Johanna Tukiainen Vol. 246

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 246

• This topic has 892 replies, 85 voices, and was last updated 2 years, 6 months ago by Raadon-säteilijä8.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 893 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 246 alkaa tästä

Mode

#248327 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Jaahas, satuinkos minä ekaksi täällä. No ei väliä..

#248337 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Laitan tähän nyt uudestaan sen epäilyn, mikä jäi tuonne edellisen vollin viimeiseksi:
    Onks teidän mielestä Mietiskelijä trolli, vai kirjotteleeko hän tänne totuuksia? Minua jotenkin on jo aikoja epäilyttänyt hänen juttunsa.
    No, ei sillä juurikaan väliä, oli niin tai näin.

#248741 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Vauvakuulumisia ❤️ Tukholmassa ?

Sisareni Jasmine otti näitä hienoja kuvia kun olimme päässeet sairaalasta kotiin. Vauva on ollut ”helppo” ja hyvin kiltti, hän herää syömään kolmen tunnin välein mistä en tosin tiennyt myöskään, neuvolassa ja muissa paikoissa ei puhuttu paljonkaan synnytyksen jälkeisestä ajasta. Monet lääkärit tosin sanoivat miehelleni, että minulle on hyvin tärkeää saada nukkua tarpeeksi ja hän on hoitanut vauvaa myös niin että olen saanut tarpeeksi levättyä. Lisäksi äitini auttaa myös. Kirjoitinkin aiemmin että hermostuin synnytysosastolla kun maito ei tullut aluksi ollenkaan ja vauva heräilee paljon ja haluaa nimenomaan maitoa. Mutta nyt olen imettänyt jo suhteellisen normaalisti, tosin maitoa ei tule vieläkään tarpeeksi ja annan myös vähän äidinmaidon korviketta. Täällä painotettiin sitä kovasti että äiti päättää itse, miten haluaa. Minulle ehdotettiin paljon etten imettäisi (jos en kestäisi esim.valvomisia) mutta olen suhtautunut asiaan niin, etten ota siitä liikaa stressiä ja luonto on hoitanut asian omalla painollaan. Olen lukenut kuinka tärkeää äidin oma maito on lapselle ja lisäksi imetys on terveellistä myös äidille, niin siihen olen pyrkinyt ja hyvin se on mennyt ?❤️ Minulle ei ole sanottu tätä mutta uskoisin että silikonirinnat vaikuttavat myös siihen ettei maitoa tule niin paljon kuin pitäisi. Paul on ollut valtava apu vauvanhoidossa ja vuorottelemme hänen kanssaan Isabell tytön hoitoa. Hän herää yöllä vaihtamaan vaippoja ja on niin huolehtiva ja vastuuntuntoinen isä, etten olisi parempaa enää voinut saada ❤️❤️? lisäksi muu hoito on myös huippuhyvää mitä tulee vauvan ja äidin hoitoon maassa. Neuvolan täti puhuu 8 eri kieltä ? tosin pärjään ruotsilla. En olisi koskaan uskonut että perustaisin perheen 42 vuotiaana mutta Jumalan tiet ovat ihmeelliset ja tämä on suuri siunaus. #siunattu #siunattukiitollinenonnellinen #blessed? #momlife #momanddaughter #mom #vauva2020 #rakastytär #uusialku2020 #thankyoujesus? #ourgiftfromgod?? #ourbaby ??? #inlove #jumalanlupaus #jumalakuuleerukoukset #october2020baby #october? ?

48 min

#248742 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Blocked

Ammattinukkuja vetää unta palloon ja isukki hoivaa. No ehkä toi vetelee niin kauan kun ei kummankaan tarvi lähtee aamulla duuniin.

#248743 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

Monet lääkärit tosin sanoivat miehelleni, että minulle on hyvin tärkeää saada nukkua tarpeeksi

Tuskin koko sairaalan lääkärit ovat käyneet vuorotellen sanomassa Paulille (avomiehelle, ei suinkaan aviomiehelle), että Tuksun on nukuttava tarpeeksi. Avovaimo ei saa rasittua moneen vuoteen. Tuksuhan kertoi rakastavansa nukkumista. Kumma kun kukaan lääkäreistä ei sanonut suoraan Tuksulle, että sinun on tärkeää saada nukkua tarpeeksi. Kuuluuko albanialaiseen tapaan, että vaimon on oltava hiljaa, ja mies hoitaa keskustelun? Ehkä englanniksi, sillä eihän Paul puhu ruotsia, vaikka on asunut maassa ja parisen vuotta. Mies ei ole näemmä kotoutunut. Kaipa osaa täyttää sikäläisen työvoimakorvauksen hakemuslomakkeen ja sikäläisen fattan anomuksia. Paulin korkeaa koulutusta ei ole vielä paljastettu. Onneksi tuksu pratar flytande svenska. Mahtoiko neuvolan terveydenhoitaja puhua myös suomea? Hänellä on varmaan melkoinen kielilisä jos hän puhuu sujuvasti kahdeksaa eri kieltä?

#248744 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

En olisi koskaan uskonut että perustaisin perheen 42 vuotiaana mutta Jumalan tiet ovat ihmeelliset ja tämä on suuri siunaus. 

Et ole vieläkään perustanut perhettä 42-vuotiaana. Asut avoliitossa. Sinänsä siinä ei ole mitään pahaa, mutta kun jauhat uskonnosta, tuomitset ”syntisiä”, mutta et itse ole vieläkään naimisissa. Vielä maaliskuussa etsit miestä, vaikka tuleva julkkis (kändis) kasvoi jo kohdussasi.

Onko Julle kertonut kuulumisia taivaasta? Joko abortoitu sikiösi on kasvanut aikuiseksi kasvatusaltaassa? Jullehan on vastaava kasvatusaltaan johtaja ja arkkienkeli.

#248745 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tunkkihan puhuu maijaminkiältä suoraan, koska asui vuosia ämöriicässä!!!!1!

Minusta on aina tuntunut siltä, että kun Tunkki on nappaillut naminappeja, niin sille iskee liioittelun armolahja.

Imettääköhän Dunkkis oikeasti ollenkaan? Yhtään tissilläolokuvaa ei oo tullu, vaikka kaikkea muuta kuvataan. Aika monen äidin oon nähnyt imetyskuvissa. Siis julkkiksen, tietysti… ?

#248746 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Uskon mietiskelijään, koska haluan uskoa. Jos trolli, niin hyvin on vetänyt nämä vuodet.

Ilmat pihalle. Hih.

#248747 Ilmoita asiaton viesti
    Turpea persikka
    Participant

Silikonit ei vaikuta imetykseen. Äidin pitää juoda riittävästi vettä..

#248749 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Varmasti tuntuu että on helppo vauva kun ei tarvitse itse tehdä mitään ?

Sairaalan lääkärit kävi vuorotellen muistuttamassa mehukattia että the Saint Jolenen ei tarvitse tehdä mitään ja anna sen vaan nukkua niin paljon kuin lähtee!!!!!!11!1!

Tossa imetyshommassa on vain sellainen juttu, että mitä enemmän on nännistimulointia, sitä enemmän sitä maitoa luonnostaan tulee. Se, että annat sitä korviketta vaan pahentaa ongelmaa… Rintapumppua voi käyttää syöntien välissä lisätäkseen sitä stimulaatiota. Työlästä joo, mutta sen arvoista…

Rinta tuottaa maitoa niin paljon kun annat kehosi ymmärtää että vauva sitä tarvitsee. Elikkä jos annat sitä korviketta, rinta ei saa viestiä että sitä maitoa pitäis tehdä lisää.

TissiOT ohi ?

#248750 Ilmoita asiaton viesti
    Kaiken
    Participant

Miten Tuksu ei ole tiennyt MISTÄÄN ihan perusasioista vauvoihin liittyen? Kaikki tulee suurena yllätyksenä, vaikka hänellä jos kenellä on ollut aikaa selvittää asioita. Ja varmasti jokainen tuon ikäinen nainen tietää nuo ”yllättävät” asiat vaikkei itsellä lapsia olisikaan, ihan jo ystäviltään kuultujen kokemusten ja esimerkiksi omien kummilastensa tai tätinä olemisen kautta. Ja Tuksullahan pitäisi olla niin hirveän paljon naispuolisia ystäviä ympäri maailmaa. Kummasti ei kukaan tuhansista menestyneistä naisystävättäristä ole silti pyytänyt lapsensa kummiksi tätä jumalan valittua.

Mitä tulee tuohon viimeiseen huhuun Tuksun lähettämistä kuvista Vellille, jos tuo on totta, on todella tärkeää tuoda se julkisuuteen! Toivottavasti Vellin uusi nainen tajuaa tämän. Koska se jos mikä todistaa ettei Tuksusta ole äidiksi ja vauva saadaan siltä aikaisessa vaiheessa pois. Ei sitä pelkästään tuosta syystä tietenkään pois oteta, mutta se on yksi osanen kokonaisuutta joka tässä pikkuhiljaa muodostuu. Kaikki asiat pitää nyt tuoda julki mitä on julki tuotavissa, nyt ei enää ole kyse mistään Tuksun maineesta koska se on joka tapauksessa mennyttä. Vaan tästä viattomasta vauvasta.

#248751 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Vai haluaako se vastasyntynyt ”nimenomaan maitoa” niinkuin Tuksu kirjoitti. Ei siis naudanpihviä, mitä se nyt oli, mediumi? Voihan taivaan talikynttilät mitä valtavia yllätyksiä onkaan koettu ja kuinka valtava määrä niitä vielä on edessä, eikä kukaan oo kertonu.

Lueskele tätä palstaa niin Näädät pitää sut ajaantasalla siitä mitä tuleman pitää, voin tässä jo kertoa jotta ehdit valmistautua eikä se tule yllätyksenä. Vauva oppii kääntymään vatsalleen tässä jossain vaiheessa, ei tarvitse pelästyä, se kuuluu asiaan.

Oppii konttamaan, tulee hampaita mutta ei mennä nyt niin pitkälle vielä, unohtuu kuitenkin.

Nimenomaan maitoa!! Huh.

#248752 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Mulla esikoinen syntyi siinä justiinsa kun päästiin seiskytluvulta ja mä olin kuulkaas niin lapsellinen että hain kirjastosta kirjoja missä kerrottiin kuvien kanssa mitä siel mun vatsassa tapahtuu. Sit luin kirjoja mitä sit kaikkee on edessä kun nyytin kanssa tullaan himaan. Katoinpa jotain videoo synnytyksestäkin.

Nyt on netti ja kaikki mahdollinen tieto saatavilla ilman että tarttee nousta sängystä edes. Sitähän voisi tuore äiti käyttää hyväkseen ja ottaa selvää kun nyt on ilmeistä että kukaan ei kertonut (kauheeta). Eipä joutuisi uusiin ylläri tilanteisiin kun raukkamaiset muut ihmiset ei oo kertonu, ei edes neljä lasta synnyttänyt kaunis uskovainen äiti.

Taisi jäädä valmennukset väliin, sieltähän sitä arvokasta tietoa olis saannu nii ylläri pyllärit olis ehkä jäänny vähemmälle, niinkuin nyt se että vastasyntynyt tarvitsee nimenomaan maitoa.

#248753 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

”Ammattikukkuja” Tunkeroinen on siis jättänyt vauvan yöhoitamisen miehelle: Paul on ollut valtava apu vauvanhoidossa ja vuorottelemme hänen kanssaan Isabell tytön hoitoa. Hän herää yöllä vaihtamaan vaippoja ja on niin huolehtiva ja vastuuntuntoinen isä. (Jtuk 24.10.)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 893 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 246’ is closed to new replies.