Johanna Tukiainen Vol. 246

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 246

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 893 total)
  • Author
    Minnili
    Blocked

Matamin vauva on kyllä sen näköinen, että Pal:li saa olla kyllä todellinen hölmöläinen, jos ei ymmärrä olevansa pelkkä isäehdokas eikä ymmärrä vaatia edes isyystestiä.

Missä muuten taksinalle luuraa?

Numerolehtihän voisi Matamille ehdottaa kohtuullista korvausta vastaan, että tekisivät lehteen jutun jossa lehden toimittaja teettää Matamin vauvalle isyystestin ja testin ottamisesta ja testituloksista tehdään lehteen juttu. Siitä voisi saada myös hauskan videon lehden sivulle kun toimittaja kertoisi Matamille ja isäehdokkaalle sitten ne testitulokset videokameran pyöriessä. Niitä kotona itse tehtäviä testejä taitaa saada parilla sadalla eurolla. DNA-testi siis varsinaisesti tehdään laboratoriossa muualla, mutta näytteet voi itse ottaa pumpuli-tikulla posken limakalvolta.

Kohtuullinen korvaus voisi olla esimerkiksi uudet luputtimet Matamin jalkoihin niin ei tarvisi levittelykuvia niiden saamiseksi myydä ja ottaa itsestään.

#250042 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Matami Tukiaisen vauvalla on vihreät silmät. Lisäsin photoshopissa vihreän värikanavan kylläisyyttä koko kuvaan niin se erottuu selvästi kuvasti. Muuten kuva on käsittelemätön.

#250043 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Minnili:

”Matami Tukiaisen vauvalla on vihreät silmät. Lisäsin photoshopissa vihreän värikanavan kylläisyyttä koko kuvaan niin se erottuu selvästi kuvasti.”

-Selvästi siis liskoihminen, eli reptiliaani.

#250044 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Syy ”Paulin” henkilöllisyyden piilottelemiseen voi myös olla persaukisuuden lisäksi juuri se fakta että Tunkki pelkää kuollakseen että ”Paul” kasvattaisi pallit(ilman palleja ei voi siittää b.t.w..) näätien vinkistä ja vaatisi isyystestin.

#250045 Ilmoita asiaton viesti
    Tempuntekijä
    Blocked

Alpaanian Paavalilla taisi mennä vuosia, ennen kuin pääsi siemensyöksemään ”vähän” käytettyyn pimpslooraan.
    Kyllä Paavali on nyt ylpeä itsestään.
    Sitä ennen elämä oli pelkkää tumputtamista.
    Nyt Paavalin elämä on vaipanvaihtoa, ruoanlaittoa, maksamista sekä edelleen selkäytimestä tulevaa tumputtamisreaktiota. Lisäksi Solnan lähiöporsasta pitää helliä lähes oksennus suussa.
    Tunkkiin yhtyminen vaatii patologista känniä ja silmät kiinni sekä korvatulpat muutenkin.

#250046 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Kaksi kuvaa mitä mulla särähti,tissi näkyi siinä missä vauvan tahaton ilme näytti surulliselta,vauva ilman vaatteita ja äiti pitkillä kynsillä kiinni. Ja tämä kuva kun pikkuisella on mielestäni itku ja vauvan äidin hiuksiin meinaa pienet sormet takertua.

Muistan itse kun mun kaikki lapset oli vauvoja…..Minulla oli pitkät omat (ei tekotukkaa eikä mitään jatkeita,oma hius ollut aina) hiukset(on edelleen) pidin hiuksiani kiinni letillä(yleensä ranskalainen letti) takana jotta ei takerru vauvan ihoon,en uskaltanut pitää noin kun tuksu,vauvalle voi tulla haavoja kun on herkkä ja ohut iho.

#250047 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sushia on käyty mättämässä ishkä-motjer vauvasta eroon dinnerillä. Edelleen veikkaan että ”synnytyksen” jälkeen ei olla kuvauskunnossa. Sillä innolla kun odottava motjer mätti kaikkea lihottavaa mättöä pötsiinsä raskausaikana, useampia lisäkiloja on täytynyt tulla? Kun niitä tulee ihan tavishamraillekin järkevää ruokavaliota noudattaville motjereillekin kai siitä huolimatta? Tunkin elämäntavoilla, syömisellä ja olemattomalla liikkumisella nuon raskauskilot eivät tule tippimään ikinä. Aamutakkisillaan voi poseerata, kun siinä kilot saa piiloon. Luulen että ennen pregnancyä ostetut vaatteet eivät mahdu päälle. Ja kaikkihan olivat jo valmiiksi liian pieniä ja pinkeitä jo ostettaessa. Tunkilla on aina ollut vääränkokoisten vaatteiden ostamisen armolahja. Vrt ne kaikki selästä trukkiliinoilla köytetyt ilta puvut, esim.

MinuaNikin ahdistaa tuo vauvan pusuttelu kuva. Nähkää asia vauvan silmin. Ylhäältä lähestyy valtava punaperse paviaanin takalistoa muistuttava röpeliäinen muodostelma (etanat pussausasennossa) ja lätsähtää pienelle naamallesi. No tiedän ettei baby sitä näin näe, mutta kuvitelkaa tilalle itsenne, olette köytettynä sänkyyn ja valtavat herpeshuulet lähestyvät, uhkaava musiikki soi taustalla. Lätsis ja maiskis! Suokaa anteeksi tälläinen horror kuvitelma ja mahdolliset tulevat painajaiset, saatanallinen halloweenkin meni jo.

#250048 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Onhan se selvä merkki kun synnytyksen jälkeen yöpostaukset on alkanu että alkofree on taas alkanu maistuun.

#250049 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Jotain piilee tuossakin, kun sen pitää toitottaa, että sai terveen vauvan. Joko se ei oo terve tai sit hämmästelee kuinka se tommosella elämäntyylillä saikin terveen vauvan.

#250054 Ilmoita asiaton viesti

2.11.2020 at 20:33REPLY | ILMOITA ASIATON VIESTI

Tuohi?Aivo

Participant

Instakuva: Tunkki ja vauva Ritorpin asunnossa tänään:

Tätä kuvaa tutki!l

#250055 Ilmoita asiaton viesti

Kuvassa oliki tunkki,

#250057 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Lakimies Teemu, katson viime mainittua kuvaa ja tutkin sen taustalla näkyviä elementtejä lisää tarkemmin vielä tänään ja palaan.

#250059 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi?Aivo
    Blocked

Kuva Tunkin instassa eilen: 57 Isabell Linda Evita 2.11.2020

#250061 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Paljetteja vauvan vaatteessa?  Tuttikaan ei taida olla ikäiselleen tarkoitettu kun peittää pienen nenän. Lado vaan tuksu lisää kuvia niin on kohta kirjan verran todistusaineistoa lastensuojelulle

#250076 Ilmoita asiaton viesti
    Mullapa on apple
    Participant

Viimeisimmät kuvat missä ILE on Tunkin sylissä, niin pikkuisella hyvin tuskainen ja kärsivä ilme. Tissi kuvassa taisi ilme johtua pahanmakuisesta tissistä. ?

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 893 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 246’ is closed to new replies.