Johanna Tukiainen Vol. 243

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 243

Viewing 14 posts - 826 through 839 (of 839 total)
  • Author

Menneitähän ei saanut muistella ? varsinkaan törkeitä. No, Tuksun koko elämä on ollut härskiä. Eikä usko tai raskaus sitä miksikään muuta.

Hyviä tosiaan nuo Sevenin välispiikit ? kertoo siitä mistä Tuksu on tehty!

#245424 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Havainnollinen kuvasarja videosta Twisted Sisteriltä, kiitos!

#245426 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tuksu tietää että Ruotsissa on koronan suhteen toimittu oikein.

Tuossa viikon takaista tilastoa
    Norja sairastuneet 13 005 kuolleet 267
    Tanska sairastuneet 24 257 kuolleet 641
    Suomi sairastuneet 9 176 kuolleet 339
    Ruotsi sairastuneet 89 436 kuolleet 5 870

Taloudellisia vaikutuksia:
    Ensimmäisen puolivuotiskauden aikana Suomen pudotus on noin 5 prosenttia, Tanskan noin 9 prosenttia ja Ruotsin noin 8,5 prosenttia.

#245427 Ilmoita asiaton viesti

Tuhannen kapakan kautta

Takelteleva turbohuuli taitaa olla aika pahassa jamassa. Ainakin noiden videolla olevien söshötyshten perusteella. Kyllä on kivikova pokerinaama narskulla. Puhuu kristillisyydestään ja elämänarvojen esiintuomisesta. Toteuttaa sitten arvojaan jakamalla valokuvia päissään kuin ankka, pilhu levällään maksavalle kansalle tarjolla. Irstailee kännipäissään, vahingossa paukahtaa maksullisen aktin seurauksena paksuksi jollekkin tuiki tuntemattomalle setä Mehmetille.

Minustakin se viimeisin video oli silkkaa panettelua ja veetuilua Tuksulle. Tuksun himmeä herneaivo ei sitä vaan ymmärrä, hänelle on julkisuuteen pääsy se ykkösjuttu. Selittelee videolla 2013: ”Olen saanut toteuttaa mun unelmat. Olen saanu elää sellaista elämää jollaista olen aina halunnut. Pikkutytöstä ja nuoruudesta asti olen haaveillut julkisuudesta. En olisi tehnyt mitään toisin.” Noihin toteamuksiin kun videolla leikataan nykyiseen tekopyhään feikkiuskovaiseen ja hänen kristilliseen sananjulistukseensa, niin ei voi kuin nauraa tuolle tollolle. Täysin pellenä näyttäytyy videolla.

Vielä ilkiää väittää, että ihmiset on julmia kun ajavat hänet alkoholismiin. Dille dong! Haluaa esille ja julkisuuteen, sitten ei muka saisi arvostella hänen idioottimaista käytöstä. Katkera on ämmä, en muuta sano.

Lopussa toteaa, että ”Uskon että oikeudenmukaisuus aina kaikissa asioissa voittaa”. Nyt oon Tussun kanssa täysin samaa mieltä, niin juuri on käynyt, oikeus on voittanut. Asuu köyhänä yh lähiövalaana valtavan moottoritien ja rautatien takapihalla, ilman ystäviä, kaikkien hyljeksimänä.

#245428 Ilmoita asiaton viesti

Beach, kiitos videoista ;D  En vaan saa niitä auki, läppäri ilmoittaa lataavansa ensimmäistä yli 3h. Olenko ma tumpelo?

#245429 Ilmoita asiaton viesti

Kristillisellä Zouhannalla on varmasti varattuna rakkaalleen, Prinsessa Sofie Angeliquen isälle ISYYSPAKKAUS. Kokosin sinne malliksi muutamia tarpeellisia tavaroita.

– korvatulpat

– vastamelukuulokkeet

– kortsuja

– prinsessalle lippis: Isin kalakaveri

– ovenkahvakyltti: isi nukkuu, ei saa häiritä

– kylpyankkataskumatti

Listaa voi jatkaa..

#245430 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Passi, hammasharja ja menolippu.

#245431 Ilmoita asiaton viesti

Hedelmäveitsi?

Perhekeskeinen voi kuoria lapselle omenan, että saa muutakin kuin peikkonia.

Fileerausveitsi varalle? ?

… että voi perata kalan lapselle, että saa muutakin kuin kerma-herkkusieniä.

#245432 Ilmoita asiaton viesti

Peruutan edelliset. Eräs voi tulkita ne väärin.

Iso matto. Helppo laittaa rullalle.

#245433 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Pikku spekulaatio: Jos babya ei tulekaan, mikä meriselitys kuullaan? ”Aprillia aprillia, ehhehe, olen niin huumorintajuinen…”

#245434 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kiero näätäsisaremme ollut vauhdissa 🙂

Nuista kuvista tuli mieleeni että onko Kaalinainen ikinä puhunut suutansa puhtaaksi siitä millaista on olla joosiannan palkkalistoilla? En muista.

Ja sitten kuulutan taas kaljakurremme perään. Missä orava?

#245435 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Känniorava on tosiaan kateissa.

#245436 Ilmoita asiaton viesti

Mitähän manauksia Tuksu on uskovaisena ihmisenä laittanut muutamien perään, kun eivät uskalla kertoa rattotädistä totuuksia? Ettei vaan lakimies Teemulla pelotellut? Hui.

#245425 Ilmoita asiaton viesti

Pomintoja sevenin face kommenteista:

”Tosi juntti olet itse monta kertaa sinut ravintolan ovella käännyttänyt stadissa ! Olit aina niin sekaisin !”

”Miksei saisi, on seiskakin. Lehtihän kertoi että Tunkilla on porttikielto kaikkiin keskustan kapakoihin, samoin useimmat taksit ei tuota häirikköä kuljeta. Viikkarilla saa matkustaa vain vastuullisen henkilön kanssa?

”Just.. että tämän jumalan luoma ”kaunis” naikkonen saa haukkua meitä, mitä on tehnyt kautta aikojen. Nyt kun hänet joku kuka raasu nyt on painanut paksuksi, kaikki unohdetaan ja on niin suloinen naikkonen. Ja edelleen jatkaa haukkumista mut tui tui kun on tiineenä, saa jatkaa.. nyt Tuksu pitää vaan sen marttyyri turpansa kiinni ja idottelee sitä vaavia siel itäblokin pojun kanssa. Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Eikös näin???”

”No nopeasti sinusta huli Suomen arvostelija ja maiden asiantuntia ,montako päivää olet jo ollut ??? Viitsisitkö lopettaa jos vähääkään on jäljellä häpeää ???

Viewing 14 posts - 826 through 839 (of 839 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 243’ is closed to new replies.