattanut elämäsi pisteeseen jossa se on nyt. Sinä olet se syyllinen ei kukaan muu. Syyllinen omaan surkeuteesi ja niin mielelläsi haluaisit muilta korvausta omista valinnoistasi ja teoistasi.

Voi kunpa heräisit.

#245156 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Ps Ei Naisvihaa tuksupalstalla. Miten nuo KPA:n kommentit naisten pilaantumisesta raskauksien jälkeen liittyy tuksuun??

Etkö käy kaupoissa? Etkö lue nettiä? Joka rööri on täynnä ohjeita, miten saat ”vauvamasun” kuntoon tai ”peppupötsin” tai ”lantionpohjan lihakset” yms yms.

Minähän vaan totesin, että ei se ole välttämättä niin.

Se mikä on totta sinun kohdallasi; ei välttämättä ole muiden kohdalla, parahin Pinkki.

#245157 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Naisvihaa ei ole kutsua lihavaa muodotonta möykkyä lihavaksi muodottomaksi möykyksi.

Mautonta ja epäkohteliasta se voi olla. Mutta mikä tekee siitä naisvihaa?

Onko se miesvihaa, jos sanot lihavaa miestä lihavaksi mieheksi?

#245158 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Herneellä on hyviä pointteja.

Pahoin kuitenkin pelkään, että Tukiainen ei kykene tunnistamaan omaa tilaansa saati omia tunteitaan. Viha, katkeruus, kaunaisuus, raivo ovat ilmeisen tuttuja. Missä ilo, tyytyväisyys, onnellisuus, luottamus, hellyys, surullisuus? Mistä kertovat erilaiset addiktiot? Jollei muuta, niin överisti shoppailla pitää.

#245159 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”…korruptoituneet viranomaiset Suomessa sallivat vihapuheen valkoista ei-juutalaista väestön ryhmää vastaan (kuten minun tapauksessani on sallinut vuosikausia)..”

-Jos et myisi julkisuuteen jokaikistä elämäsi käännettä niin kukaan ei tietäisi/puhuisi/välittäisi susta enää yhtään mitään, saisit olla täysin rauhassa. Ken julkisuuteen lähtee niin tulee aina lieveilmiöitä mukana, se on sen julkisuuden hinta, itse en haluaisi, olen onnellinen täysin tuntemattomana:)

#245160 Ilmoita asiaton viesti
    JoopDeHoop
    Participant

Milloinkahan alkaa GRAND TOUR of SWEDEN!! ylistystä,  tanssia, huispausta ja sanaa ymv… Mitä sitä turhaan Suomeen asti tulla..

#245161 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

Näinköhän on viety lääkkeet synnytyksen lähentyessä jotta vauvaa ei tarvitsisi niin vieroittaa… Aika synkeät on mielentilat tulevalla äidillä ollut viime ajat. Toivottavasti asiat menisi vauvan kannalta hyvin, joskin mietityttää miten monta mahdollisuutta annetaan ensin äidille näyttää pärjäämistään.
    Kylmältä kuulostaa suunnitelmat olla jo joulukuussa kapakassa esiintymässä.

#245162 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

”Näinköhän on viety lääkkeet synnytyksen lähentyessä jotta vauvaa ei tarvitsisi niin vieroittaa… ”

Olen itse miettinyt, miksi Tunkki on niin raivoissaan siitä että ei pääse Suomeen.

Luulen, että sillä on Suomessa vielä pillerikontakteja mistä voi ostaa nappuloita vaikka kolmeksi kuukaudeksi. Jos vaan olisi sitä rahaa.

Ei sille Ruotsissa kukaan pillereitä myy käsikaupassa.

#245163 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Esim. ”Riva” maksaa täällä katukaupassa 80 senttiä kappale.

#245164 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Koitetaan tuleeko läpi.

#245165 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Rivatrilin vaikuttava aine, klonatsepaami, kuuluu bentsodiatsepiineihin, jotka vaikuttavat pääasiassa keskushermostoon.

Rivatril-hoidon aikana tulee pidättäytyä alkoholin käytöstä, sillä alkoholi voi muuttaa Rivatrilin vaikutusta/tehoa tai aiheuttaa odottamattomia haittavaikutuksia.

Kerro lääkärillesi, jos olet raskaana, sillä Rivatrilia ei pidä käyttää raskauden aikana, ellei lääkäri katso lääkkeen käytön olevan välttämätöntä.

Imetyksen aikana Rivatrilia ei pidä käyttää.

Kuten kaikki lääkkeet, tämäkin lääke voi aiheuttaa haittavaikutuksia. Kaikki eivät kuitenkaan niitä saa.

Yleisimpiä haittavaikutuksia ovat väsymys, uneliaisuus, huimaus ja koordinaatiohäiriöt. Kaatumisia ja murtumia on raportoitu bentsodiatsepiinien käyttäjillä.

#245166 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

”Luulen, että sillä on Suomessa vielä pillerikontakteja mistä voi ostaa nappuloita vaikka kolmeksi kuukaudeksi. Jos vaan olisi sitä rahaa.”

Voi hyvinkin olla näin. Vaikea on myös aloittaa uutta hoitosuhdetta uudessa maassa raskaana ollessa, joten jos ajattelis että on minimi lääkitys ja omat ”extrat” loppu niin kyllä se kiristää hermoa.
    Positiivisestikin jos ajattelis että kyseessä on lääkkeiden hallittu alasajo ennen synnytystä niin sekin saa varmasti hermot kireelle, oli sitten siellä taustalla diagnoosi mikä tahansa. Se vie vielä aikansa että lääkkeet saadaan ns hoitotasolle synnytyksen jälkeen..

Mutta kuka äiti voi edes ajatella että jättä 2kk ikäisen vauvan ja lähtee baariin, vaikka kuinka kyseessä olisi ”esiintyminen” niin silti. Kun ei ole mikään pakko taloudellisesti tähän ryhtyä hyvinvointivaltiossa.. Kylmäävää.. todella.

#245167 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

Tuksu vajoaa vajoamistaan, nyt puhuu siitä, mitrn ei-juutalaisia valkoisia vainotaan eniten, tai ainakin sinne päin.

Höpsistä. Juutalaisia on vainottu niin maailman sivu. Jo musta surma oli juutalaisten syy,  9/11 oli juutalaisten keksintö, netti on täynnä meemejä miten juutalaiset keksi koronan, miten juutalaiset haluaa alistaa kaikki ihmiset ja plaa plaa. Näitä juttuja ilmestyy facebookkiin joka päivä.

Mutta Tuksun mielestä hän on vainottu. Kun on valkoinen ei-juutalainen. Tuksu, sinua arvostellaan koska teet typeriä tempauksia, kirjoitat typeriä, et ota vastuuta, olet ollut väkivaltainen, valehtelet ja häpäiset ihmisiä, jotka elättävät sinua, etkä hoida edes koiriasi hyvin ja nyt odotat lasta.

Kyllä kylmää lukea kommentteja seiskan videoihin, missä ihmiset onnittelevat tulevasta vauvasta, kertovat miten lämmin ja hyväsydäminen Tuksu on ja miten hieno ihminen ja tuleva äiti hän on. Ovatko nämä ihnuset nukkuneet näiden uutisten ja oikeudenkäyntien yli vai meneekö tuksun parin minuutin näytökset noin hyvin läpi?

#245168 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Tässä videossa se puhuu myös tv-ohjelmastaan, johon on tulossa kymmenen miestä eri kulttuureista.

Ennen Mystistä Lukkomiestä tai hänen aikanaan on tuo kuvattu.

#245169 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mitä pahaa juutalaiset ovat Tuksulle tehneet ?

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 839 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 243’ is closed to new replies.