Johanna Tukiainen Vol. 245

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 245

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,003 total)
  • Author
    Bling Bling2
    Participant

Kello on 12.05 perjantaina. 29-22 -lehdessä ei kohua eikä kehtoa.

#248038 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Aivan

#248039 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun kuvat pilvessä ? sateenkaaren takana. Tuksulle äkkilähtö sinne.

(Ja tiedän kyllä pilvipalvelun. Pilvessä en ole koskaan ollut.)

#248040 Ilmoita asiaton viesti

Kuulkaas nökönenät, minäni laitan tuksuaanisesti omaan CV:een että olen Paavi. Olen nääs nääs käynyt Vatikaanissa monen tunnin kierroksen. Sitten laitan senkin, että olen toiminut pääministerinä. Siksi kun oon ollu Eduskuntatalossa ja jopa istuskellut valtiopäämiehien vastaanottoon tarkoitetussa valtiosalissa. Oikeesti käyn talossa vaan lorvimassa, syömässä ja kuvauttamassa itseäni vessassa.

Korjaan täällä varmaan kolmatta kertaa Tuksun väittämää tietoa, että olisi muka käynyt Ritva Norrisin meikkauskoulun. Tuo on emävale. Siitä kirjoitti aikoinaan muutamakin roskalehti. Asia meni oikeasti niin, että koulu on kallis, mutta sen summan pystyi maksamaan kolmessa erässä. Tuksu meni kouluun maksettuaan ensimmäisen erän. Tuksu oli siellä 3kk, jätti seuraavan maksuerän maksamatta ja riiteli firman omistajan kanssa lähtiessään. Kaikki oli jo silloin muiden syytä, Tuksua vainottiin jo silloin. Tuksu oli vaan tapansa mukaan vittupää akka, mäkätti kun ei röyhkeydellään saanut jatkaa koulussa. Lehdet kirjoitti siihen tyyliin, että sai potkut. Potkuthan se on jos ei maksa sovittuja maksuja. Tuosta keissistä Tuksu sai aikoinaan näädiltä haukkumanimen Yo- meikkaaja.

#248041 Ilmoita asiaton viesti

Eli oli Norriksen syy kun Tuksusta tuli vain yömeikkaaja eikä dipl.meikkaaja. Tietenkin! Koulutuksen olisi pitänyt olla lokille ilmainen. Kyllä Paavi tietää.

#248042 Ilmoita asiaton viesti

Mitähän sohjopää taas yrittää sanoa. Eikö se tajua, että ulosanti on totaalisesti kaputt, rikki, vinksahtanut ja vialla. Tuksu, noi sun sepustukset on päin honkia kirjoitettu!

”For you are fearfully and wonderfully made! Suloinen terve tyttäremme Isabell synnytys sairaalassa lokakuun ekalla viikolla jossa vietimme Paul isän kanssa 6vrk.”

#248043 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Iltalehti raportoi maaliskuussa 2012:

Tukiaisella ja miljonääriäidillä yllättävä yhteys: ”Hän oli hirveän töykeä”

Johanna Tukiainen paljastaa Seiskan blogissaan tuntevansa miljonääriäiti Maria Alasen.

Kohublondit Johanna Tukiainen ja Maria Alanen ovat vanhoja opiskelukavereita. Tukiainen paljastaa Seiskan blogissaan naisten käyneen aikanaan samaa meikkaajakoulua Espanjan Fuengirolassa.

Muistot eivät kuitenkaan ole mieluisia.

– Hän oli hirveän töykeä ja ilkeä minua kohtaan. Hän arvosteli minua tosi ilkeästi siitä, että söin nuudeleita ja jotain papuja päivittäin. Olin köyhä opiskelija, eikä minulla ollut varaa muuhun. Hänellä oli ylenkatsova ajattelutapa, Tukiainen tilittää.

Nainen kertoo lukeneensa Maria Alasen vangitsemisesta lehdestä. – Kamalalta tuntuu, vaikka en hänestä ihmisenä pitänytkään. Jotenkin tuo kohtelu ei tunnu oikeudenmukaiselta. (IL 22.3.2012) 09 Ferrari California sekä Maria Alanen ja Nina Grekin

#248044 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

08 Maria Alanen Helsingin käräjäoikeudessa vuonna 2019

#248045 Ilmoita asiaton viesti

Miksi ne synnäriltä antoi muovitetun pahvilootan noille toljakkeille vauvan kuljetukseen? Kullattu loistava seimi olisi ollut vähimmäisvaatimus.

#248046 Ilmoita asiaton viesti

Lapsi oli valmiina sairaalassa lokakuun ekalla viikolla, maanantai aamuna menivät ja perjantaina kotiutuivat. Yhteensä kuusi päivää ?

Kuukauden päästä se on kaksi viikkoa täysihoidolla, kuninkaallisessa sairaalassa. Isabell konttaa, tanssii ja laulaa terveenä.

#248047 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Tätä ilmeisesti eläinten ruokintaan tarkoitettua kaukaloa on moni muukin ehtinyt ihmetellä; onko Kauniiden ihmisten maassa sellaista rasismia, jossa maan kanta-asukkaille annetaan kullatut kehdot ja ei-niin-kanta-asukkaille tummalla suojavärillä maalatut possukaukalot: 42 Tunkin vauva synnärillä lokakuussa 2020

#248048 Ilmoita asiaton viesti

Erikoinen ruumisarkku-loota. Kauniiden ja rikkaiden maassa.

Eikö herrasväki ollut varautunut ja ottanut mukaansa vaikka kantokassia?

#248049 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Voisiko tuo kummallinen harmaa laatikko olla jokin kattoon ripustettava kehto, jokin heijauslaite. Sitä tarkoitusta varten siinä on kyl mun mielestä liian matalat laidat. Mietin vaan kun siinä on nuo reijät. Miksi lapsi on laitettu nukkumaan tuollaiseen?  Jokin lisälaite, teline tohon kyllä kuuluu.

#248051 Ilmoita asiaton viesti
    LaJollas
    Participant

https://www.ikea.com/fi/fi/p/vaedra-hoitoalusta-80226137/

Mielestäni synkkä kaukalo on hoitoalusta. Ei siinä kai ole tarkoitus kuin vaihtaa vaipat. Ei sentään nukuttaa perintöprinsessaa. Kuvan malli on Ikean, mutta 2020 vuodelta, sairaalan kaukalossa on on varmasti pötkötellyt jo muutama sukupolvi ruotsalaisia sosiaalidemokraatteja.

#248052 Ilmoita asiaton viesti

Koppa, jossa reiät ilmanvaihdolle, jos siihen laitetaan kansi päälle ?

Hyi. Minua. Läps ?

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,003 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 245’ is closed to new replies.