Johanna Tukiainen Vol. 246

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 246

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 899 total)
  • Author
    Kade3
    Participant

Voi tuksu, lue enemmän tietoa vauvoista ku maailmanlopusta.

#248771 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Pikkutuksu käynyt pyllistelemässä kuusikymppisen nallekarhun luona Ekerössä taas. Ei osaa olla laittamatta someen ylpeilykuvia. Nyt paljastui nallekarhun sometili (dealoha). Pikkutuksu pääsi istumaan (muttei ajamaan?) nallekarhun uutta McLaren autoa. #golddigger paljoko nallekarhusetä maksoi tällä kertaa?

#248772 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Jasminan sugardaddyltä varsin helppoa, löysää ja väsynyttä läppää:

It looks like your name is written on this car.

Ekerön sugardaddy on tokaissut tuon saman repliikkinsä kymmenille, ellei sadoille, nuorille tytöille aikaisemmin. Pukille pyrkii, jälleen.

#248773 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Ekerön sugardaddyn McLaren 650S syyskuussa 2020 Sugardaddyn auto on McLaren 650S. Ostettu syyskuussa 2020.

#248774 Ilmoita asiaton viesti

Siinä vaiheessa kun lapselle voi antaa kiinteämpää ruokaa, niin toivottavasti Johanna ei tarjoile lapselle poulikypsää kanaa, mediana(kanaa à la salmonella). Lapsi voi saada salmonellan. Mahtaako Johannan keittiöön kuulua sauvasekoitin? Onhan hänen kokin taitojaan kehuttu, ts. mielikuvitusystävät ovat kehuneet. Ne harvat ystävät ovat kehuneet ruokia siksi, että muuten saa luuvitosta ja potkut FB-ystävistä. Erittäin hyvä kokki, tanssija, laulaja, valokuvaaja ja muotialan asiantuntija, sekä sometähti ja somevaikuttaja.

Tuksun kodin sauvat taitavat olla se huispausnauha ja Paulin taikakalu?

#248775 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eikö tuosta imetysviestistä eika suoraan voi päätellä, että pauli pulloruokkii ja vaihtaa vaipat öisin, tunkki työntää muovitissiä suuhun päivisin jos sattuu olemaan hereillä. Ja nauratti minuaNikin tuo nimenomaan maitoa. Tuli yllätyksenä ettei baby halunnut, ruskaa, cheese’n maciä ja macaronsseja kuten motjerinsa herkkuhetkiin kuuluu. Kuinka kenellekään voi tulla yllätyksenä että pikkuvauvat heräilevät öisin? Missä kuutiossa tuo ihminen on elänyt 42 vuotta?

Jos mietiskelijä on trolli, mitä sitten.  Tosi maltillinen sellainen, toisin kuin jotkut muut. Ja pitkäikäinen, toisin kuin nämä jotka tulevat ja menevät ja voivat vaihtaa nickejäänkin välissä ja huutavat huomiota itselleen. Toistaiseksi annan mietiskelijälle mahdollisuuden. Täytyy muistaa että myös kohteet voivat muuttaa mieltään. Jos joku kertoo jollekin toiselle tänään ostavansa kukkia huomenna, saattaa se joku tulla sen jälkeen toisiin aatoksiin eikä ostakaan niitä kukkia. Joku toinen kertoo eteenpäin kolmannelle että joku ostaa kukkia, vaikka kukat jäivät ostamatta lopulta kun joku muutti mielensä. Ei kaikki aina toteudu mitä kerrotaan, mieli muuttuu, saadaan muutetuksi, ja jotain voi tulla väliin. Varsinkin jos kyseessä on heikkotahtoinen helposti narun päässä kuljeteltava henkilöllö. Onko joku toinen silloin valehdellut? Toistaiseksi siis luultavasti uskon ettei mietiskelijä trollaa. Ja jos trollaakin, ainakin se tuo sutinaa palstalle.

#248776 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mua huvitti eniten tuo toisto, että seuraavaksi vauvauutisia, mutta seuraavaksi tuli aina jotain muuta juttua joka ei liittynyt vauvaan. Omia kuvia taidettiin siinä välissä kehua.

#248777 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Eihän Tuksun ystävillä ole ollut vauvoja, nuorimmat kaiketi Jarnan lapset.Eikä Tuksulle todellakaan ole kukaan puhunut vauva-arjesta, kun puheenaihe on aina Tuksu itse. Homot, Olli ja Diamant, ei vauvoja. Sisaruksilla ei vauvoja.. Ja koska aihe ”vauva” on ollut varmasti Tuksun kiinnostuksen ulkopuolella niin vähäinen lukeminen ei siihen riitä. Mä haluuuun sen vauvan on ollut vain mielikuva elokuvavauvasta joka hymyilee rattaissa ja äiti on langanlaiha hetkessä. Ja koska Tuksu, niin tietoa ei ole tarvinnut hankkia odotusaikana.

#248778 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

Miten kävi Doll Dancersin sivustolle; sinnehän oli laitettu paljon enemmän kaikkea? Et kyennyt huolehtimaan domainin vuosimaksusta, ja sivusto katosi bittien hautausmaalle ilman, että ehdit ottaa sivustolta mitään talteen.

archive.org-sivun kautta löytyy monenlaista matskua, varhaisin 10.12.2003. Joel voisi tehdä uudelle äiskälle pikku palveluksen. Enpä jaksa katsoa mitä olisi vaikkapa Susanna Sievisestä tai muistakin julkimoista tallessa.

#248779 Ilmoita asiaton viesti
    Rebel
    Participant

”hänen maassaan perheellä ja suvulla on paljon suurempi merkitys ja arvo kuin mihin meillä on Pohjoismaissa mennyt asiat… (Jtuk 24.10.)”

Tuksun arvojen mukaan on oikein piestä omat perheenjäsenet ja jättää oman lapsen hoito muille.

#248780 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Tuksun arvot nyt tiedetään. Koski ne sit perhettä, ystäviä, exiä. Ihan mitä vaan, niin tuksun arvot on aina käänteiset mitä se tuo mediassa esille.

Missä Poolin perheen lähettämä onnittelusähke. Tai edes postikortti.

Aika pian tuksun arvot tuli esille vellinkin vanhemmille.

#248781 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Mitä kerrottavaa löyhäpäällä on blogissaan? Tässä makaan ja nukun, tässä tutkin maailmanloppua ja postaan siitä nettiin kaiken paskan kyseenalaistamatta mitään. Ko kyl ne ämöriicassa tiätää, nih! Syömään tai shoppailemaan tuskin kenenkään on varaa tai halua tätiä viedä. Omia kalmonaamoja,talttanokka ja leuat pois muokattuna. Jeesuksen kehumista. Sivulauseessa muistutus,että on Rakas Påål ja vauvakin minullaNI.

Kiviäkin kiinnostaa ne samat kuluneet jorinat ja kuvat.

#248740 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Vauvakuulumisia ❤️ Tukholmassa 🌹

Sisareni Jasmine otti näitä hienoja kuvia kun olimme päässeet sairaalasta kotiin. Vauva on ollut ”helppo” ja hyvin kiltti, hän herää syömään kolmen tunnin välein mistä en tosin tiennyt myöskään, neuvolassa ja muissa paikoissa ei puhuttu paljonkaan synnytyksen jälkeisestä ajasta. Monet lääkärit tosin sanoivat miehelleni, että minulle on hyvin tärkeää saada nukkua tarpeeksi ja hän on hoitanut vauvaa myös niin että olen saanut tarpeeksi levättyä. Lisäksi äitini auttaa myös. Kirjoitinkin aiemmin että hermostuin synnytysosastolla kun maito ei tullut aluksi ollenkaan ja vauva heräilee paljon ja haluaa nimenomaan maitoa. Mutta nyt olen imettänyt jo suhteellisen normaalisti, tosin maitoa ei tule vieläkään tarpeeksi ja annan myös vähän äidinmaidon korviketta. Täällä painotettiin sitä kovasti että äiti päättää itse, miten haluaa. Minulle ehdotettiin paljon etten imettäisi (jos en kestäisi esim.valvomisia) mutta olen suhtautunut asiaan niin, etten ota siitä liikaa stressiä ja luonto on hoitanut asian omalla painollaan. Olen lukenut kuinka tärkeää äidin oma maito on lapselle ja lisäksi imetys on terveellistä myös äidille, niin siihen olen pyrkinyt ja hyvin se on mennyt 🙏❤️ Minulle ei ole sanottu tätä mutta uskoisin että silikonirinnat vaikuttavat myös siihen ettei maitoa tule niin paljon kuin pitäisi. Paul on ollut valtava apu vauvanhoidossa ja vuorottelemme hänen kanssaan Isabell tytön hoitoa. Hän herää yöllä vaihtamaan vaippoja ja on niin huolehtiva ja vastuuntuntoinen isä, etten olisi parempaa enää voinut saada ❤️❤️🙏 lisäksi muu hoito on myös huippuhyvää mitä tulee vauvan ja äidin hoitoon maassa. Neuvolan täti puhuu 8 eri kieltä 😁 tosin pärjään ruotsilla. En olisi koskaan uskonut että perustaisin perheen 42 vuotiaana mutta Jumalan tiet ovat ihmeelliset ja tämä on suuri siunaus. #siunattu #siunattukiitollinenonnellinen #blessed😇 #momlife #momanddaughter #mom #vauva2020 #rakastytär #uusialku2020 #thankyoujesus🙏 #ourgiftfromgod🎁👶 #ourbaby 😍😍😍 #inlove #jumalanlupaus #jumalakuuleerukoukset #october2020baby #october🍁 🍂

48 min

#248789 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Mua risoo kun sanotaan vauvan olevan kiltti tai helppo. Ei ne nyt piruuttaa huuda. Odotappas murkkuikään!

#248790 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Murkkuikään joo… Silloin voikin olla menossa tavallista railakkaampi sirkusmeininki. Muksu murkkuiässä ja Tuksulla tod.näk. vaihdevuodet. Hei ja hulinaa.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 899 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 246’ is closed to new replies.