Johanna Tukiainen Vol. 245

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 245

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,003 total)
  • Author
    Sienilentokapteeni
    Participant

TutkimustyöNI mukaan jos toisella vanhemmalla on ruskeat silmät, ja toisella siniset, molempien värien todennäköisyys lapsien silmien väriksi on 50%. Eli silmienväri ei todistaa mitään kumpaankaan suuntaan tässä tapauksessa?

Toiseksi, Velli varmasti saisi Johannan osoitteen selville lupaamalla lähettää jotain.

Et lähetä paskaakaan, vaan menet paikanpäälle uuden naisesi kanssa, kerrotte ja näytätte Mehukatille kaiken todistusaineiston. Loppu tuolle on saatava, tai lähtee uusi nainen pian lätkimään.

Ja jos itse olisin mehukatti, haluaisin tietää mitä kihlattuni puuhaa selkäni takana.

#248264 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Glamourvalokuvamallimme (koiratyynyn kera tai ilman tyynyä) tarvitsisi siis kunnon puhelimen; näin hän kirjoitteli 22.10.20:

Kohta ja vihdoinkin saan takaisin Applen kännykän ja siitä en todellakaan enää luovu! Kännykkä on todella tärkeä kuten tiedetään ja Nokian puhelin on kamalin mitä koskaan olen nähnyt ? jouduin suorastaan vaaral. tilanteisiin sen takia että känny ei yhtäkkiä toiminut, tämä tulee tosin vihdoin korjaantumaan ? teen töitä myös puhelimen kautta niin on pohjanoteeraus omistaa maailman surkein kännykkä.

#248265 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Kade3: … Sitte vielä. Mun mielestä tolla vaavilla on poolin silmät. En tarkoita väriä mut sillee silmät ulkoreunoilta alaspäin. 40 Mehmet_Etsintäkuulutus, Europol-Interpol

#248266 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

46 Tunkin Isabell-vauva 23.10.2020

#248276 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ei tuosta baby ressukasta pysty ulkoisesti vielä mitään ennustamaan kai. MinustaNi esim. hänellä on juhannusnallen kulmat.  No tuskin on, mutta kaikkea mahtuu kuvittelemaan. Antaa ajan kulua ja babyn kasvaa, eiköhän ne tukiais maekun piirteet ala tulla väkevästi esiin kun näkyvät babyn motjerissakin niin väkevänä kuin olisi dother kloonattu ishkästään.

#248277 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Nalletyttö ?

#248278 Ilmoita asiaton viesti
    LaJollas
    Participant

Vauva ei kyllä muistuta kumpaakaan vanhempioletettua. Laittaisin rahani sille muuttoapumiehelle, jos pitää jotain veikata….

#248279 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

MinuaNi on alkanut vaivata eräs asia kovasti. Se on tuo provoaminenkin muuttunut halpiskamaksi.  Semmosta kiinan krääsää mitä lapset tekee hirveissä oloissa tai eläkeläiset henkensä pitimiksi.

Laatua ei  enää tahdo saada. Luulisi heitä itseäänkin hävettävän heittää niin huonoja provoja.

Toista se oli ennen kun itsekin meinasi langeta johonkin taitavaan provosointiin,  hetkellinen sykkeen nousu ja valmistautuminen vastaiskuun.

#248280 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Järkipankki on laittanu taas samoja kuvia instaan.

#248284 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Rinde, mulle tuli kans mieleen kuvasta kiviset ja soraset. Mut sit tuli sympatiat niitä kohtaan ettei tunkkia voi laittaa  niiden joukkoon. Voi kyynel.

#248288 Ilmoita asiaton viesti

Lapsi on tilaus-doll!

#248291 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Voi Pastori. Nyt lirahti. Hih. Yhdyn virteen.

#248298 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Miten niin ”saan puhelimen”, mistä niitä saa? Hakisin myös, itse olen joutunut ostamaan puhelimeni ihan itse ja käteisellä, ei kuukausi erissä. Nyt kun se on jo pari vuotta vanha niin haluanhan mä uuden kohta. Kerro Tunkki kiltti mistä sä SAAT puhelimen niin haen samasta paikasta.

#248299 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Erikoislääkäri Tanja Saarela, Tampereen yliopistollisen sairaalan perinnöllisyyspoliklinikka:

Silmän iiriksen väri määräytyy sen melamiinipigmentin määrän ja laadun mukaan. Klassisesti ruskeasilmäisyyttä on pidetty dominoivasti eli vallitsevasti periytyvänä ominaisuutena ja sinisilmäisyyttä peittyvänä eli resessiivisenä ominaisuutena. Niinpä silloinkin kun vain toisella vanhemmalla on ruskeat ja toisella siniset silmät, lapsesta tulee yleensä ruskeasilmäinen.

Mutta vaikka molemmat vanhemmat olisivat ruskeasilmäisiä, lapsi voi saada siniset silmät – todennäköisyys vaihtelee sen mukaan, millainen perimä vanhemmilla on: nykyisin silmän iiriksen värin tiedetään olevan monitekijäinen ominaisuus, eli siihen vaikuttavat useat eri perintötekijät yhdessä.

Jos kummallakin vanhemmalla on erittäin tummanruskeat silmät, mahdollisuus saada sinisilmäinen lapsi on hyvin pieni. Mahdollista se kuitenkin on myös näissä tapauksissa, koska voi syntyä uusia mutaatioita. Sattumanvaraisen mutaation pitäisi osua silmän väriä määrääviin geeneihin.

Jos taas vanhempien silmät ovat vaalean ruskehtavat, heillä voi olla geeneissään ruskea-, sini- ja/tai vihreäsilmäisyyttä erilaisina yhdistelminä. Siksi todennäköisyys saada sinisilmäinen lapsi on heillä tuntuvasti suurempi. Silti sekin on pieni, arviolta 10 prosentin luokkaa.

#248300 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Jep, se on aina mä SAAN tai mulle TULEE. Mikään ei ole itse hankittua saatika ansaittua.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,003 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 245’ is closed to new replies.