Johanna Tukiainen Vol. 244

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 244

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 878 total)
  • Author
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Etis: Olen vissiin jo joskus avautunut täällä että meilläkin on asunut ihme porukkaa, edellisiä omistajia ja yläkerran perhe. Jälkimmäinen siksi että olivat ilmoittaneet verovirastolle väärän asunnon numeron, eikä niitä kukaan tarkista. Juurikin siksi skatteverkenillä on sellainen e-palvelu missä voi pyytää oman asuntonsa henkilötilanteen selvittämistä. Emil toivottavasti tekee selvityspyynnön heti kun on saanut anustapin väännettyä pois postilaatikosta.

Voiko Kauniiden maassa esim. ”asioista perillä oleva näätä” tehdä Skatteverkenille tai poliisille pyynnön asunnon henkilötilanteen selvittämiseksi muusta kuin omasta asunnosta? Tai antaa nettivihjeen toisen henkilön todellisesta asuinosoitteesta viranomaisille jollakin konstilla? Kts. aijaa.com Search #punainentupa

#246398 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Etänäätä: ”Emil toivottavasti tekee selvityspyynnön heti kun on saanut anustapin väännettyä pois postilaatikosta.”

?

#246399 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Tunkki saa raivarin, koska Sarakin myy. Kilpailu vääristyy: 28-vuotias vs. 42-vuotias.

#246400 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Alda ja muut Näädät.

Eräs ystäväni oli treffeillä Tunksin kanssa ja menivät syömään johonkin ravintolaan, Tunkilla oli turkki päällä josta roikkui vielä hintalappu kiinni niskassa niin että hinta näkyi. Se oli mun kaveria, siis miespuolista , ihmetyttänyt.

Sitten mä kyllä repesin ihan kunnolla kun kaveri kertoi että treffiseura söi kuin possu, ahmi ikäänkuin eikä välittänyt vaikka tippui sapuskaa rinnuksillekin.

Tästä on parisen vuotta joten tän voi jo kertoo, Tunkki hehkutti sitä omalla seinällään, tää mun kaveri on elämässä aika pitkälle päässyt ja tietyissä piireissä tosi tunnettu. Oli kuulemma ekat ja vikat treffit Tuksun kanssa. Ei tää mun frendi tiedä mun näätäily harrastuksesta mitään. Silloin heti teki niin mieli kirjoittaa ja kertoo mut en halunnu ottaa riskiä et joku menee läskiks ja mä jään kiinni paljastuksista. Nyt muistin tän noista hintalappu kirjoituksista.

#246401 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Voiko Kauniiden maassa esim. ”asioista perillä oleva näätä” tehdä Skatteverkenille tai poliisille pyynnön asunnon henkilötilanteen selvittämiseksi muusta kuin omasta asunnosta? (Tuohis)

Nyt en ehdi heti tarkastamaan mutta kun me tehtiin ilmoitus kaikenmaailman humanoideista jotka ”asuu” meillä, niin jouduin käyttämään omaa bank-idtä eli sain tehdä ilmoituksen vain omaan asuntoni tilasta. Meille ei ikinä tullut kenenkään muun postia eli olivat tehneet postinmuutoksen Ok. Me ei oltaisi ikinä edes epäilty että meillä asuu ihme sakkia jos pankkitäti ei olisi kysynyt että keitä nämä on… kun käytiin uudelleenneuvottelemassa lainoja. Sitten googlasin itseni ja hoppsan… meillä asui vähän liikaa porukkaa. Nallekarhuni kysyi että mitäs oikein touhuat mun ollessani työmatkoilla kun suurin osa niistä meillä asuvista oli miehiä ?

Mulle ei ikinä tullut mitään ilmoitusta asiasta mutta pari kuukautta tapahtuneen jälkeen meidän osoite oli puhdistettu muista kuin meistä.

#246402 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Kiitos. OK. Jatketaan…

#246404 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Eli Tuksun Äiti Marja ei ole synnyttänyt yhtäkään Lastaa vaan kaikki on sektio lapsia, kiva tieto jota Johanna katuu.

#246405 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Minäänini naureskelin täällä itsekseni, eli vauvan työnimikkeeksi saadaan helposti ILE666.

Näköjään joku muukin huomannut. Myös.

#246406 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Etis tarvitsee ihan selkeästi Sinituotteen Piilovessaharjan, jossa on myös reunusharja, pinkkinä Roosa nauha tuotteena. Sponssisi voisi ostaa merkkipäivälahjaksi, ja ehkä samalla myös itselleen uuden hammasharjan. 😀

#246407 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Voe löllötin, et mie repesin, siis nauruun????. Vae on sektiohaava kippee, noh on ja aekas kaavan. Ja ihan johtuu  valtavasta laardista, puuttuvista lihaksista ja siitä et heittäyvyt tekemättömäks. Ja ei, ei ne anna kyllä sulle mömmöjä, kun, jos et tiiä, ne menee äitinmaejon kaatta vaaviin. Tiällä joku mainihtikin, miksei maetoo heti nouse…. Mutta siihen annetaan napit, et alkaa tulla. Tae sitten on eessä se järkky tilanne, et pittää pumpata Oivoo ja toivoo, ettei tuu tulehus nääs

####karmaaakarmaaaa?????️‍♀️

#246408 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Yleissivistymättömänä luulin, ettei edes vauvaa saa ainakaan heti nostella sektion jälkeen.

#246418 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Viikko on ollut historiallinen glamourin toimialalla.

Glamourtähtemme koheltaminen on taittunut lopullisesti työttömän lähiövalaan arjeksi ja yhdessäasumiseksi vähävaraisen maahanmuuttajan kanssa Solnan kunnan reuna-alueella.

Pahin on tapahtunut.

Tämä on valtava skandaali: tekstareista köyhyyteen 12 vuodessa.

Ei Miamia!  Ei miljunäärimiestä, ei mansionia, ei jetset-elämää, ei vähäisintäkään glamouria.

Oäkting! Ei enää uskottavuutta vuodesta 2016 keinotekoisesti rakennetulle evankelistauralle aikuiskasteineen, illuminaatteineen, todistamisineen, kielilläpuhumisineen ja profetointeineen.

Keikat män! Isolla laardipallerolla ei enää ole paluuta Hamraan maan kälyisten kapakoiden nurkkauksiin hyrräämään. Epäliikunnallisen laardipalleron raskaus on jättänyt raskaat jäljet hänen kasvoilleen sekä vyötärölleen. Eivätkä hänen laulu- ja tanssitaitonsa ole olleet muutenkaan hääppöset aiemmin.

Ei enää Töölö Oceanin keskusta-asuntoa Hamraassa maassa!

#246419 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Pastori, jos nallekarhuni ostaa merkkipäivän kunniaksi minulleni vessaharjan – Sinituote tai ei – niin voin luvata että meilläkin leikitään sitten hedelmäveitsihippaa.

Ja juu en minä hammasharjaansa ole sinne tunkenut vaikka joskus ehkä teki mieli.

#246420 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Tämäkin viikko on ollut hyvä viikko näädille?

#246421 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Kuten Näätälandiassa muistamme, tää Elena on eräs Jollaksen prinsessahautomosta julkkikseksi ponnahtaneista:

Povipommi Elena Vikström kertoo ottaneensa yliannostuksen ja makaa nyt psykiatrisen sairaalan osastolla

Elämänsä iloista ja suruista avoimesti avautunut malli Elena Vikström on kertonut somessa ikäviä asioita. – Ei sitä vahvinkaan jaksa, vaikka olisi aina nauravainen, Elena muotoilee.

Hän on julkaissut kuvia ambulanssista ja sairaalasta. Nainen kertoo ottaneensa yliannostuksen lääkkeitä ja joutuneensa psykiatriselle osastolle. (Hymy 9.10.2020) Elena Vikström lataamoon lokakuussa 2020 Onkohan Laajasalon vedessä (tms.) jotain sellaista mineraalia tai hermomyrkkyä, joka vie alueella asuneet / asuvat psykiatriseen sairaalaan yksi toisensa jälkeen?

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 878 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 244’ is closed to new replies.