Johanna Tukiainen Vol. 244

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 244

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 878 total)
  • Author

Sotka kalustemyymälä myy Isabella-patjoja.

Siitä Tuksulle yhteistyökumppani. Sponsoreita tulee tarvitsemaan, sieltä voi saada uuden tyynynkin, koiratyynyn tilalle.

#246118 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Olisi ollut nyt vaikka jolene ?

#246119 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Kun Tunkin isoäiti Irene kuoli keväällä 2012, Tunkki lupasi laittaa hänen nimensä tyttölapselle:

Olen päättänyt, että hänen muistokseen aion nimetä tyttäreni toisen nimen isoäitini mukaan.  Haluaisin ihan hirveästi lapsia, ja tosi kovasti oman tyttären. Olen päättänyt jo koko nimenkin hänelle ja vaatteetkin on ostettu jo ajat sitten.

Minne Irene-nimi on jäänyt rimpsusta?

#246120 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jep. Isabel, Isabella, Isabelle. Ihan ok nimiä kaikki. Mutta otetaan nyt teoreettinen tapaus, että olisit nuoruudessasi huorannut, myynyt seksiä, ottanut aina rahaa (panoista) ja käyttänyt vaikka työ-taiteilijanimeä Ariel? Kun sitten lopettelisit uraasi, kurtturuususi ei enää myy tai ihan vaikka kyllästymisestä, antaisitko ainoalle lapsellesi nimen Ariel? (Ja koirallesi siinä välissä)? Pointtina tässä siis minullaNi kuten monella, että miksi pitää kaikista maaiöman nimistä valita juuri se huoraamisesta tuttu nimi? Liittyykö niihin aikoihin niin ihania muistoja? Mutta silti. Tukiaanista omituisuutta.

#246121 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Jos nyt välttämättä halutaan samaa kuin Isabel tarkoittava nimi, niitäkin löytyy vaikka kuinka. Esim

https://www.babynameguide.com/results.asp?strSearch=god+is+my+oath

Oma suosikkiNi olisi Zsa Zsa Tukiainen.

#246122 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Weccu kyse onkin nyt siitä, että tunkin koiralla ja lapsella on nyt sama nimi. Kyse on myös siitä, että tuo etunimi on tunkin oma työnimi. On ihan eri asia jos se nimi on ollut jonku muun koiralla tai huorausnimenä.

#246123 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Se on valtava skandaali ja karmea virhe, kun äiti antaa tyttärelleen nimeksi Isabel, jolla nimellä äiti tunnetaan prostituutiobisneksessä kautta laajan Hamraan maan!

#246124 Ilmoita asiaton viesti

Olen päättänyt jo koko nimenkin hänelle ja vaatteetkin on ostettu jo ajat sitten. (2012)

Minne ne kalliit lastenvaatteet katosivat? Jollashovissa oli kuulemma huone täynnä kauniita ja kalliita lastenvaatteita. ”Jo ajat sitten”? 2000-luvun alussa? Näin Tuksu kertoi ja eihän hän koskaan valehtele.

#246125 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Ihmiset ei nyt tajua, ettei kukaan sitä vauvan nimeä kritisoi nimenä!

Se herättää ihmetystä ja hilpeyttä seuraavista syistä:

1. Tuksu toimi prostutoituna ja kauppasi itseään Sihteeriopiston sivuilla nimellä Isabella.
    2. Tuksun mopsi-koiran nimi on Isabella.
    3. Tuksun entinen Dolls keikkamyyjä ja rikostoveri (Jarna Lahdenvuo) esiteltiin Johannan toimesta ensi kertaa nimellä Isabella.
    4. Tuksun lapsen etunimien etukirjaimet muodostavat sanan ILE = Ile Ilkka Kanerva kenen reittä pitkin Tuksun ”julkisuus” alkoi.
    #246127 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

No niinpä.. Tuksu sanoi, että etunimenä on erään hyvin kauniin naisen nimi.. kukapa muu on kaunis, kuin Tuksu itse. Ja otetaan sitten se työnimi, kun omat nimet on niin tuiki tavallisia.

#246128 Ilmoita asiaton viesti
    Weccu
    Participant

Olen edelleen samaa mieltä kuin aiemminkin … sekä lapsen nimistä että niiden arvostelemisesta. Ja useampikin henkilö tuntuu olevan kanssani myös samaa mieltä. Jos toki sitä vastaankin. Niinhän se mielipiteiden kanssa on.

Itse arvostan niitä henkilöitä, jotka pidättäytyvät vastasyntyneen nimen arvostelemisesta. Toki ihan jokaisella on ihan joka asiaan mielipide, mutta itse olen sitä mieltä, että ns sivistyneeseen käytökseen kuuluu jättää myös tietyt asiat ruotimatta.

Toki mielipide sekin, onko ylipäätään käytöstavoilla väliä … ja mitä väliä niillä on. Mutta jokainen tavallaan. Ja tekojensa ja sanojensa takana seisten.

Kiistatonta kuitenkin on se, että meistä jokainen arvioidaan ja arvotetaan käytöksemme ja puheidemme mukaan. Olimme siitä mitä mieltä tahansa. Jo puhetyylimme ja sanavalintamme kertoo meistä yllättävän paljon.

Tätäkin palstaa kun seurailee, näkee hyvin laajan kirjon erilaisia ja -taustaisia ihmisiä. Ja sehän on suuri rikkaus. Kun kaikki vaan muistaisivat, että maailmaan mahtuu se toisenlainenkin mielipide kuin vain ”minun oma”.

Välillä tuntuu, että tälle palstalle mahtuu vain ”se yksi ainoa totuus”. Faktat ovat totta, mutta niistä voidaan olla montaa mieltä.

#246129 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Jotenkin nuo nimet oli liian helposti arvattavia. Ehkä vauvan nimeksi tulee sittenkin jotain ihan muuta?

#246130 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Narsisti antaa lapselleen ja koiralleen työnimensä, olisi varmaan antanut ristimänimensä, muttei kehdannut.

#246131 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Hah, isäoletetulla ei ole ollut kai mitään sananvaltaa kupeidensa hedelmän nimeämiseen.

#246132 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Ei mehmipatulta edes kysytty lapsen nimestä, kun muun maan naisilla on liian erikoiset nimet.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 878 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 244’ is closed to new replies.