Johanna Tukiainen Vol. 245

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 245

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,003 total)
  • Author

#247079 Ilmoita asiaton viesti

#247080 Ilmoita asiaton viesti

#247081 Ilmoita asiaton viesti

Vielä ÄHKÄISYYN eli puolipilkalliseen naurahdukseen.

Siis tuo ÄHKÄISY tulee takuuvarmasti aina kun Tuksu päästään suustaan valheen. Mitä isompi valhe, sitä isompi ähkäisy. Ja se naurahdus tulee siitä ajatuksesta että onhan tässä huumoria kun meikätyttö se kehtaa päästellä suustaan valhetta valheen perään, ja kansa se vaan uskoo.

Alla muutama lause viimeisimmästä videosta kera ähkäisyjen ja selkokielisen tulkinnan.

”Mä kävin lämpimässä kylvyssä, kuumassa  porekylvyssä ja lämpimässä suihkussa…”  ÄHKÄISY: ”Vitut meillä mitään porekylpyä ole ja koska mä nyt muutenkaan missään suihkussa käyn. ”

”Mun miäs kokkailee tossa takana ruakaa” — Tuksu lähettää lentopusun Påålille — ja perään ÄHKÄISY (lue: vittu, lentopusuja tolle pellelle, meniköhän jo överiksi, no pah, repikää siittä.)

”Täs on sillä tavalla … että ennen kahtatoista pitää syödä…  kahdentoista jälkeen ei saa ottaa mitään… tai ehkä vettä ja mehuu…”  ÄHKÄISY: ”Mehuu! Mikä vitsi! Koska mä oon jotain mehuu juonut!”

”Lapsen isä tulee synnytyssairaalaan.. mua tukemaan ja on mun kanssa…” ÄHKÄISY: ”Lapsen isä! Viikon vitsi! Kun edes tietäisi kuka se lapsen isä oikeasti on.”

”Tää Påål on varmaan maailman paras isä…”(ÄHKÄISY) ”… ja maailman paras mies…” iso ÄHKÄISY: ”Toi äijä on niiiin pelle ja mikkihiiri. Onneks se kuitenkin hoitaa mun kersaa, se on niin daiju et ei ees tajuu et ei se varmaan ole edes sen mukula. Et onhan tää silleen hauskaa.”

#247082 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Höpöhöpö, ei Tuksu lykännyt lapsenhankintaa ajatuksella sitku.  Tätä lasta ei mitenkään suunniteltu vaan sattui vahinko. Aiemmin ei löytynyt sellaista miestä jonka Tuksu olisi kelpuuttanut vaan jatkoi sen ihme änörikan unelman metsästämistä ja sitten kävi panon kanssa vahinko.

#247083 Ilmoita asiaton viesti

Itkua väännetty. Synnytyksen jälkeinen masennus, jota Tuksulla on ollut aina pipon kanssa ennenkin. Itkeekö lääkityksen perään..

Isäehdokas joutunut (ja joutuu) koville, univelkaa kun joutuu valvomaan kaikki yöt, yökukkujan kanssa. Palvelua odottaa pötkylä.

Korttitalo kohta palaa.

#247084 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Johanna on entistä vakuuttuneempi siitä, että Paul on paras mahdollinen isä heidän lapselleen.

Oman lapseni isä ei ole paras mahdollinen, vaan se ainut isä, joka lapsella on. Ei tarvinnut valita usean joukosta. Eikä niin, että huono olisi. Olimme pitkään yhdessä ennen kuin päätettiin, että nyt on aika. Tuli ikään kuin tutustuttua tämän ihmisen luonteeseen ja persoonallisuuteen etukäteen.

Joo – tajuan kyllä, mitä on tarkoitettu ilmaista, mutta huvittaa silti.

Toisaalta: ajatellaan, että olet sinkkuna muuttanut vaikka Kiteelle ja kerrot ystävillesi, että ”aloin seurustelemaan parhaan mahdollisen miehen kanssa”. Tai ”ostin parhaan mahdollisen asunnon Kiteeltä”. Vähänkö jää mielikuva, että toivomisen varaa olisi.

#247086 Ilmoita asiaton viesti

Paras mahdollinen? Oli sitten valinnanvaraa kun muisti pätkäsi kun pani menemään.

On muuten Tuksun lapsi, yhtä tumma tukka kun Tuksulla (hiusjuuret Tuksulla instassa). Toki muuttuu vielä kun saa perinteisen tukiais-jatkeen.

#247087 Ilmoita asiaton viesti

Jaahas. Lähti sitten minun viimeinen postaus tarkistuskierrokselle Mumbaihin.  Syynä lieni että laitoin ihan kaksi linkkiä aijaaseen. Yksikin olisi riittänyt.

Koska en jaksa odottaa että koska se sieltä palaa tai palaako, niin kirjoitan uudelleen nyt, jotta tulisi ajallisesti oikeaan kohtaan.

Eli kyse on vielä lyhykäisesti tuosta kirveslehden viimeisimmistä videosta, jota olen tänään aiemminkin jo täällä rääpinyt.

Korvaan kirahti tapa jolla Tuksu puhui siitä päivästä joka monelle äidille on se maailman ihmeellisin. Päivä, jolloin lapsi syntyi.

Tuksu ei puhu lapsensa syntymäpäivästä, vaan päivästä jona hänelle tehtiin sektio.

”Ja kuudes päivä lokakuuta, tiistaiaamu ja mä olen täällä Tukholman alueella olevassa sairaalassa… nyt on siis toinen päivä keisarinleikkauksesta eli sektiosta ja mä mulla minä… ”

Toinen asia johon kiinnitin huomiota oli Tuksun silmät sairaalavuoteella. Osuiko valo niihin jotenkin oudosti vai mistä johtui että ne olivat sysipimeät eli hiilenmustat. Muistanko oikein, että aikanaan Julia, tuo herkkä taiteilijasielu, maalasi Johannasta taulun jossa myös silmät olivat mustat? Silmistä laitoin siis aijaahen linkin, joka ilmeisesti lähti tarkistuskierrokselle. Löytynee tunnisteella: #mustatsilmat

#247088 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

#mustatsilmat #tuksu #mustatsilmat #tukiainen

#247089 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

#mustatsilmat #tuksu #mustatsilmat #tukiainen

#247090 Ilmoita asiaton viesti

Dänks Tuohis!

#247091 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Kuvien perusteella vauva on kyllä ihan tavallisen kokoinen, eikä olisi päässyt kotiinkaan heti, jos olisi ollut vain parikiloinen. Vaavi taitaa vain jo nyt olla osoittautunut huonoksi leluksi, ja ehkä poolin hoitamista ja hellyyttä pitää korostaa juuri siksi, että itse ei pane tikkua ristiin, eikä pooliakaan vähempää vois kiinnostaa rääkyvä käärö. Lasten hoito lienee hänen kotimaassaan naisten puuhaa.

#247092 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Myös vauvan terveyden korostaminen kuulostaa epäilyttävältä. Vaatteitakaan ei ole, tutua ja huopaa lukuunottamatta. Kuin olisi jo varmaa, että vauva viedään heti kohta pois.

#247093 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Tuo synnytyksen jälkeinen itkuherkkyys on äideille tavallista, johtuu hormoniheilahteluista, ja onhan se herkkä tilanne, kun pikku ihminen on tullut maailmaan.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,003 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 245’ is closed to new replies.