Johanna Tukiainen Vol. 245

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 245

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,003 total)
  • Author

Skandinaavisen kauniin vaaleaverikön näköä, niinkuin Tuksussakin. Isorintaisuus ja säihkysääret havaittavissa. Ehta Tuksu isoisän puolelta, tuksu pikkutuksussa.

Sisäisen luonteen kauneus periytynee äidin puolelta. Ahkeruus ja rehellisyys.

#247277 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis
    Participant

”Hoitajat ja lääkärit kävivät luonani koko ajan.”

TÄMÄ juuri. Ei minunikaan luona 90-luvulla ravattu jatkuvasti. Luottivat kai että osaan apua pyytää tarvittaessa. Hyvissä käsissä silti oltiin. Siihen aikaan ei ainakaan omassa kunnassani ollut tapana tulla neuvolasta kotiin, vaan itse mentiin. Mutta en muista milloin, ehkä pariviikkoisena. Aiemmin oli puhe kauniiden ihmisten maan tavasta yövyttää muualla kuin sairaalassa. Helsingissä on Meilahdessa potilashotelli synnyttäneille.

#247278 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Jos possu tyrkkäsi vauvan pihalle danderydissä niin se oli MINUN synnytyssairaalaNI ja kukaan, etenkään lääkäri, ei kyllä pyytämättä tullut. BB-hotellin tarkoitus on että vanhemmat hoitaa lapsen ja apua saa jos pyytää. Minustani tuntuivat jopa ärsyyntyvän kun huhuilin apuja ihmetyksen kanssa.

#247286 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Rakkaat näädät,täsä mä ole. Näätämasennus. Tuohis tiesi koodinkin?

#247287 Ilmoita asiaton viesti

?

#247288 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu saa lahjoja. Myös sellaisilta, jotka käyvät täällä nauramassa hänelle? hulluja on sitten monenlaisia tuon ympärillä.

#247289 Ilmoita asiaton viesti

Juoppo. Hyvä kun olet hengissä. ?

#247290 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun osoitteen saa kun leikkii ystävää ja haluaa lähettää lahjoja. Aikas erikoista mun makuuni.

#247292 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Joukkopsykoosi kääntyy joukkomasennukseksi. Mä en ala mitään, onko pakko, jos ei tahdo. Kääriydyn kappaleiksi kuin etana untuvalakanoissani. Alakerrassani ei ole edes simpukkaviikkoja.

#247293 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tuksuhan rauhoitteli Koiriaan aikoinaan käytettävissä ollelilla päihdyttävilläaineilla, niin NYT Minä pelkää ET hän Päihdyttää Pienokaisensa. Sitä minä pelkään,sairas ihminen.

#247294 Ilmoita asiaton viesti

Tuohis, minulla on ainaskin DC-10 näätämasennus, nih! Soon paaaaljon hianompi. Siihen on olemassa hyvä lääkitys, Tullamore Dew 500ml p.o.  Lääke on niin tehokas että kohta näkyy sateenkaaret ja puhun kaikilla kiälillä. *hik*

#247295 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Minänikin tarttui ehtoollisämpäriini. Taas kukkivat kukat,kellot soivat ja kaik näyttäytyy sateenkaaren väreissä.

Saappaaat salongissa?

#247296 Ilmoita asiaton viesti

Tuksulla hyvä vire. Olisiko saanut viikonloppujuomaa.

Postaa kauneuttaan urakalla instassa. Ja lisää lastenvaatteita. Tilaa löytyy. Kannattaa lähettää niitä, että eivät lopu heti. Niitä kun ei pestä.

#247297 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Ehtoolliseksi kun kastetta juo, palaa mieleen taas onnen aika tuo. Iltakaste näätämasennuksen häätää, kirkkaiksi sateenkaaret mielen säätää.  Tullamore dew

#247298 Ilmoita asiaton viesti

Tuohi ? Aika tujua. Mieli kirkastuu kun ajattelee postitiivisesti Tuksusta? Mikähän se voisi olla?

Lapsella on paljon vaatteita, ei tarvitse kulkea alasti.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,003 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 245’ is closed to new replies.